М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» поэмасы». Әке үкімі ҚМЖ

Тақырып бойынша 16 материал табылды

М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» поэмасы». Әке үкімі ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» поэмасы». Әке үкімі сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті 2-сабақ

Бөлім:

4-бөлім: Ұрпақ тәрбиесі

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Күні:

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» поэмасы». Әке үкімі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7. 1. 4. 1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

7. 2. 3. 1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

Сабақтың мақсаты

Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айта алады.

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай алады.

Құндылықтарға баулу

Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық

-азаматтық және ұлттық бірегейлікті түсіну;

Құндылық: бірлік және ынтымақ

-бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу;

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

-оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут

















8 минут















































Сабақтың ортасы

20 минут

























7 минут





















Сабақтың соңы

5 минут

Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Арқаға массаж жасау»


2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

1-тапсырма.

«Қолшатыр» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңдер.

1.«Нарынқұм зауалы» шығармасында кім туралы баяндайды?

2. Махамбет Өтемісұлы туралы не білесіңдер?

3.Махамбет Өтемісұлы тұсындағы қазақ қоғамының тарихи-әлеуметтік жағдайы қандай еді?

4.Әке мен бала диалогінің мәні қандай? Неліктен әкесі баласын өлімге қиды?

5. «Ақ

ын деген киелі а

ққу самғаған, Ал, ендеше аққ

уды атқан пендені 

Қай атаңнан көріп едің, оңбаған?» – деген жолдарды қалай түсінесіңдер? Неліктен ақынды «киелі» деп аққуға теңейді?

6. «Дала заңы – баба заңы» деген нені білдіреді?

7. Махамбеттің арманы орындалды ма?

8. Поэмадағы Махамбет монологі туралы қандай ой түюге болады?

2-тапсырма

Топтық жұмыс

«FILA» кестесін толтыру

  • F(Дерек) поэмадан ажарлауға, құбылтуға қатысты сөз тіркестерін жинақтау

  • I (Пікір) жинақтаған сөз тіркестерінің қандай көркемдегіш құралдарға жататынын анықтау.

  • L (Сұрақ) перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, 2 сұрақ құрастыру

  • А(Іс –әрекет) өлеңді жатқа мәнермен айтып, кейіпкерлер бейнесін барынша дәріптеу

F(Дерек)

I (Пікір)

L (Сұрақ)

А(Іс –әрекет)






3-тапсырма

Жеке жұмыс

Берілген поэмадан ғаламторды пайдаланып, төмендегі жаңа сөздердің мағынасын тап.

Поэма, егеске түсу, залал, үкім, пенделік, пасық ойлар, кею, ішік, шомбал жігіт, әдіптелген жағасы , зауал.

Өзін-өзі тексеру.

Поэма- эпостық жанрдың бір түрі; белгілі бір оқиғаны, адам тағдырын, заман шындығын эпикалық не лирикалық үлгідегі өлеңмен сипаттайтын көлемді поэтикалық шығарма, егеске түсу- қарсыласу,пікір таласу , үкім-шешім, пенделік-адамның жаман қасиеттері, пасық ойлар-арам, жаман ойлар, кею- қапа болу, нала болу, ішік-тон, шомбал жігіт-тығыршықтай, толық, олпы-солпы жүретін адам, әдіптелген жағасы-тігілген, безендірілген , зауал-қиын-қыстау күн.

Рефлексия

Психологиялық ахуал

«Арқаға массаж жасау»

Оқушылар шеңбер құрып тұрады да, мұғалімнің айтуы бойынша оңға бұрылып, ілгері қарай жүреді. Әр оқушы алдында тұрған жолдасының арқасына массаж жасауы керек. Бір минуттан кейін шеңбер теріс айналып, қайтадан алдында тұрған сыныптастарына массаж жасайды.



«Қолшатыр» әдісі









«FILA» кестесін толтырады. Поэмадан көріктеу құралдарын анықтайды. Перифраза тәсілдерін қолданып, сұрақтар дайындайды. Кейіпкер бейнесін ашып, шығармадан үзіндіні жатқа оқиды.









Берілген поэмадан ғаламторды пайдаланып, төмендегіберілген жаңа сөздердің мағынасын анықтайды.




















«Білім шыңы» әдісі арқылы сабаққа рефлексия жасайды.










Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!


Дескриптор

Білім алушы

-сұрақтарға жауап береді – 1 балл







Дескриптор

Білім алушы


Дескриптор

Білім алушы

-шығармадан ажарлауға, құбылтуға қатысты сөз тіркестерін жинақтайды,

- жинақтаған сөз тіркестерінің қандай көркемдегіш құралдарға жататынын анықтайды ,

-перифраза тәсілдерін қолданады;

-өлең бойынша сұрақтар құрастырады,

-өлеңді мәнерлеп жатқа айтып береді – 5 балл.


Топтың өзара бағалауы


Дескриптор

Білім алушы

-жаңа сөздердің мағынасын ғаламтордан іздейді – 2 балл,

-мағынасын дұрыс анықтайды – 2 балл.



Оқулық

7-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл



Қалыптас

тырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

7-сынып



http://kitap.kz/reader/bota_narinkumz











ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚҚЫЗЫ














Оқулық

7-сынып

«Атамұра» баспасы

2017жыл











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.05.2025
102
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі