Мұғалідерге арналған коучинг

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Мұғалідерге арналған коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған коучинг
Материалдың қысқаша нұсқасы

Коучинг сабақ жоспары

Коучинг сессия күні: уақыты:

Коуч: Есейтова А. Мұғалімдер:15

Тақырыбы:Оқу үдерісінде сыни тұрғыдан ойлау модулінің тиімділігі неде?

Мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау модулінің әдіс-тәсілдерін өз тәжірибелерінде қолдана білуге бағыттау

Күтілетін нәтиже: Сын тұрғысынан ойлау модулінің әдіс-тәсілдерін өз тәжірибелерінде қолданады

Кезеңі

Уақыты

Коучтің іс- әрекеті

Қатысушылардың іс-әрекеті

Ресурстар

Кіріспе




10 минут


1. «Сиқырлы сандар» әдісі арқылы 3 топқа біріктіремін.


2. « Кинометафора» әдісі бойынша «Бәрі сенің қолыңда» үзінді көрсетемін.


3. «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақтар қоямын:

- Данышпан қалай жауап береді деп ойлайсыз?

- Сіз оның орнында болғаныңызда қалай жауап берер едіңіз?

-Сіз бұл бейнероликтен қандай ой түйдіңіз?

Тепе-теңдік дөңгелегін тарқатамын.


Сиқырлы сандар арқылы топқа бірігеді.



Қатысушылар видеороликті тамашалайды.



Қатысушылар өз ойларын білдіреді.








Мұғалімдер сыни тұрғыдан оқу модулі жайлы қаншалықты білетіндіктерін белгілейді.


Стикер


видеоролик

Негізгі бөлім

40 минут

Сыни тұрғыдан ойлау модулі жайлы слайдтар көрсетемін.Үш топқа сыни тұрғыдан ойлау модулі жайлы материал беремін.



-Сыни тұрғыдан ойлау модулінің тиімділігі неде? –деп 3 топқа сұрақ беремін.

1.Өрмекші әдісі.

2.Фишбоун әдісі

3.Кластер әдісі




Қатысушылар «Insert» әдісімен тапсырманы оқып,түртіп алу жүйесі бойынша жұыс W –білемін;+ жаңалық;-білмеймін;?-білгім келеді; кесте жүйесі бойынша жұмыс жасайды.



1.Постерге өрмекшенің сұлбасын сала отырып,басына тақырыпты,денесіне өзекті ойларды ,аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын салып,өз ойларын тиянақтап пысықтайды.

2.Постерге балықтың суретін салып,басына тақырып

жазылады.Денесінің жоғарғы жағындағы қанаттарына идеяның себептері,төменгі қанаттарға идеяның салдары жазылады.Түйінді ой құйрығына жазылады.

3.Тұжырымды ойларын карталарға түсіреді,постерге.




Слайд.



постер


Қорытынды


10 минут



«Тепе-теңдік дөңгелегі» әдісі



Шеңберде бірнеше бөлік болады.Әрбір идея 0-ден 10-ға дейін балл арқылы анықталып,белгіленеді.Кейін нүктелер қосылып,баланс шыққаны –шықпағаны анықталады.





Үлестірмелі

Парақшалар.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.08.2025
61
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі