Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
17.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мөңке би Тілеуұлы. «Мөңке бидің айтқаны» |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Мөңке бидің толғауынан үзінділерді шығармашылық жұмысқа қолданады.Толғаудың композициялық құрылымын талдайды. |
|
Сабақтың барысы:
Тексерген:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мөңке би Тілеуұлы. «Мөңке бидің айтқаны»
Мөңке би Тілеуұлы. «Мөңке бидің айтқаны»
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
17.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мөңке би Тілеуұлы. «Мөңке бидің айтқаны» |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Мөңке бидің толғауынан үзінділерді шығармашылық жұмысқа қолданады.Толғаудың композициялық құрылымын талдайды. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.
Мөңке би Тілеуұлы (1675–1756)Қазақтың атақты биі, көреген болжаушы, абыз тұлға.Тілеу батырдың немересі.Төле, Қазыбек, Әйтеке билермен замандас болған.Шешендік сөздері мен болашақты болжаған даналық ойларымен танымал.Бұл – Мөңке бидің болашақты болжаған көрегендік толғауы. Ол келешекте елдің ахуалы, адамдардың мінез-құлқы, қоғамдағы өзгерістер туралы айтып кеткен. ? Толғауда айтылған басты болжамдар:
|
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Мөңке бидің толғауынан үзінділерді шығармашылық жұмысқа қолданады.Толғаудың композициялық құрылымын талдайды. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқшасы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=WgxR1gZNIXw |
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Мәтінмен жұмысТапсырма: «Мөңке бидің айтқаны» толғауынан берілген үзіндіге композициялық талдау жаса.
|
1-тапсырмада «Мөңке бидің айтқаны» толғауынан берілген үзіндіге композициялық талдау жасайды.. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақшасы
|
||||||||||||||||
|
10минут |
2-тапсырмаЖұптық жұмыс
Тапсырма: Мөңке бидің айтқандарынан
алынған үзіндіге сүйене отырып, бүгінгі күнмен салыстырып шағын
эссе жазады (5-6 сөйлем).
«Көшелерден кәрі, жас
таласар, |
2-тапсырмада Мөңке бидің айтқандарынан алынған үзіндіге сүйене отырып, бүгінгі күнмен салыстырып шағын эссе жазады. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма. Жеке жұмыс.Тапсырма:Мөңке бидің болжаған заманы мен қазіргі өмірді салыстырып, шағын қорытынды пікір жазады (3-4 сөйлем). Саралау тапсырмасы. Мөңке бидің болжаған заманы мен қазіргі өмірді салыстырып көр. |
3-тапсырмада Мөңке бидің болжаған заманы мен қазіргі өмірді салыстырып, шағын қорытынды пікір жазады (3-4 сөйлем). |
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.
Үйге тапсырма беру. Мөңке бидің бір-бір шумақ болжамын таңдап алып, бүгінгі өмірмен байланыстырып, 100–120 сөздік ойтолғау (эссе) жаз
Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
шағым қалдыра аласыз













