Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік циклі. Гаметофит. Спорофит.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік циклі. Гаметофит. Спорофит.
Бөлім: |
8.4А Көбею |
Педагогтің аты-жөні: |
Кажымуханова Г.К |
Күні: |
|
Сыныбы:8 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Мүктер мен қырықжапырақтардың тіршілік циклі. Гаметофит. Спорофит. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.1.2 мүктер мен қырықжапырақтардың мысалдарында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар гаметофит және спорофиттерді ажыратып сипаттайды. |
Құндылықтарға баулу: |
Оқушылар бір- біріне көмектесу , қолдау көрсету, берілген тапсырманы орындау арқылы ынтымақтастыққа баулу. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5мин |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Презентациясы |
||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Бір сурет, үш сөз» әдісі арқылы Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу үшін сурет ұсынылады. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
1. 6-параграфтағы материалдарды еске түсіріп, мүктер мен қырықжапырақтардың ерекшеліктерін айтыңдар. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
«Кинометафора»әдісі Оқушыларға «Споралы өсімдіктердің тіршілік циклі» бейнебаян көрсетіліп, талқыланады: «Ой қозғау» 1-тапсырма Галереяны шарлау . №2 тапсырма Оқулықта берілген қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді |
Видио ақпарат көреді Осы өсімдіктерде гүл
болама? онда бұл өсімдіктер қалай көбейеді?
Дескриптор: 1.Өсімдіктің жынысты ұрпағына
(гаметофит) және Пікірталас ұйымдастырады. 5 минут Жалпы 2 балл 2 топ 3 топ . |
АКТ құралдары 8-сынып оқулығы Ақпарат ресурстары АКТ құралдары |
|||||||||||||||||||||||
|
№3-тапсырма Оқулықта берілген талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
|
Дескриптор: Жалпы -2 балл. -Тапсырманы түсіндіреді. |
8-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||||||||||||||||||||||
|
4-тапсырма. «Лотерея ойыны» термин-анықтама. |
Сұрақ – жауап
|
Дескриптор: 1 сұрақ 0,5 4 бал Тапсырмаларды орындайды. -сұраққа жауап береді
|
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды Плюс, минус, қызықты. әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |