Материалдар / Мой любимый детский сад
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мой любимый детский сад

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
371
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсінік хат

Білім мазмұнын ұйымдастырудағы ерекшеліктер: 5 – 7 сыныптарда оқу процесі ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының

2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (ҚР Әділет министрлігінде 2017 жылы 13 қарашада № 15982 тіркелген) бекітілген.

  • ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚРМЖМБС-2016);

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы № 668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары;

  • «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2013 жылғы 27 қыркүйектегі № 400 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 3 мамырдағы № 192 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде жүзеге асырылады.

«Информатика» оқу пәнінің базалық мазмұнында 2013 жылғы оқу бағдарламаларымен салыстырғанда келесідей өзгерістер бар.

5-сыныпқа «Информатика» оқу пәні.

«Интернеттегі қауіпсіздік», «Алгоритмдер», «Бағдарламалау» тақырыптарымен толықтырылды. «Ақпарат және өңдеу» тақырыбы растр графикасын оқуға ауыстырылды.

6-сыныпқа «Информатика» оқу пәні.

«Компьютерлік ойындардың дамуы», «Компьютерлік ойындар жасау» тақырыптары қосылды. 2013 жылғы оқу бағдарламасының 7-сыныбындағы «Компьютерлік графика» және «Мәтіндік ақпараттарды таныстыру» тақырыбы бойынша компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдерін оқыту кейінге қалдырылды.

7-сыныпқа «Информатика» оқу пәні.

2013 жылғы оқу бағдарламасының 6-сыныбынан «Ақпаратты өлшеу және компьютерлік есте сақтау» тақырыбы - мұрағаттық бағдарламаны оқыту кейінге қалдырылды.

1) «Информатика» – 5-7 сыныптар.

Оқу пәндері бойынша оқу жүктемесінің көлемі төмендегі кестеде көрсетілген.



Оқу жүктемесінің көлемі


Сынып

Оқу пәнінің

атауы

Жалпы жүктеме, сағат

Апталық

Жылдық

5

Информатика

1

34

6

Информатика

1

34

7

Информатика

1

34



«Информатика» пәні бойынша жиынтық бағалау

рәсімдерінің саны


Оқу пәнінен әр тоқсан сайын бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімінің нақты санын және әр тоқсан сайын 1 рет тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) өткізу қарастырылған. Төменде оқу пәнінен бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімдерінің нақты саны көрсетілген.


Сынып

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау

рәсімдерінің саны

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

5-сынып

2

1

2

1

6-сынып

1

2

2

1

7-сынып

2

1

2

1



2018-2019 оқу жылы


IX

X

XI

XII

I

II

III

IV

V

Барлығы

Жыл бойы












I тоқсан

II тоқсан

III тоқсан

IV тоқсан
















Мұғалім жүктемесі


Сыныбы/сабақ

Информатика

Таңдау курсы

Барлығы

5




6




7




Барлығы






Демалыстар


Күзгі


Қысқы


Көктемгі


Оқу жылының аяқталуы



Сабақтар мен үзілістер кестесі


І ауысым


Сабақ №

Сағат

Үзілістер

ДС.

СС.

СР.

БС.

ЖМ.

СБ.

1









2









3









4









5









6









7





















ІІ ауысым


Сабақ №

Сағат

Үзілістер

ДС.

СС.

СР.

БС.

ЖМ.

СБ.

1









2









3









4









5









6









7





















Түсінік хат

ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚРМЖМБС-2016);

Жаңартылған бағдарламаға сәйке информатика пәні бойынша мазмұнын жобалаудың принципі өзгерген: сызықтық принципі «шиыршық» принципіне ауысты, яғни білім мен біліктің бірте-бірте тігінен де, көлденеңінен де ұлғайюы (дағдылардың тақырыптар және сыныптар бойынша күрделенуі). Осыған байланысты оқу бағдарламаның мазмұның құрудың негізі болып табылатын оқу материалдарын шиыршық тәріздес орналастыру принципін, сондай-ақ, сыныптар мен тоқсандар бойынша ұсынылған пәнаралық ортақ тақырыптарды оқу арқылы материал мазмұнын құрылымдау ескерілді.

«Информатика» оқу пәнін оқудың мақсаты оқушылардың бойында заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып ақпараттармен тиімді жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

«Информатика» пәнінің оқу бағдарламасы компьютердің жұмыс істеу қағидаларын түсінуді, объектілер мен жүйелерді талдау қабілеттерін, алгоритмдер әзірлеу және бағдарламалауды, шешімдер мен программалық қосымшаларды модельдеу және жобалауды, сондай-ақ түпкілікті өнімді бағалауды оқушылардың бойында қалыптастыруды көздейді.


Информатика пәнінің мазмұны төмендегі бөлімдер бойынша берілген:


Информатика 5-сынып

Информатика 6-сынып

Информатика 7-сынып

1

Компьютерлік жүйелер

2

Ақпараттық процестер

4

Компьютерлік ойлау

5

Денсаулық және қауіпсіздік


«Информатика» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

5 сынып аптасына 1 рет - 34 сағат

Оқулық «Информатика - 5», Г.А.Көпеева, Ү.М.Ділманова



Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Оқу мақсаттары

Мерзімі

Ескерту


1 тоқсан

5ә



Компьютер және қауіпсіздік










1

Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады?

1

5. 5.4.1.1 –қауіпсіздік техникасы

ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау










2

Компьютерде қандай

маңызды құрылғылар бар?

ББЖБ

1

5. 5.1.1.1- процессор мен қатты

дискінің қызметін қарапайым

деңгейде түсіндіру










Интернеттегі қауіпсіздік


3

Бүкіләлемдік. Интернет желісі

1

5.4.2.1- біреудің жұмысын

көшіріп алудың заңсыздығын талқылау










4

Файл және бумамен жұмыс

1

5.4.2.1- біреудің жұмысын

көшіріп алудың заңсыздығын талқылау










5

Компьютер құрылғыларының

бір орталықтан басқарылуы

1

5.1.3.1 -ортақ қолжетімді

файлдарды орналастыру,

өзгерту, жүктеу










6

Компьютердегі деректерді қалай қорғауға болады?

1

5. 4.2.2- құжатқа құпия сөз орнату










7

«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы ББЖБ

1

5.4.2.2 -құжатқа құпиясөз орнату

5.1.3.1- ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу










8

ТБЖБ

1











2 тоқсан


Ақпарат және оны өңдеу


9

Біздің айналамыздағы ақпарат

1

5.2.1.1-әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету










10-11

Ақпаратты өлшеу

2

5.2.1.1-әртүрлі ақпаратты

атап шығу және көрсету










12-13

Программалық

қамтамасыз ету

2

5.1.2.1 -«программалық

қамтамасыз ету» ұғымын

түсіндіру










14-15

«Растрлық кескіндерді құру және өңдеу» жобалық жұмысы

ББЖБ

1

5.2.2.2-растрлық кескіндерді құру және өңдеу










16

ТБЖБ

1











3 тоқсан


Біздің өміріміздегі алгоритмдер


17-18

Алгоритм ұғымы. Алгоритм түрлері

2

5.3.2.1-алгоритм

анықтамасын тұжырымдау










19

Орындаушылар және оларадың командалар жүйесі


1

5.3.2.3- орындаушыларға

және олардың командалар

жүйесіне мысал келтіру

5.3.2.2 –алгоритмді сөз

түрінде ұсыну










20

Лабиринт виртуалды, лабиринт. Лабиринттен шығу. Алгоритмдерін құру

ББЖБ

1

5.3.2.3 –орындаушыларға

және олардың командалар

жүйесіне мысал келтіру

5.3.2.2- алгоритмді сөз

түрінде ұсыну










Талқылау және программалау


21

Менің алғашқы программам

1

5.3.2.2-алгоритмді сөз түрінде ұсыну

5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)










22

Scratch ойын программалау ортасы. Scratch программалау ортасындағы

блоктар

1

5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну










23

Анимациялық графиканы құру

1

5.3.3.1-ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру










24

Ойын программалау ортасында нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру. Жобаға дыбыс әсерлерін қосу. Ойын программалау ортасында диалог құру

1

5.3.3.1-ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру










25

Сызықтық, тармақталған және циклдік командаларды ойын программалау ортасында қолдану

ББЖБ

1

5.3.2.2 –алгоритмді сөз түрінде ұсыну

5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)










26

ТБЖБ 1

1











4тоқсан


Жобаны құру және оны ұсыну


27-30

Анимация құру

4

5.3.3.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру










31-32

«Құжатты баспаға дайындау» жобалық жұмысы

2

5.2.2.1-құжатты баспаға дайындау (парақ өлшемдерін өзгерту, бет өлшемдерін қою, алдын ала көру және тағы басқа)










33

Жобаның презентациясы

1

5.1.3.1 Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадағы файлдарды өзгеру, жүктеп алу және орналастыру










34

ТБЖБ

1



















«Информатика» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

7 сынып аптасына 1 рет - 34 сағат

Оқулық «Информатика-7» С. Т. Мұхамбетжанова, А.С.Тен, Д. Н. Исабаева, Б. Ахмадуллаева


Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

1 тоқсан

7г

7д


Ақпаратты өлшеу және компьютер жадысы

1

Ақпараттың өлшем бірліктері

7.2.1.1-ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту

1








2

Ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірліктеріне ауыстыру

7.2.1.2-ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірліктеріне ауыстыруды жүзеге асыру

1







3

Компьютерлік жады

7.1.1.1-компьютердің жады

түрлерінің қызметін (жедел сақтау

құрылғысы, тұрақты сақтау

құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы, кэш-жады) сипаттау

1







4-5

Файлдардың көлемі


ББЖБ

7.1.2.3 -бірдей ақпарат сақталған әртүрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру

7.1.2.2 -әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару

2










Желілер және қауіпсіздік

6

Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі

7.1.3.1-компьютерлік желілерді топтастыру

1







7

Вирусқа қарсы қауіпсіздік

ББЖБ

7.4.2.1-компьютерді зиянды программалардан қорғау

1







8

ТБЖБ









2–тоқсан

Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу

9

Мәтіндік процессордағы кестелер

7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу

1







10

Электрондык естелердің элементтерін пішімдеу

7.2.2.2-электронды кесте элементтерін пішімдеу

1







11

Мәліметтер пішімі

7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу

1







12

Шартты пішімдеу

7.2.2.4-электронды кестеде шартты пішімдеуді қолдану

1







13

Кестелі мәліметтердің графикалық ұсынылуы

7.2.2.3-электронды кестеде диаграммалар құру

1







14-15

Процесстерді электронды кестелерде модельдеу

ББЖБ

7.2.2.2-электронды кесте элементтерін пішімдеу

7.3.3.1-деректердің типін жіктеу

7.2.2.4-электронды кестеде шартты пішімдеуді қолдану

1








16

ТБЖБ









3 -тоқсан

Шешімдерді программмалау

17

Программалау тілдері

7.1.2.1-«программалаужүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу

1







18

Программалау жүйелері

7.1.2.1-«программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу

1







19

Деректер типтері


7.3.3.1-деректердің типін жіктеу


1







20

Жобаның интерфейсі

7.4.1.1- әзірленетін жобаның интерфейсін құру талаптарын орындау








21

Сызықтық алгоритмдерді программалау

7.3.2.1- программалау тілінде алгоритмді жазу

7.3.3.2- сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыңда (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу

1







22

Тармақталу алгоритмдерін программалау

7.3.2.1- программалау тілінде алгоритмді жазу

7.3.3.2- сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыңда (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу


1









23-24

Кірістірілген шарттарды программалау


7.3.2.1- программалау тілінде алгоритмді жазу

7.3.3.2 –сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны

өңдеудің кіріктірілген ортасында

(С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу


2







25

Құрамды шарттарды программалау

ББЖБ

7.3.3.2- программалаудың жоғары деңгейлі тілінде сызықтық және тармақты алгоритмдер жазу


