Материалдар / М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Нарынқұм зауалы» поэмасы сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ әдебиеті пәнінен қысқа мерзімді жоспар


Сабақ:

Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы жом

Күні: 02.04.24ж

Мұғалімнің есімі: Қошаева Сауле

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы

Оқу мақсаты:

7.1.1.1. әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар

Барлық оқушылар орындай алады: «Нарынқұм зауалы» поэмасы сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.

Көптеген оқушылар

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарманың жанры мен құрылысына талдау жасап, негізгі идеясын анықтай алады

Кейбір оқушылар

Кейбір оқушылар орындай алады: Жинақталған ақпараттар негізінде өз көзқарасын білдіріп, үкім шығарып жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу,түсіну, қолдану, жинақтау

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Поэма, залал, үкім, пенделік, шомбал, әдіптеу,нала

Құндылықтарға

баулу

Өз елінің өткен тарихына құрмет көрсету

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, география, музыка

Алдыңғы оқу

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады. Жаңа тақырыппен байланыстырылады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Басы



5минут

Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңбері

Жүректен жүрекке. Психологиялық ахуал Топқа бөлу :

Сюжеттің құрамдас бөлшектері бойынша сыныпты 5 топқа бөлемін 1басталу,

2даму,

3шиеленісу,

4шарықтау,

5шешім

Мағынаны тану: Махамбеттің «Жұмыр Қылыш» күйін тыңдау, бұл күйдің кімнің туындысы екенін сұрау.Содан кейін осы күйдің ақынның қуғынға ұшырап, ел көзінен жырақ жүрген кезінде туғанын, бірде ақын келіп отырған ауылға Баймағамбет сұлтанның тыңшылары келіп қалып, сондай тығыз-таяң қиын шақта ағайынды Жұмыр, Қылыш деген жігіттер Махамбетті үйіне жасырып, аман алып қалғанын, жігіттердің осы қамқорлығына риза болған ақынның оларға арнап, осы күйін шығарғанын әңгімелеп беремін.

Берілген тақырып бойынша, өз ойын айтады. Қосмыша мәліметтер береді.

Дескриптор

қосымша мәліметтер береді 1б

Берілген сұрақтарға жауап береді


Оқулық

105 бет


Ортасы


15минут











15 минут


1-тапсырма М.Шаханов туралы мәтін беріледі.

Әдіс-тәсіл: «ментальді карта» толтыру

Қазақстан Республикасының халық жазушысы Мұхтар Шаханов қазіргі Оңтүстік Қазақстан облысы Қасқасу ауылында дүниеге келген. М.Шахановтың алғашқы өлеңі 1959 жылы «Сырдария» деген атпен жарияланса, «Бақыт» атты тұңғыш өлеңдер жинағы 1966 жылы жарық көрді. Ақынның «Балладалар», «Ғасырларды безбендеу», «Уақыт бедерлері», «Зерде» атты өлеңдер, балладалар мен поэмалар жинақтары бар. «Танакөз», «Сейхундария», «Күретамырды іздеу», «Сенім патшалығы», «Махаббатты қорғау», халық батыры әрі ақын Махамбетке арналған «Нарынқұм зауалы» мен «Жеңілген жеңімпаз хақындағы Отырар дастаны немесе Шыңғыс ханның қателігі» атты поэмалары окырмандардың сүйіспеншілігіне бөленді. Жазушы шығармалары бірнеше тілге аударылып, шетелдерде жарық көрді. Ақынның «Нарынқұм зауалы» поэмасы – дауылпаз ақын Махамбетке арналған поэзиялық шығарма.


Оқушылар сыныпта «Нарынқұм зауалы» өлеңін аудиодан тыңдайды.

2-тапсырма. поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. Әдіс-тәсіл «Сәйкестендіру кестесі»

О/басталуы

Махамбеттің өзінің өлерін күні бұрын сезуі

О/дамуы

Сұлтан тыңшыларының батырды қапыда өлтіріп, басын алуы.

О/шиеленісуі

Батырдың басы үшін қымбат сый алған жігіттің әкесіне келіп мақтануы.

Шарыктау шегі

Әкесінің ашуға мінуі

Шешімі

Әкенің үкім шығарып, баласын жазалауы

3-тапсырма.

«Сұрақтар тізбегі» мәтін сюжеті бойынша 5 сұрақ құрастыр.

Тақырыбы бойынша қосымша мәліметтермен таныстыру.




































Поэма туралы түсінік алады





Дескриптор.

- Әр оқушы поэманы оқып, түсінеді;1б

- Кейіпкерлерді анықтай алады;1б

ҚБ. Жарайсың, тамаша
































Дескриптор:

-поэманың мазмұнын түсініп тыңдайды 1б

-алған ақпараттарына таныстырылым дайындайды 1б

-сюжет желісін сақтап, мазмұндайды1б

-кейіпкерлерге мінездеме бере алады;1б

ҚБ «Өзін-өзі бағалау»



















Дескриптор:

-Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады;1б

-Помадан мысал келтіріп, дәлелдейді.1б

ҚБ. Смайликтер арқылы.



Маркер, стикер, қима қағаздар, А3, А4 парақтары



С.Тәуекел, сценарий авторы – С.Елубай «Батыр Баян» фильмі www.http://kivvi.kz/watch/qct69 lr2jyoa/




















































Аяқталуы

3 минут

«БББ» әдісі арқылы


Әр оқушы параққа жазып айтады

Дескриптор

тұжырымын, ойын ортаға салады;



Үй тап-

Сырмасы

2 минут

Білу.Түсінудің тапсырмаларын орындау

Тақырыбына назар аударады

Қосымша деректер береді.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!