Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: | Мектеп: №59 |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Мұханбетқалиева Г. |
Сынып: 10 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидалары мен дәлелдемесі. Молекулалардың массасы мен өлшемі, өзара әрекеттесу күштері |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): | Молекула мөлшері, молекула қозғалысы, зат мөлшері, зат массасы, температура ұғымдарын қалыптастыру. МКТ негізгі қағидалары туралы білім беру. |
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: Молекула мөлшері және молекула массасы туралы біледі.Оқушылардың көпшілігі: Зат мөлшері, температура ұғымдарының формулаларын жатқа айтады.Кейбір оқушылар: МКТ-ның негізгі қағидаларын түсіндіре алады. |
Бағалау критерийі: | Молекулалардың массасы мен өлшемі, зат мөлшері туралы біледі.МКТ-ның негізгі қағидадарын түсіндіреді. |
Тілдік мақсаттар:
| Негізгі сөздер мен тіркестер: молекула массасы, молекула өлшемі, зат мөлшері, температура, Авагадро тұрақтысы, МКТ-ның негізгі қағидалары |
Құндылықтарға баулу:
| Жауапкершілікке, сыйластыққа, өз бетінше жұмыс жасауға , өз ойын еркін айтуға тәрбиелеу |
Пәнаралық байланыс: | Математика |
АКТ қолдану: | Интербелсенді тақта |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы7 мин | Ұйымдастыру бөлімі (тренинг, сабақ барысымен таныстыру)Үй тапсырмасын тексеру: (фронталды)1.Тұтқырлық коэффициенті.2.Ламинарлық және құйынды ағыс.3.Температура сұйықтың тұтқырлығына қалай әсер етеді?4.Маңдайлық кедергі, көтергіш күш дегеніміз не?5.Магнус эффектісі деген не?6.Көтеруші күш қалай пайда болады? |
|
Сабақтың ортасы13 мин
15 мин | МКТ негізгі қағидалары және оның тәжірибелік дәлелдемелеріБарлық бөлшектер микробөлшектерден тұрады, әрі дененің массасы өзін түзетін микробөлшектердің массаларының қосындысына тең:Денедегі микробөлшектер үздіксіз және хаосты қозғалыста болады әрі бұл қозғалыстың жылдамдығы дене температурасына тәуелді болады.Денедегі микробөлшектер өзара әрекеттеседі әрі өзара әрекетесу күшінің тегі элекромагниттік болып табылады.4.2.Молекулалардың массасы мен өлшеміӨлшемі: Саны:Массасы: m = m0· N кг. ;Концентрациясы: Зат мөлшері:Авогадро тұрақтысы: NA ≈ 6·1023моль-1Мольдік массасы:4.3. Молекулалардың өзара әрекеттесу күштеріВан-дер-Ваальстық, бағдарлық, индукциялықr0 = dFпр= Fот2 . r0 < dFпр< Fот3. r0 > dFпр> FотҚатты денелер Сұйықтар ГаздарҚатты: Иондық, Атомдық, Молекулалық, МеталдықФизикалық диктант 1.Табиғатта кездесетін кез-келген дене қатты, ……., газ түрінде болады. 2.Барлық денелер тұтас емес, олар өте ұсақ бөлшектерден- ……… тұрады. 3.Бар заттың молекулалардың екінші заттың молекулааралық кеңістігіне еніп кетуі ……. деп аталады. 4.Диффузияның өту жылдамдығы дененің ….. тәуелді. 5.Броундық қозғалыс дегеніміз — ….. қозғалыс, ол температураға тәуелді болғандықтан тоқтамайды. 6.Авогадро тұрақтысы .............тең. 7.Халықаралық бірліктер жүйесінде заттың мөлшері ............өрнектеледі. 8.Диффузия құбылысы .........куйінде тез жүреді. 9.Зат мөлшерін ..........белгілейді. 10.Зат мөлшерінің формуласы .........тең. |
|
Сабақтың соңы5 мин | Үйге тапсырма§4.1-4.2-4.3 | |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
| |
|
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|