0
из
1
Төмен дәрежелі
түрткі болу
сынақтан оту
жогары жәрежелі
Правильный ответ
Төмен дәрежелі
1
из
1
1. кәсіби құндылықтарды түсіну
2. кәсіби біліктілігі мен жетістігін білу
3. кәсіби бірлестіктің мәнін түсіну
4. оқу технологияларын білу
5.Оқу нәтижелігін бағалау
мүмкіндігін білу
1
из
1
Оқушылар қандай мәселелерді
зерттеп, талдаулары керек?
енгізілген Өзгерістердің тиімділігін
бағалау
оқытудың келесі кезеңдерін
жоспарлау
оқушыларға қосымша тапсырмалар
тарату
0
из
1
жалпылау және нақтылау
Танымдық даму
анализдеу
синтездеу
Правильный ответ
Танымдық даму
1
из
1
түрткі болу
сынақтан оту
кайта бағытау
Мәліметтер жинағы
0
из
1
жоспарлауды әрбір сабаққа сәйкес
нақтыландыру
әрбір жеке сабақтың жоспарын
терең ойластыру
әрбір жеке сабактын жоспарын
құрастыру
Оқыту ортасын құру
Правильный ответ
Оқыту ортасын құру
1
из
1
Осы айтқандарыңызға мысал
келтіре аласыз ба?
оқушының жауабын критерийге
сәйкестендіру
оқупіының тапсырманы орындауын
қарау
жазбаша тест жұмыстарынын
жинағын құрастыру
1
из
1
оқытудың жана тәсілін модельдейді
«Оқушы үні» жобасын жүзеге асырады
халықаралық зерттеуге қатысады
Оқудағы кедергілер туралы не
айтуға болады?
0 из
1
жұмыстың баламалы амалдары
туралы идеялар ұсыну
тәжірибемен және идеялармен алмасу
мэселені бірлесіп шешудің амалын
табу
Тәжірибелі адамның көмегіне сүйенуі
Правильный ответ
Тәжірибелі адамның көмегіне сүйенуі
0
из
1
A) сынақтан өткізу
B) түрткі сұрақ
C) Өткір сұрақ
D) кесімді сұрақ
E) баскаға бағыттау
Правильный ответ
B) түрткі сұрақ
0
из
1
проблеманын шешу жолдарын
корсету
Педагогикалық білімді қалыптастыру
проблеманы нақтылау
қиыншылық себебін анықтау
гипотезалар ұсыну
Правильный ответ
Педагогикалық білімді қалыптастыру
0
из
1
1. И.Г. Песталоцци.
2. М. Н.Скаткин.
3. Я.А. Коменский.
4.Н.В.Кузьмина,
Правильный ответ
1. И.Г. Песталоцци.
0 из
1
1. Н.В.Кузьмина,
2. , Песталоцци.
3.3. Я.А. Коменский.
4. М.Жұмабаев,
Правильный ответ
3.3. Я.А. Коменский.
1 из
1
бірізділік және жүйелілік
құзыреттілік және іскерлік
жалпы және жеке
пайымдау жәнежоспалау
0 из
1
В. А. Сухомлинский
Я. А. Коменский
И.Г. Песталоцци.
Правильный ответ
Я. А. Коменский
1
из
1
Экологилық
Социологияоық
Математикалық
Демократиялық
0 из
1
этикалық
экономикалық
экологиялық
демакратоялық
Правильный ответ
экологиялық
1
из
1
Эстетикалық тәрбие
Экономикалықтәрбие
Адамгершілік тәрбие
Этикалық тәрбие
1 из 1
үнтаспа, телеарна, бейнетаспа,
компьютер
практикумдар
семинар
оқу саяхаты
факультативтер
1
из
1
Эксперименттік
Необихевиористік
Деңгейлік
Когнитивтік
Компания Google не имеет никакого отношения к этому
контенту. Сообщение о нарушении - Условия
использования - Политика конфиденциальности
методика 7
Всего10/20
Прназарова Гульм ира
Жаттап алуға бағытталған және де
оған берілген жауап «дұрыс»
немесе «дұрыс емес» деп
бағаланатындай қойылған сұрақ?
Оқу үдерісінің тиімділігін
айқындаушы негізгі
факторлардың бірі?
Сабақтың оқу мақсатын
қалыптастыруда қойылатын
сұрақтардың бірі?
Баланың оқу және
проблемаларды шешу қабілеті?
Оқушылардың берген алғашқы
жауаптарын қарапайым сұрақтар
арқылы түзетіп, оларды
толығырақ жауап беруге
итермелеп отыратын сұрақ қою
тәсілі?
Оқушылардың барлығына оқу
ептілігі және білім, дағдыларын
дамытуға мұғалімнің қолайлы
жағдай қалыптастыруы?
Оқушының білім алуын қолдау
үшін сынақтан өткізу сұрағы?
Оқушылардың білім алуын қолдау
үшін пайдаланатын түрткі болу
сұрақ қою мысалы
Оқушының өзекті даму
деңгейі(Л.Выготский)?
Жауабын алу үшін және оқушының
жауабын түзетуге көмектесетін
сұрақ түрі?
Педагогиканың жалпы негіздері
бөлімінің мақсаты?
Білім беру ұғымын алғаш
педагогикаға енгізген ғалым?
«Үлы дидактика» еңбегінің
авторы?
Педагогиканы оқыту әдістемесі
бөлінеді?
Ғылым ретініде педагогиканың
негізін қалаған?
0қу-тәрбие процесінің сандық
көрсеткішін анықтау әдісі?
Қоршаған ортаны сақтауға
тәрбиелеу?
.Болмыстағы және өмірдегі
сұлулық пен әдемілікті дұрыс
қабылдау қабілетін
қалыптастыру?
Техникалық құралдарға жатады
Балаға шамасына, мүмкіндігіне,
қабілетіне сәйкес берілетін
тапсырма түрі?
Формы
01.04.2024, 08:40
Стр. 1 из 1