Материалдар / Мұғалімдерге арналған сабаққа қатысу дәптерінің үлгісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мұғалімдерге арналған сабаққа қатысу дәптерінің үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге жаднама 1.Сабақ- мұғалім мен оқушының бірлескен шығармашылық әрекеті. 2.Сабақты талдау және бағалау арқылы сіз әріптесіңіздің еңбегіне өз көзқарасыңызды білдіріп отырсыз 3.Сабақты бағалауда төмендегідей баллды қолданасыз: 0-жұмыс болған жоқ; 1-аз да болса жұмыс жүрді; 2-жұмыс түріне тек қана мұғалім қатысты; 3-оқушы мен мұғалім тығыз байланыста болды 4.Сабаққа қатысқанда әріптесіңізді сынағаннан гөрі, оған қандай әдістемелік көмек ұсына алатыныңызды көбірек ойлауыңыз арқылы мектептің білім сапасына да үлес қосатыныңызды ойлаңыз 5.Сабақта оқушының да белсенділігін белгіліеп отырғаныңыз дұрыс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
7606
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1 Солтүстік Қазақстан облысы

Ақжар ауданы

Байтуыс орталау мектебі



























Shape2





Shape3



Мұғалімнің

сабаққа қатысу

дәптері



Shape4

































Shape5

2017-2018 оқу жылы





Мұғалім туралы қысқаша мәлімет

1

Аты-жөні:



2

Жасы:


3

Білімі:


4

Санаты:


5

Еңбек өтілі:


6

Мамандығы:




Мұғалімге жаднама

  1. Сабақ- мұғалім мен оқушының бірлескен шығармашылық әрекеті.

  2. Сабақты талдау және бағалау арқылы сіз әріптесіңіздің еңбегіне өз көзқарасыңызды білдіріп отырсыз

  3. Сабақты бағалауда төмендегідей баллды қолданасыз:

  1. жұмыс болған жоқ;

  2. аз да болса жұмыс жүрді;

  3. жұмыс түріне тек қана мұғалім қатысты;

  4. оқушы мен мұғалім тығыз байланыста болды

  1. Сабаққа қатысқанда әріптесіңізді сынағаннан гөрі, оған қандай әдістемелік көмек ұсына алатыныңызды көбірек ойлауыңыз арқылы мектептің білім сапасына да үлес қосатыныңызды ойлаңыз

  2. Сабақта оқушының да белсенділігін белгіліеп отырғаныңыз дұрыс.



Уақыты:___________________

Әріптесіңіз - жас маман, тәжірибелі ұстаз (астын сызыңыз)



Пәні:_________________ сыныбы:________________________

Сабақтың тақырыбы: ___________________________________

Қатысу мақсаты: _______________________________________

_______________________________________________________



Сабақты талдау

Сабаққа

талаптар

Бағалау


1

Сабақтың дұрыс ұйымдасуы


2

Үй тапсырмасын сұраудағы әдістер тиімділігі


3

Жаңа сабақ пен үй тапсырмасының өзара жымдаса байланысуы


4

Жаңа материалды ұсыну шеберлігі


5

Жаңа материалды талдаудағы әдістер тиімділігі


6

Оқулықпен жұмыстың жүру сәттілігі


7

Глоссарий (сөздік жұмыс)


8

Оқушының сөздік қоры, толық жауап


9

Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті


10

Шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай болуы


11

Өмірмен байланыстың жолға қойылуы


12

Қорытындылау кезеңі


13

Үй тапсырмасының дұрыс берілуі


14

Бағалау және оның түрлерінің болуы


15

Уақытты есепке алу


Жиынтық ұпай саны:










Сабақтан кейінгі рефлексия



1

Сабақ мақсатына жетті деп ойлайсыз ба?


2

Сізге сабақтың қай кезеңдері ұнады?






3

Өз тәжірибеңізге енгізуге болатын қандай жұмыс түрлері болды?







4

Сабақтағы ахуал сіздің көңіл-күйіңізге қалай әсер етті?





5

Ұсынысыңыз бар ма?

«Мен мына жұмысты немесе қандай да бір әдісті былай жоспарлауды ұсынған болар едім»












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!