Сабақтың басы
3
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
а) «Жүректен
жүрекке» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
в) « 1, 2, 3
сандары» бойынша топқа бірігуге нұсқау
береді.
|
Оқушылар шеңберге
тұрып « Жүректен
жүрекке» тәсілі арқылы сыныпта жағымды
ахуал орнатады .
« 1, 2, 3
сандары» бойынша топтарға
бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті стикерлер
|
5мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«Аялдама»
тәсілі
арқылы сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
«Миға
шабуыл» тәсілі арқылы сұрақтар қою
отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды.
|
Оқушылар
«Аялдама» тәсілі арқылы жауап береді.,
өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
«Миға
шабуыл» тәсілі арқылы сұрақтарға
жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
15
мин
|
ІV Жаңа
сабақ
Мұғалім оқушыларға оқулықтан
тапсырма береді.
1-топ « Темір сульфидінің түзілуі» топта талдап,
түсіндіреді.
2-топ «Мольдік масса ұғымы» туралы
талдайды.
Мұғалім оқушылардың плакатқа
жазған ақпараттарын бірге талқылайды.
толықтырады
«Кинометафора»
тәсілі
арқылы білімдерін толықтыру мақсатында бейнероликтерді
ұсынады.
Молярлық масса
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/9a63318b-ae4c-4ab8-9c6f-5fc10b2c1761
|
Оқушылар мұғалімнің
түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта жұмыс
жасайды.
Білімдерін толықтыру
мақсатында бейнероликтерді көреді, ұжымдық талқылау
жасайды.
|
Кері
байланыс:
«Бутерброд» тәсілі арқылы
бағалайды
|
А4
парағы
Маркер
Химия
8-сынып
Жұмыс
парағы
|
15
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1-тапсырма Топтық
жұмыс
1-топ
-
Масса және зат мөлшері арасындағы байланысты
көрсететін формуланы жазыңыз.
-
2 моль, 0,25 моль, 1 моль, 1,5 моль кальций
карбонатының массасын есептеңіз.
-
Натрий сульфатының молярлық массасын
табыңыз.
2-топ
-
Магний бромидінің, мыс (ІІ) оксидінің, оттегі
молекуласының молярлық массасын есептеңіз.
-
10,6 г натрий карбонатының зат мөлшері
қанша?
-
Зат массасы, молярлық масса және зат мөлшері
арасындағы байланысты көрсететін формуланы жазыңыз.
3-топ
-
Төмендегі заттардың массаларын
анықтаңыздар:
а) 5 моль күкірт қышқылы;
б) 0,5 моль кальций оксиді;
в) 0,25 моль темір.
-
Төмендегі заттар қандай массаны
құрайды:
а)
3,01*1023
күкірт
атомы;
б) осындай молекула саны бар кальций
гидроксиді;
в) осындай молекула саны бар оттегі.
-
Массаларын есептеңіз:
а) 2 моль натрий гидроксиді;
б)
9,03*1023
сутегі
молекуласы;
в)
3,01*1023
көміртегі
атомы.
2-тапсырма Жұптық жұмыс
Берілген қосылыстардың зат
мөлшерін, массасын және молекула сандарын
есептеңіз
Қосылыстың
формуласы
|
Зат мөлшері
|
Массасы
|
Бөлшектер саны
|
H2 О
|
2 моль
|
|
|
СН4
|
|
51г
|
|
АІCl2
|
|
|
12,04*1026
|
SO2
|
1.5
моль
|
|
|
Дескриптор :
қосылыстардың зат мөлшерін есептейді;
қосылыстың массасын есептейді;
қосылыстың молекула санын есептейді;
ЕББК
тапсырмасы
Таразының сол жақ
табақшасында 18.06 * 10
23 мыс атомы бар. Таразыны
теңестіру үшін екінші табақшасына қанша грамм күкірт салу
керек?
Дескриптор
:
күкірттің қанша массасы
керек екенін есептейді;
|
Топтық
жұмыс
Масса және зат мөлшері
арасындағы өзара байланысты формула арқылы көрсетеді.
Заттың мөлшері арқылы
массаны анықтайды.
Белгілі зат мөлшері арқылы әр элементтің атом
санын есептейді.
Берілген қосылыстардың зат
мөлшерін, массасын және молекула сандарын есептеңіз
Масса және зат мөлшері
арасындағы байланысты көрсететін формуланы
жазыңыз.
Судың зат мөлшерін
есепте
|
Дескриптор
масса және зат мөлшері
арасындағы өзара байланысты формула арқылы көрсете
алады;
заттың мөлшері арқылы
массаны анықтайды;
белгілі зат мөлшері арқылы
әр элементтің атом санын есептейді;
Жалпы балл-4
Дескриптор
масса және зат мөлшері
арасындағы өзара байланысты формула арқылы көрсете
алады;2
балл
заттың мөлшері арқылы массаны
анықтайды;2
балл
белгілі зат мөлшері арқылы әр
элементтің атом санын есептейді; 2
балл
|
Оқулық
Химия
8-сынып
Тапсырма жазылган парактар
|