Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
15.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мөңке би Тілеуұлы. Болжағыш сәуегей-Мөңке би |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Мөңке бидің болжау сипатындағы толғауынан үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады.Мөңке би шығармаларын осы тақырыптағы басқа өнер туындыларымен салыстырып, тарихи және көркемдік маңызын анықтайды. |
|
Сабақтың барысы:
Тексерген:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мөңке би Тілеуұлы. Болжағыш сәуегей-Мөңке би
Мөңке би Тілеуұлы. Болжағыш сәуегей-Мөңке би
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
15.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мөңке би Тілеуұлы. Болжағыш сәуегей-Мөңке би |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Мөңке бидің болжау сипатындағы толғауынан үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады.Мөңке би шығармаларын осы тақырыптағы басқа өнер туындыларымен салыстырып, тарихи және көркемдік маңызын анықтайды. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.
Қызығушылықты ояту
«Болжамың қандай?»
ойыны:Оқушыларға «болашақ», «ұрпақ
тағдыры», «қоғам» тақырыптарына қатысты сұрақтар қойылады. Мұғалім
Мөңке бидің мынадай болжам сөзін таныстырады:«Келешекте ұрпақ
азып,
Мөңке би Тілеуұлы. Болжағыш сәуегей-Мөңке би туралы мәлімет беру. |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Көркем мәтіннен өзекті үзіндіні таңдайды.Таңдалған үзіндіні эссе, постер, көркем шығармада орынды қолданады. Мөңке бидің шығармасын мазмұндас өнер туындысымен (мысалы, фильм, сурет, күй) салыстырады.Салыстыру негізінде тарихи және көркемдік құндылығын дәлелдейді. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқшасы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=WgxR1gZNIXw |
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Жұптық жұмыс .Мөңке бидің толғауынан 2-3 жолдан тұратын үзіндіні таңдап, оның мәнін жұбыңмен талда. Шығармашылық жұмыс: сол үзіндіні қолданып қысқаша эссе немесе бейнелі сөйлем құра. |
1-тапсырмада Мөңке бидің толғауынан 2-3 жолдан тұратын үзіндіні таңдап, оның мәнін жұбымен талдайды. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақшасы
|
||||||||||||||||
|
10минут |
2-тапсырма. Топтық жұмыс.Мөңке би толғауын бір өнер туындысымен салыстырыңдар (мысалы: "Алаш" деректі фильмі, күй "Елім-ай", сурет, көркем фильм).
|
2-тапсырмада Мөңке би толғауын бір өнер туындысымен салыстырады. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма. Жеке жұмыс. Мөңке бидің болжауы бүгінгі қоғамда қаншалықты орындалған? Қысқаша ой-толғау жаз.Саралау тапсырмасы. Қысқаша ой-толғау жаз. |
3-тапсырмада Мөңке бидің болжауы бүгінгі қоғамда қаншалықты орындалған? Қысқаша ой-толғау жазады. |
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру. Мөңке би шығармасына арнап креативті жұмыс жасау (өлең, сурет, бейнебаян, эссе) Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
шағым қалдыра аласыз