1







26

ТБЖБ


1







4 тоқсан

Нысандар мен оқиғаларды модельдеу

27-28

Үш өлшемді модельдер

7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру

2







29-30

Редакторға кіріктірілген нысандар

7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру



2







31-32

Нысандардың үшөлшемді модельдері

7.3.1.1 нысандардың үш өлшемді модельдері

2







33

Оқиғалардың үшөлшемді модельдері

ББЖБ

7.3.1.1 нысандардың үш өлшемді модельдері

1







34

ТБЖБ





















«Информатика» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

6 сынып аптасына 1 рет -34 сағат

Оқулық «Информатика-6» Г. И. Салғараева , Г.Б. Илиясова, А.С.Маханова


Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаты

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту


Компьютерлік жүйелер мен желілер

1-2

Эргономика ұғымы

6.4.1.1 – эргономика міндеттерін ойластыру және шешу(жоғары деңгейде және тиімді болу үшін)

2








3-4

Есептеуіш техниканың даму тарихы

6.1.1.1- есептеу техникасынбың дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу.

2








5-6

Компьютердің қызметі

6.1.1.2-компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру;

6.1.2.1-операциялық жүйенінің негізгі міндеттерін атап өту

2








7

Сымсыз желілер.

Жиынтық бағалау.

6.1.3.2 сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру.

1








8

Тоқсандық жиынтық бағалау.


1








2 тоқсан

Мәтіндік ақпаратты ұсыну.

9

Ақпаратты тасымалдау

6.2.1.3-ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру.

1








10

Ақпаратты шифрлеу

6.2.1.1-мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау.

1








11

Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну.

Жиынтық бағалау

6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру

1








Компьютерлік графика

12-13

Векторлық бейнелерді құру.

6.2.2.2-векторлық кескіндерді құру және өңдеу.


2








14-15

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру. Жиынтық бағалау.

6.2.2.3-растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау.

1








16

Тоқсандық жиынтық бағалау.


1








3 тоқсан. 4 бөлім.

Компьютерлік ойындарды жасау

17

Ойынның идеясын анықтау

6.3.2.1-есептің шешімін кезеңмен талдау;

6.3.2.2-блок-схема түріндегі алгоритмді ұсыну.

1








18

Ойынның сценарийін жасау

6.3.2.2-блок-схема түріндегі алгоритмді ұсыну.

1








19

Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу

6.3.2.2-блок-схема түріндегі алгоритмді ұсыну.

1








20

Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу. Жиынтық бағалау

6.3.2.1-есептің шешімін кезеңмен талдау

1








Компьютерлік ойынды құру

21

Сценарийді жүзеге асыру

6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру;

6.3.3.1-программа ортасында қателерді табу және жөндеу

1








22

Ойынды дыбыспен сүйемелдеу


6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау сцеранийін жасау және жүзеге асыру.

1








23

Ойынның бастапқы бетін құру


6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру.

1








24

Жасалған жобаны жақсарту.Жиынтық бағалау

6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау сценарийін жасау және жүзеге асыру;


1








25

Жасалған жобаны жақсарту.

6.3.3.1-программа ортасында қателерді табу және жөндеу.

1








26

Тоқсандық жиынтық бағалау.










4 тоқсан.

Мәтіндік құжатпен жұмыс

27

Сілтемелер.


6.2.2.1-сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

1








28-29

Гиперсілтемелер.

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

6.4.2.1-авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру;

2








30-31

Мазмұны

6.2.2.1-сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

2








32-33

Ойынға арналған құжатты дайындау.

Жиынтық бағалау

6.4.2.1-сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме);

6.4.2.1-авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру;

6.4.2.2-авторға сілтеме бару арқылы

2








34

Тоқсандық жиынтық бағалау.


1























«БЕКІТЕМІН» «КЕЛІСЕМІН» «ӘБ ОТЫРЫСЫНДА ҚАРАЛДЫ»

Мектеп директоры Ғылыми-әдістемелік ӘБ жетекшісі Хаттама №

Тогисова Р.Д. ісінің меңгерушісі Қ.Қ. Сейтқұлова

_______________ Ү.Н. Қалдыбаев _______________

«_____»________ ________________ «____»_________

«____»__________








Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

(ұзақ мерзімді жоспар)



Пәні: информатика


Сыныбы: 5, 6, 7


Пән мұғалімі: Пернеш Айзада Айтмағамбетқызы


Облыс.қала: Тараз

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!