М.Өтемісұлы "Мұнар күн"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Өтемісұлы "Мұнар күн"

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиет қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу ісінің меңгерушісі: Есенбеков Б.


Қысқа мерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы:

Махамбет Өтемісұлы. «Ереуіл атқа ер салмай», «Мұнар күн».

Күні:

10.11.2017

Мұғалімнің аты-жөні:

Қамбарова Ж.Қ.


Сыныбы:

8 «А»

Қатысқандар саны:12



Қатыспағаны:

Оқу мақсаты:

  1. М.Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы туралы білу.

  2. Махамбет өлеңдерін мәнерлеп оқу.

  3. Махамбет өлеңдерінің идеясы мен тақырыбын анықтау.

Ойлау деңгейі:

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.




Сабақ мақсаты:

1.Барлық оқушылар:

М.Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.



2.Оқушылардың басым бөлігі:

Махамбет өлеңдеріндегі тақырыпты аша біледі.


3 . Кейбір оқушылар:

Махамбет өлеңдерін мәнерлеп оқып, талдай алады.


Тілдік дағды



Ұлттық құндылықтарды дарыту.

Елін қадірлеу.

Алдыңғы білім

Сәйф Сараи хикметтері туралы біледі.


Бағалау критерийлері

  1. М.Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы туралы білу.

  2. Махамбет өлеңдерін мәнерлеп оқу.

  3. Махамбет өлеңдерінің идеясы мен тақырыбын анықтау.

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Стикерлер арқылы топтастыру.

Үй тапсырмасын сұрау мақсатында «Қар көшкіні» әдісін қолданамын.


Оқулық, плакат, стикер, маркер

Ортасы

Жаңа сабақты меңгерту мақсатында «ДЖИГСО» әдісін қолданамын.

Сабақты пысықтау мақсатында «Кластер» әдісін қолданамын.

І. топ Өмірі мен шығармашылығы

ІІ. топ Ереуіл атқа ер салмай

ІІІ. топ Мұнар күн



Оқулық, плакат, стикер, маркер

Аяқталуы


Сабақты қорытындылау мақсатында «Миға шабуыл» әдісін қолданамын.

  1. Махамбет қандай ақын?

  2. Махамбет шығармаларының негізгі тақырыбы?

  3. «Мұнар күн» өлеңінде Исатай қазасына қайғырған ақынның жай күйі қандай?

Кері байланысты стикерлер арқылы жазбаша аламын. Бағалау парағы арқылы өзін және өзгені бағалау.

Үйге тапсырмасы Өмірі мен шығармашылығы, өлеңін жатқа айту.

Оқулық, плакат, стикер, маркер

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс .

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКT-мен байланыс.

Құндылықтардағы байланыс

«Қар көшкіні» әдісі, «ДЖИГСО» әдісі

«Кластер», «Миға шабуыл» әдісінде айқын көрініс табады

Бағалау парағы арқылы өзін және өзгені бағалайды




Әдебиет, тарих




Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Сабақта қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:



Қандай екі нәрсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


1:


2:






















Оқу ісінің меңгерушісі: Есенбеков Б.


Қысқа мерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы:

Махамбет Өтемісұлы. «Мен құстан туған құмаймын», «Жалғыздық».

Күні:

15.11.2017

Мұғалімнің аты-жөні:

Қамбарова Ж.Қ.


Сыныбы:

8 «А»

Қатысқандар саны:12



Қатыспағаны:

Оқу мақсаты:

  1. М.Өтемісұлының шығармаларындағы ерлік туралы білу.

  2. Махамбет өлеңдерін мәнерлеп оқу.

  3. Махамбет өлеңдерінің идеясы мен тақырыбын анықтау.

Ойлау деңгейі:

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.




Сабақ мақсаты:

1.Барлық оқушылар:

М.Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.



2.Оқушылардың басым бөлігі:

Махамбет өлеңдеріндегі тақырыпты аша біледі.


3 . Кейбір оқушылар:

Махамбет өлеңдерін мәнерлеп оқып, талдай алады.


Тілдік дағды



Ұлттық құндылықтарды дарыту.

Елін қадірлеу.

Алдыңғы білім

М.Өтемісұлының өмірі мен шығармашылы туралы біледі.


Бағалау критерийлері

  1. М.Өтемісұлының шығармларындағы туралы біледі.

  2. Махамбет өлеңдерін мәнерлеп оқиды.

  3. Махамбет өлеңдерінің идеясы мен тақырыбын анықтайды.

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Стикерлер арқылы топтастыру.

Үй тапсырмасын сұрау мақсатында «Жалғастыр» әдісін қолданамын.


Оқулық, плакат, стикер, маркер

Ортасы

Жаңа сабақты меңгерту мақсатында «ДЖИГСО» әдісін қолданамын.

Сабақты пысықтау мақсатында «Аквариум» әдісін қолданамын.

Талдау

Қаршыға құсты// көп көрдім а

Қайрылған қазға// қараған. б

Қатын- бала, //қара орман- б

Баршасын// жауға алдырған б






Оқулық, плакат, стикер, маркер

Аяқталуы


Сабақты қорытындылау мақсатында «Сұрақ-жауап» әдісін қолданамын.

  1. Махамбет қандай ақын?

  2. Махамбет шығармаларының негізгі тақырыбы?

  3. «Мұнар күн» өлеңінде Исатай қазасына қайғырған ақынның жай күйі қандай?

Кері байланысты стикерлер арқылы жазбаша аламын. Бағалау парағы арқылы өзін және өзгені бағалау.

Үйге тапсырмасы Өмірі мен шығармашылығы, өлеңін жатқа айту.

Оқулық, плакат, стикер, маркер

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс .

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКT-мен байланыс.

Құндылықтардағы байланыс

«Жалғастыр» әдісі, «ДЖИГСО» әдісі

«Аквариум», «Сұрақ-жауап» әдісінде айқын көрініс табады

Бағалау парағы арқылы өзін және өзгені бағалайды




Әдебиет, тарих




Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Сабақта қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:



Қандай екі нәрсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


1:


2:














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
1001
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі