Мұқағали лирик ақын 8-сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұқағали лирик ақын 8-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұқағали лирик ақын 8-сынып ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Абай атындағы мамандандырылған қазақ мектеп-гимназиясы

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

Махаббат және абырой

Педагогтің аты-жөні:

Әмірбек Әсемай Болатбекқызы

Күні:

13.02.2025

Сынып: 8

Қатысушылар саны:23

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шығарманың тарихи құндылығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:.

8.3.1.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру


Сабақтың мақсаты

Өзіндік ой-пікірін дәлелдеу үшін драма мәтінінен алынған үзінділерді тиімді қолдануға дағдыландыру;

Шығарма мазмұнындағы құндылықтардың заманауилығы мен жаңашылдығын бағалау.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

10минут



















Straight Connector 1


Сабақтың ортасы

20минут















І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу.


ІІ. Қызығушылықты ояту. Өткен тақырыпты қайталап, еске түсіру мақсатында «жуан/жіңішке» сұрақтарға жауап береді.

-«Жіңішке сұрақтар»

1.«Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ» дейтін кім?

2. Қонаққа келген жастардың айтысының тақырыбы не?

-«Жуан сұрақтар»

1.Қабен неге өтінішін орындата алмады?

2. Қамажайдың өз бақытынан бас тарту себебіне 3 дәлел келтіріңіз.



Мағынаны тану.

1-Тапсырма.

Драмадағы басты оқиғаларға назар аудара отырып оқушылар «Үзінділер мен комментарийлер» кестесімен жұмыс жасайды


Басты оқиғалар

Үзінді

Коментарий








2-тапсырма

«Талқылау сатылары» әдісі

«Әпке» драмасындағы кейіпкердің жалғыз қалмауына мүмкіндігі бар ма еді?

Оқушылардың ойлануына уақыт бөлінеді, олар айтылған тұжырыммен келісетін/келіспейтінін және оның себебін көрсетуі керек. Содан кейін оқушылар бұрылып бір-біріне қарап отырады. Осыдан кейін әр бағыттың жауабын жоққа шығару мақсатында талқылау/дебат ұйымдастыруға болады. Бірінші талқылаудан кейін оқушыларға 5 секунд беріп, пікірін, көзқарасын өзгерткен оқушы болса, өз шешімін түсіндіруі сұралады.








Оқушылар мұғалімді тыңдайды,зер салып тыңдайды.Сұрақтар


















Оқушылар драмадағы басты оқиғаларға назар аудара отырып оқушылар «Үзінділер мен комментарийлер» кестесімен жұмыс жасайды.


Оқушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы, сосын бұрылып арқаларын беріп отырады. Топтарға сұрақ беріледі.

















































«Үзінділер мен комментарийлер» кестесі

Бекіту

«Ашық микрофон» әдісі.


Сабақ бойынша түсінгендерін айтады.



Үйге тапсырма

Драмадағы көтерілген тарихи мәселелерге қатыстырып сұрақ- жауап құрастырып келеді








Shape1 Shape2

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2025
230
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі