М.Өтемісұлы "Мұнар күн"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Өтемісұлы "Мұнар күн"

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиет М.Өтемісұлы қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

iКоучинг жоспар

Тақырыбы: Сыныпты қадағалау әдістемесі

Мақсаты: Мұғалімдер сыныпта қадағалау жүргізу әдістемесіне талдау жасайды және

ғаламдық мәдени айырмашылықтар, қоршаған орта факторларының сынып

мәдениетіне әсері туралы қорытынды шығарады.

Оқу нәтижесі: Мұғалімдер өздерінің сыныпта қадағалау жүргізу дағдыларын бағалайды,

қадағалаудың құрылымдалған және құрылымдалмаған түрлерін

салыстырады. Сонымен қатар мәдениет санатына анықтама беріп, аталған

термин оқу ортасымен қалай байланысатынын түсіндіреді.

Түйінді идеялар: Қадағалау – ақпарат жинау мен мектепте (сыныпта) болып жатқан оқиғалар

туралы толығырақ мәлімет алудың пәрменді тәсілдерінің бірі.

Адамдар күнделікті қолданатын «бағдарламалық жасақтама» түріндегі

мәдениет.

Проблемалық мәселелер: аталған «бағдарламалық жасақтама» бүкіл

ұлт үшін ортақ па? Қоғамдастық үшін ше? Кәсіпқойлар тобы (мысалға,

мұғалімдер) немесе оқушылар тобы үшін ше? т.б.

Мәдениет құбылысын түсінуге қатыстылықты түсінудің маңыздылығы.

Мәдениет құбылысының маңызды болып көрінуіне қарамастан, оны бірқатар

«мәдениет» тұрғысынан қабылдау қажеттілігі және «мәдениетаралық» іс-

қимылдың мәнін анықтау. Өз мәдениетін шамамен алғанда дара мәдениет

болып табылатын өз мәдениетінің ішіндегі әртүрлі айырмашылықты

пайымдайтын жалпы мәдениет нормаларының арасалмағымен жайғастыру

Сабақ барысы:

2 сабақ 1 сессия

Іс-әрекет

Тренердің әрекеті


Тыңдаушының әрекеті

Зейінді шоғырландыруға арналған

«Айна» жаттығуы

5минут

Тренер әдіс тәсілін түсіндіреді.Әріптестер бір-біріне қарап тұрып,серіктесі қандай қимыл жасаса, соны қайталайды.

Тыңдаушылар тапсырма бойынша жұмыс жүргізеді.

«Твшоу»әдісі

Қадағалаудың «құрылымдалған» және«құрылымдалмаған» кестелері қолданылған сабақтардың біреуінің

бейне түсірілімін қарау.

10 минут

(түсірілім

Тренер «құрылымдалған» және «құрылымдалмаған» сабақтардың біреуінің бейне түсірілімін көрсетеді.

Бейне түсірілімді көріп, талқылайды.

ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН БАҚЫЛАУ КЕСТЕСІМЕН ЖҰМЫС

10 мин

Құрылымдалған бақылау кестесін таратып береді.

Тыңдаушылар кестені толтырады, оқиды, бірін-бірі оқытады

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл

20 минут

Мұғалімдерге арналған тапсырмаларды береді:

- Жұптардың біріне «құрылымдалған» қадағалау кестесін беру;

басқасына ешқандай нұсқаулықсыз сабақтың бейнежазбасы бойыншажазба жүргізуге ұсыныс беру.

  • Рөлдерді ауыстыру; әр мұғалімнің жасаған жазбасын талқыламастан

бейнежазбаны қарау.

-Сабақтың бейнежазбасын қарағаннан кейін мұғалімдердің өзжазбаларымен алмасуын ұйымдастыру. Жұп болып жұмыс істеген

мұғалімдердің пікірлерін зерделеп, талдау, олардың бейнежазбанықарау нәтижелері бойынша ұсынымдары.

- Мұғалімдердің пікірлерін бірлесе талқылау.

Мұғалімдердің жұптық жұмысы.

Оқиды, бірін-бірі оқытады.

Визуалды көрсетілім бойынша жұмыс. «Бес маймылдың әрекеті»

(2 күн папка) 15 минут

Көрсетілім бойынша іс-әрекетті жалғастырады.

Көрсетілімді көреді, ой бөліседі.

Swodталдау

15 минут

Тыңдаушыларды сабақ беретін сыныптардың біркелкілігіне қарай топтастырып,топтасқан топтарғаSwod талдаудың кестесін ұсынып,сол сыныпқаSwod талдау жасауды тапсырады.

Топтасып, тапсырманы орындайды.

«Досқа көмек» жаттығуы

15 минут

Тыңдаушылардың сабақ беретін сыныбына жасаған Swod талдауын әр топпен алмастырып, көмек беруді тапсырады.

Бір-біріне көмектеседі





































i

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
477
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі