Сабақ тақырыбы: М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі
|
Бөлім: |
3.Адамгершілік - асыл қасиет |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Нұрбай Маржан |
|
|
Күні: |
23.02.2023 |
|
|
Сынып: 5а |
.Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар әңгіменің жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. Өмірмен байланыстыра отырып, өзіндік пікір білдіріп, тұжырым жасайды. Ой бөліседі. |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
3 мин
2 мин |
Психологиялық ахуал
туғызу
Сен білесің бе? Бауыр дегеніміз кім? Бауыр әңгімесі не туралы болуы мүмкін? Бұл әңгіменің авторы М.Қабанбаев туралы не білесің? |
Өз көңіл күйлерін
білдіреді Сұрақтарға жауап береді
|
|
|
||||||||
|
ортасы
5 мин
10 мин
5 мин
3 мин 2 мин |
Джиксо әдісі Бауыр әңгімесін бөліктерге бөліп беру Әңгіменің мазмұнымен танысып, сюжетін біледі,өзара баяндап береді.Әңгіме фабуласын айтады Қар кесегі әдісі Манап бауыры Қалиды қайда іздеп келді? Ағайындылар не себепті айрылысып қалған? Екі ағайындының кездесуі сәтті болды ма? Қабілеті жоғары оқушылар үшін “Егер сіз Қалидың орнында болсаңыз не істер едіңіз? Топтық жұмыс 2-тапсырма «Әдебиет лотосы» әдісі бойынша орындалады. Әдеби шығарманың жанрын анықтау
КБ . Мұғалім коментарийі, мадақтау. Жеке жұмыс 3-тапсырма. «Шынжырлау» әдісі бойынша әдеби шығарманың фабуласын анықтайды
Рефлексия: Не білдің? Не түсіндің? Нені қолданасың? Үй тапсырмасы: 6 тапсырма |
Әңгіменің мазмұнымен танысып, сюжетін біледі,өзара баяндап береді
Сұрақтарға жауап береді, мазмұнын түсінеді
Әдеби шығарманың жанрын анықтайды Шығарма фабуласын, сюжетін біледі
|
Балдық
жүйе
Дескриптор әңгіменің жанрына қарай фабуласын біледі-3 сюжеттік дамуын сипаттайды-4 Өмірмен байланысты ра отырып, өзіндік пікір білдіріп, тұжырым жасайды-3
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Қабанбаев Бауыр әңгімесі №1 сабақ
М.Қабанбаев Бауыр әңгімесі №1 сабақ
Сабақ тақырыбы: М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі
|
Бөлім: |
3.Адамгершілік - асыл қасиет |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Нұрбай Маржан |
|
|
Күні: |
23.02.2023 |
|
|
Сынып: 5а |
.Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар әңгіменің жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды. Өмірмен байланыстыра отырып, өзіндік пікір білдіріп, тұжырым жасайды. Ой бөліседі. |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
3 мин
2 мин |
Психологиялық ахуал
туғызу
Сен білесің бе? Бауыр дегеніміз кім? Бауыр әңгімесі не туралы болуы мүмкін? Бұл әңгіменің авторы М.Қабанбаев туралы не білесің? |
Өз көңіл күйлерін
білдіреді Сұрақтарға жауап береді
|
|
|
||||||||
|
ортасы
5 мин
10 мин
5 мин
3 мин 2 мин |
Джиксо әдісі Бауыр әңгімесін бөліктерге бөліп беру Әңгіменің мазмұнымен танысып, сюжетін біледі,өзара баяндап береді.Әңгіме фабуласын айтады Қар кесегі әдісі Манап бауыры Қалиды қайда іздеп келді? Ағайындылар не себепті айрылысып қалған? Екі ағайындының кездесуі сәтті болды ма? Қабілеті жоғары оқушылар үшін “Егер сіз Қалидың орнында болсаңыз не істер едіңіз? Топтық жұмыс 2-тапсырма «Әдебиет лотосы» әдісі бойынша орындалады. Әдеби шығарманың жанрын анықтау
КБ . Мұғалім коментарийі, мадақтау. Жеке жұмыс 3-тапсырма. «Шынжырлау» әдісі бойынша әдеби шығарманың фабуласын анықтайды
Рефлексия: Не білдің? Не түсіндің? Нені қолданасың? Үй тапсырмасы: 6 тапсырма |
Әңгіменің мазмұнымен танысып, сюжетін біледі,өзара баяндап береді
Сұрақтарға жауап береді, мазмұнын түсінеді
Әдеби шығарманың жанрын анықтайды Шығарма фабуласын, сюжетін біледі
|
Балдық
жүйе
Дескриптор әңгіменің жанрына қарай фабуласын біледі-3 сюжеттік дамуын сипаттайды-4 Өмірмен байланысты ра отырып, өзіндік пікір білдіріп, тұжырым жасайды-3
|
|
шағым қалдыра аласыз













