басталуы
3
мин
2 мин
|
Психологиялық ахуал
туғызу
«Менің көңіл күйі»
Сен білесің
бе?
Бауыр дегеніміз
кім?
Бауыр әңгімесі не туралы болуы
мүмкін?
Бұл әңгіменің авторы
М.Қабанбаев туралы не
білесің?
|
Өз көңіл күйлерін
білдіреді
Сұрақтарға жауап
береді
|
|
|
ортасы
20 мин
5
мин
10
мин
5
мин
3
мин
2 мин
|
Джиксо
әдісі
Бауыр әңгімесін
бөліктерге бөліп беру
Әңгіменің мазмұнымен
танысып, сюжетін біледі,өзара баяндап береді.Әңгіме фабуласын
айтады
Қар кесегі
әдісі
Манап бауыры Қалиды қайда
іздеп келді? Ағайындылар не себепті айрылысып қалған? Екі
ағайындының кездесуі сәтті болды ма? Қабілеті жоғары оқушылар үшін
“Егер сіз Қалидың орнында болсаңыз не істер
едіңіз?
Топтық жұмыс 2-тапсырма
«Әдебиет лотосы» әдісі бойынша орындалады. Әдеби шығарманың жанрын
анықтау
Шығарманың
аты
|
Шығарманың
жанры
|
Басты
кейіпкерлер
|
Шығармының тәрбиелік
мәні
|
|
|
|
|
КБ . Мұғалім
коментарийі, мадақтау. Жеке жұмыс 3-тапсырма. «Шынжырлау» әдісі
бойынша әдеби шығарманың фабуласын
анықтайды
Рефлексия:
Не білдің? Не түсіндің?
Нені қолданасың?
Үй
тапсырмасы:
6
тапсырма
|
Әңгіменің мазмұнымен
танысып, сюжетін біледі,өзара баяндап
береді
Сұрақтарға жауап береді,
мазмұнын түсінеді
Әдеби шығарманың жанрын
анықтайды
Шығарма фабуласын, сюжетін
біледі
|
Балдық
жүйе
Дескриптор
әңгіменің жанрына қарай
фабуласын біледі-3
сюжеттік дамуын
сипаттайды-4
Өмірмен
байланысты
ра отырып, өзіндік
пікір білдіріп, тұжырым жасайды-3
|
|