iКоучинг
жоспар
Тақырыбы: Сыныпты қадағалау
әдістемесі
Мақсаты: Мұғалімдер сыныпта қадағалау
жүргізу әдістемесіне талдау жасайды және
ғаламдық мәдени
айырмашылықтар, қоршаған орта факторларының
сынып
мәдениетіне әсері туралы
қорытынды шығарады.
Оқу
нәтижесі: Мұғалімдер өздерінің сыныпта
қадағалау жүргізу дағдыларын бағалайды,
қадағалаудың құрылымдалған
және құрылымдалмаған түрлерін
салыстырады. Сонымен қатар
мәдениет санатына анықтама беріп, аталған
термин оқу ортасымен қалай
байланысатынын түсіндіреді.
Түйінді
идеялар: Қадағалау – ақпарат жинау мен
мектепте (сыныпта) болып жатқан оқиғалар
туралы толығырақ мәлімет
алудың пәрменді тәсілдерінің бірі.
Адамдар күнделікті қолданатын
«бағдарламалық жасақтама» түріндегі
мәдениет.
Проблемалық мәселелер: аталған
«бағдарламалық жасақтама» бүкіл
ұлт үшін ортақ па? Қоғамдастық
үшін ше? Кәсіпқойлар тобы (мысалға,
мұғалімдер) немесе оқушылар
тобы үшін ше? т.б.
Мәдениет құбылысын түсінуге
қатыстылықты түсінудің маңыздылығы.
Мәдениет құбылысының маңызды
болып көрінуіне қарамастан, оны бірқатар
«мәдениет» тұрғысынан қабылдау
қажеттілігі және «мәдениетаралық» іс-
қимылдың мәнін анықтау. Өз
мәдениетін шамамен алғанда дара мәдениет
болып табылатын өз
мәдениетінің ішіндегі әртүрлі
айырмашылықты
пайымдайтын жалпы мәдениет
нормаларының арасалмағымен жайғастыру
Сабақ
барысы:
2 сабақ 1 сессия
|
Іс-әрекет
|
Тренердің
әрекеті
|
Тыңдаушының
әрекеті
|
Зейінді шоғырландыруға
арналған
«Айна»
жаттығуы
5минут
|
Тренер әдіс тәсілін
түсіндіреді.Әріптестер бір-біріне қарап тұрып,серіктесі қандай
қимыл жасаса, соны
қайталайды.
|
Тыңдаушылар тапсырма
бойынша жұмыс жүргізеді.
|
«Твшоу»әдісі
Қадағалаудың «құрылымдалған»
және«құрылымдалмаған» кестелері қолданылған сабақтардың
біреуінің
бейне түсірілімін
қарау.
10
минут
(түсірілім
|
Тренер
«құрылымдалған» және «құрылымдалмаған» сабақтардың біреуінің бейне
түсірілімін көрсетеді.
|
Бейне түсірілімді
көріп, талқылайды.
|
ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН БАҚЫЛАУ
КЕСТЕСІМЕН ЖҰМЫС
10
мин
|
Құрылымдалған
бақылау кестесін таратып
береді.
|
Тыңдаушылар кестені
толтырады, оқиды, бірін-бірі
оқытады
|
Бірлескен жұмысқа негізделген
тәсіл
20
минут
|
Мұғалімдерге арналған
тапсырмаларды береді:
- Жұптардың біріне
«құрылымдалған» қадағалау кестесін
беру;
басқасына ешқандай
нұсқаулықсыз сабақтың бейнежазбасы бойыншажазба жүргізуге ұсыныс
беру.
бейнежазбаны
қарау.
-Сабақтың бейнежазбасын
қарағаннан кейін мұғалімдердің өзжазбаларымен алмасуын ұйымдастыру.
Жұп болып жұмыс істеген
мұғалімдердің пікірлерін
зерделеп, талдау, олардың бейнежазбанықарау нәтижелері бойынша
ұсынымдары.
- Мұғалімдердің
пікірлерін бірлесе талқылау.
|
Мұғалімдердің жұптық
жұмысы.
Оқиды, бірін-бірі
оқытады.
|
Визуалды көрсетілім бойынша
жұмыс. «Бес маймылдың
әрекеті»
(2 күн папка) 15
минут
|
Көрсетілім бойынша
іс-әрекетті жалғастырады.
|
Көрсетілімді көреді,
ой бөліседі.
|
Swodталдау
15
минут
|
Тыңдаушыларды сабақ
беретін сыныптардың біркелкілігіне қарай
топтастырып,топтасқан
топтарғаSwod талдаудың кестесін
ұсынып,сол
сыныпқаSwod талдау жасауды
тапсырады.
|
Топтасып, тапсырманы
орындайды.
|
«Досқа көмек»
жаттығуы
15
минут
|
Тыңдаушылардың сабақ беретін
сыныбына жасаған Swod талдауын әр топпен
алмастырып, көмек беруді
тапсырады.
|
Бір-біріне
көмектеседі
|