Сабақтың
тақырыбы:
|
Махамбет Өтемісұлы.
«Ереуіл атқа ер салмай», «Мұнар
күн».
|
Күні:
10.11.2017
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Қамбарова
Ж.Қ.
|
Сыныбы:
8
«А»
|
Қатысқандар
саны:12
|
Қатыспағаны:
|
Оқу
мақсаты:
|
-
М.Өтемісұлының
өмірі мен шығармашылығы туралы
білу.
-
Махамбет
өлеңдерін мәнерлеп
оқу.
-
Махамбет өлеңдерінің
идеясы мен тақырыбын
анықтау.
|
Ойлау
деңгейі:
|
Білу, түсіну,
қолдану, талдау, жинақтау,
бағалау.
|
Сабақ
мақсаты:
|
1.Барлық
оқушылар:
М.Өтемісұлының
өмірі мен шығармашылығы туралы
біледі.
|
2.Оқушылардың
басым бөлігі:
Махамбет
өлеңдеріндегі тақырыпты аша
біледі.
|
3 . Кейбір
оқушылар:
Махамбет
өлеңдерін мәнерлеп оқып, талдай
алады.
|
Тілдік
дағды
|
|
Ұлттық құндылықтарды
дарыту.
|
Елін
қадірлеу.
|
Алдыңғы
білім
|
Сәйф Сараи
хикметтері туралы
біледі.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
М.Өтемісұлының
өмірі мен шығармашылығы туралы
білу.
-
Махамбет
өлеңдерін мәнерлеп
оқу.
-
Махамбет өлеңдерінің
идеясы мен тақырыбын
анықтау.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы ұйымдастыру
кезеңі
|
Сәлемдесу,
түгелдеу.
Ынтымақтастық
атмосферасын орнату. Стикерлер арқылы
топтастыру.
Үй тапсырмасын сұрау
мақсатында «Қар көшкіні» әдісін
қолданамын.
|
Оқулық, плакат, стикер,
маркер
|
Ортасы
|
Жаңа сабақты
меңгерту мақсатында «ДЖИГСО» әдісін
қолданамын.
Сабақты
пысықтау мақсатында «Кластер» әдісін
қолданамын.
І. топ Өмірі
мен шығармашылығы
ІІ. топ Ереуіл
атқа ер салмай
ІІІ. топ Мұнар
күн
|
Оқулық, плакат, стикер,
маркер
|
Аяқталуы
|
Сабақты
қорытындылау мақсатында «Миға шабуыл» әдісін
қолданамын.
-
Махамбет
қандай ақын?
-
Махамбет
шығармаларының негізгі
тақырыбы?
-
«Мұнар күн»
өлеңінде Исатай қазасына қайғырған ақынның жай күйі
қандай?
Кері
байланысты стикерлер арқылы жазбаша аламын. Бағалау парағы арқылы
өзін және өзгені
бағалау.
Үйге тапсырмасы Өмірі
мен шығармашылығы, өлеңін жатқа
айту.
|
Оқулық, плакат, стикер,
маркер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз
|
Бағалау -
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКT-мен
байланыс.
Құндылықтардағы
байланыс
|
«Қар көшкіні»
әдісі, «ДЖИГСО»
әдісі
«Кластер», «Миға шабуыл»
әдісінде айқын көрініс
табады
|
Бағалау
парағы арқылы өзін және өзгені
бағалайды
|
Әдебиет,
тарих
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Махамбет Өтемісұлы. «Мен
құстан туған құмаймын»,
«Жалғыздық».
|
Күні:
15.11.2017
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Қамбарова
Ж.Қ.
|
Сыныбы:
8
«А»
|
Қатысқандар
саны:12
|
Қатыспағаны:
|
Оқу
мақсаты:
|
-
М.Өтемісұлының
шығармаларындағы ерлік туралы
білу.
-
Махамбет
өлеңдерін мәнерлеп
оқу.
-
Махамбет өлеңдерінің
идеясы мен тақырыбын
анықтау.
|
Ойлау
деңгейі:
|
Білу, түсіну,
қолдану, талдау, жинақтау,
бағалау.
|
Сабақ
мақсаты:
|
1.Барлық
оқушылар:
М.Өтемісұлының
өмірі мен шығармашылығы туралы
біледі.
|
2.Оқушылардың
басым бөлігі:
Махамбет
өлеңдеріндегі тақырыпты аша
біледі.
|
3 . Кейбір
оқушылар:
Махамбет
өлеңдерін мәнерлеп оқып, талдай
алады.
|
Тілдік
дағды
|
|
Ұлттық құндылықтарды
дарыту.
|
Елін
қадірлеу.
|
Алдыңғы
білім
|
М.Өтемісұлының
өмірі мен шығармашылы туралы
біледі.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
М.Өтемісұлының
шығармларындағы туралы
біледі.
-
Махамбет
өлеңдерін мәнерлеп
оқиды.
-
Махамбет өлеңдерінің
идеясы мен тақырыбын
анықтайды.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы ұйымдастыру
кезеңі
|
Сәлемдесу,
түгелдеу.
Ынтымақтастық
атмосферасын орнату. Стикерлер арқылы
топтастыру.
Үй тапсырмасын сұрау
мақсатында «Жалғастыр» әдісін
қолданамын.
|
Оқулық, плакат, стикер,
маркер
|
Ортасы
|
Жаңа сабақты
меңгерту мақсатында «ДЖИГСО» әдісін
қолданамын.
Сабақты
пысықтау мақсатында «Аквариум» әдісін
қолданамын.
Талдау
Қаршыға
құсты// көп көрдім а
Қайрылған
қазға// қараған. б
Қатын- бала,
//қара орман- б
Баршасын//
жауға алдырған б
|
Оқулық, плакат, стикер,
маркер
|
Аяқталуы
|
Сабақты
қорытындылау мақсатында «Сұрақ-жауап» әдісін
қолданамын.
-
Махамбет
қандай ақын?
-
Махамбет
шығармаларының негізгі
тақырыбы?
-
«Мұнар күн»
өлеңінде Исатай қазасына қайғырған ақынның жай күйі
қандай?
Кері
байланысты стикерлер арқылы жазбаша аламын. Бағалау парағы арқылы
өзін және өзгені
бағалау.
Үйге тапсырмасы Өмірі
мен шығармашылығы, өлеңін жатқа
айту.
|
Оқулық, плакат, стикер,
маркер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз
|
Бағалау -
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКT-мен
байланыс.
Құндылықтардағы
байланыс
|
«Жалғастыр»
әдісі, «ДЖИГСО»
әдісі
«Аквариум»,
«Сұрақ-жауап» әдісінде айқын көрініс
табады
|
Бағалау
парағы арқылы өзін және өзгені
бағалайды
|
Әдебиет,
тарих
|