Мұғалімдерді ынталандыруда ақпараттық технологияларды қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұғалімдерді ынталандыруда ақпараттық технологияларды қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестердің оқыту мен оқу үдерісіне жаңа әдіс-тәсілдерді АКТ-ның мүмкіндіктерін барынша тиімді пайдалану арқылы үйрету . сабақ беру барысында АКТ-ны қолдануға дағдыландыру; Мұғалімдер мұғалімнің өзгеруінің қажеттілігі жайлы, өзінің жұмысы туралы ойланады. Пікір алмасады.Ой талқы болады Берілген сұрақты топта талқылап, өз ойларын тұжырымдамалық картаға түсіреді. Әріптестер теорияға, дәлелдерге жүгінеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Коуч: Қалдыбаева Айдын Асанбекқызы

Коучингтің тақырыбы:

Мұғалімдерді ынталандыруда ақпараттық технологияларды қолдану

Мақсаты:

Әріптестердің оқыту мен оқу үдерісіне жаңа әдіс-тәсілдерді АКТ-ның мүмкіндіктерін барынша тиімді пайдалану арқылы үйрету . сабақ беру барысында АКТ-ны қолдануға дағдыландыру;

Түйінді идея:

Сабақ барысында AКТ-ні қолдану оқу процесінің тиімділігін арттырады және оқушылардың танымдық қабілетін ,сандық сауаттылығы мен әлеуетін арттырады

Күтілетін нәтиже:

АКТ-ні оқытудың қай кезеңінде пайдалануға болатындығын, сонымен қатар сабақта АКТ-ні  пайдалану арқылы танымдық қабілетін дамытады, АКТ құралдарымен жұмыс істеудің жолдарын үйренеді

Дерек көздер

Shulman. L.S (1986) Кім қалай түсінеді: оқу үдерісіндегі білімнің өсуі. Mishra.P Koehler M .J (2006)

Ресурстар

АКТ.

Сабақтың барысы


Коучтің іс әрекеті

Қатысушының іс әрекеті

Сұрақтар


Ұйымдастыру кезеңі

2минут




Топқа бөлу

3 минут




Пікірлесу

15 минут



Бағалау 3 минут







стратегияларды пайдаланып ой бөлісу

15 минут











Кері байланыс 3 минут



Талқылау 15 минут


Кері байланыс

5 минут

Психологиялық ахуал туғызамын. Шаттық шеңберінде тұрып лентаны бір-біріне ұзатып тілек сөздер айтып, «Өрмекші торы» әдісі арқылы желілік байланыс орнатамын. «Телефон», «Компьютер», «Интернет» болып топқа бөлінеді . Ой қозғау үшін «Бүркіт» туралы бейнеролик көрсетемін. «Мен өзгеру керекпін бе?» деген сұрақ қойып, әріптестердің жеке-жеке ойын тыңдап көремін . Топтар бірін-бірі бағалайды.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша тұжырымдамалық картаға барлық білетін АКТ құралдарын түсіреді. Жеке орындайды,жұппен талқылайды, топпен бөліседі.Ортақ шешімге келеді.

Сұрақтар:

  1. Қандай АКТ құралдарын білеміз?

  2. Сабақта немесе жалпы мектеп жүйесіне қайсы АКТ құралдарын пайдаланған тиімді?

Мектеп жүйесіне тиімсіз деп санаған АКТ құралдарын сызықпен қоршаңыздар.

SWOT әдісін пайдаланып АКТ туралы ақпарат жинақтау.

S – күшті жақтары

W - әлсіз тұстары

O - мүмкіндіктері

T - қауіпті жақтарын анықтап кластер арқылы топтық жұмыста қорғайды.

«Мұғалім сабақты керемет түсіндірген» бейнеролик көрсетемін.( АКТ қолданылмаған.) Сонымен қатар, АКТ арқылы өтілген бір сабақты көрсетемін. Сұрақ: Осы екі бейнеде оқушылар қаншалықты тыңдады, меңгерді. Сіздің пікіріңіз? Бұл білім оқушыға қаншалықты тиімді болды, қаншалықты оқушыда сақталды.салыстыра отырып дәлел келтіреді

«Кім қалай түсінеді?» әдісі арқылы «пәндік, технологиялық,педагогикалық білім» осы үш аспекті жайында өз ойларын айтады. «кәсіпқой мұғалім» деген сөзді түсінеді. Презентация арқылы көрсетілім қойылады.

Тапсырма: Ертеңгі өтетін сабағынан бір тапсырмаға АКТ қолданып көрсетіңіз. «Сандық білім ресурстарына қойылатын талаптардың» мазмұны жайлы АКТ-дан көрсетілім болады. Сабақты қорытындылау. «Білімді ақпараттандыру» дегенді қалай түсінесіздер? өз ойларын жазып қалдырады.

«Жaқсылық тaмшылaры» кері байланыс aламын.



Жағымды атмосфера орнайды.





Мұғалімдер мұғалімнің өзгеруінің қажеттілігі жайлы,

өзінің жұмысы туралы ойланады.



Пікір алмасады.Ой талқы болады

Берілген сұрақты топта талқылап, өз ойларын тұжырымдамалық картаға түсіреді.




Әріптестер теорияға, дәлелдерге жүгінеді.



АКТ туралы маңызды ақпараттар ұсынады.




Мұғалім сыни көзқараспен қарайды,өз пікірін ортаға салады, салыстырмалы түрде өз тәжірибесінен мысал келтіреді



«пәндік, технологиялық,педагогикалық білім» туралы топ болып ойланады. «кәсіпқой» мұғалім деген сөзді түсінеді.


Сандық білім ресурстарына қойылатын талаптардың» мазмұнын түсінеді

«Білімді ақпараттандыру» дегенді қалай түсінесіздер? өз ойларын жазып қалдырады.


«Жaқсылық тaмшылaры» әдісі арқылы кері байланыс береді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2018
543
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі