«Сам» «мектеп - бөбекжай»
кешені» КММ-сі
«Мұғалім мен оқушы
қарым-қатынасы»
Дебат
технологиясы (пікір-сайыс)
Дайындаған: ҚББП Айтқалиева
Ақмоншақ
Күні: 25.01
2022-2023
ж
Тақырыбы: «Мұғалім мен оқушы
қарым-қатынасы»
Дебат
(пікір-талас)
Мақсаты: Өз ойы мен пікірі бар,
шығармашылықпен жұмыс жасай алатын, қабілетті де құзыретті тұлғаны
тәрбиелеу. Оқушыларды жан - жақты ізденіс жұмыстарына баулу.
Оқушыны көпшілік алдында еркін сөйлеуге, өз ойын жетік, толық
жеткізуге, сөйлеу мәдениетін дамытуға бағыттау, оқушылардың ой
пікірін дамытып, дүние танымын арттыру мақсатында рухани
адамгершілік тәрбие беру.
Сабақтың
әдісі: сұрақ-жауап (ситуация туғызу,
шешу жолын айту, нақты дәлелдер
келтіру)
Сабақтың
көрнекілігі: тақырыпқа байланысты
дидактикалық материалдар,мультимедиа
құралдары.
Сабақтың
барысы:
І.Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу (топ мүшелермен және
сарапшылармен таныстыу)
Бүгінгі біздің
сарапшыларымыз:
1)Директордың оқу ісі
жөніндегі орынбасыры: Ж.Тилепиева
2)Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары: А.Нурова
ІІ. Тақырыппен
жұмыс
1.Жүргізуші ашық
пікір-таластың ойын-шарттарымен таныстырады: Қайырлы күн, құрметті
ұстаздар,оқушылар сіздерге 8-9 сынып оқушылары арасындағы
«Мұғалім мен оқушы
қарым-қатынасы» атты пікір-таласты ашық деп
жариялаймын.
Ойын толқын, айналған қатты
ағысқа
Табылғандай танымда,жат
дауыста.
Біреу озып келеді
қатарынан,
Біреу қалып жатады
асығыста.
Ойын толқын жатқанда
асып,тасып,
Біреу ығым,біреулер шалыс
басып.
Бұл ойыннан өтеді ғұлама
ойлар,
Жеңсеңде, жеңілсең де қалма
жасып.
Көрермен жиналған бұл
тамашаға,
Құр қарап жай отыру жараса
ма?
Туыс, досқа,сыныптас, танысқа
емес
Соқ қолыңды білімді
таланттарға.
Бұл
пікірталаста қатысушылар: «Жалын» тобы жақтаушы және
«Болашақ» даттаушы тобы.
Пікірталасымыздың ережелерімен
таныстырып өтейін.
Сайысымыздың
ережесі:
1. Бос айтыс, тартыстан аулақ
болу.
2. Қарсыласыңды тыңдау,
сыйлау.
3. Мысқыл сұрақтар қоюға
болмайды.
4. Қарама - қарсы сұрақтарға
берілген уақытты тиімді пайдалану.
5. Қосымша қойылатын
сұрақтарға дайын болу шарт.
Сайысымызды бастамас бұрын
жеребе таратылып қай топтың бірінші бастайтыны белгілі
болады.
Ендеше бірінші бөлімге кезек
берейік. Таныстыру. Әр топ лидерлерін,топ атын және топ спикерлерін
таныстырады. Уақытыңыз 1 минут.
Жақтаушы жақтың спикерлері
(Жалын тобы. 3 оқушыдан)
Даттаушы жақтың спикерлері
(Болашақ тобы. 3 оқушыдан)
Жүргізуші: Қарсыластар өздерін
таныстырып болған сыңайлы, енді негізгі кезеңге кезек берсек
дейміз. Оқушылар бұл кезеңде өз пікірлерін айтады, оларды
дәлелдейді, керекті фактілер, мысалдар, мәліметтерді ортаға салады.
Жақтаушы мен қарсы даттаушы жақтың спикерлері әр дәлел бойынша
кезекпен кезек сөйлейді. Уақыттарыңыз шектеулі,әр спикерге
сөйлеуге
– 3 минуттан
беріледі.
1. «Жалын» тобының
спикері:
2. «Болашақ» тобының
спикері:
3«Жалын» тобының
спикері
4. «Болашақ» тобының
спикері:
5. «Жалын» тобының
спикері:
6. «Болашақ» тобының
спикері:
Сұрақ-жауаптармен
алмасады.
7. «Жалын» тобының
спикері:
8. «Болашақ» тобының
спикері:
ІІІ.
Қорытынды.
1. Залда отырған қатысушыларға
2 түсті карточка таратылады. Жақтаушы жақты қолдайтындар «Жалын»
карточкасын, даттаушы жақты қолдайтындар «Болашақ» карточкасын
жәшікке салады.
2. Сарапшылар екі топтың
сайыста жинаған сараптамалық дауыстарын
жариялайды.
3. Марапаттау