І тоқсан бойынша жиынтық
бағалау тапсырмалары
1-тапсырма. Оқылым
(Чтение). Мәтінді түсініп оқып,
төмендегі тапсырмаларды орында. Прочитать текст с пониманием и
выполнить следующие задания.
Әлібек пен Марат киноға барды.
Үйлеріне автобуспен қайтты. Келесі аялдамадан автобусқа әжей мінді.
Марат орын бермеді. Әлібек орнынан тұрып: — Әже, мына жерге
отырыңыз! — деді. Әжей Әлібекке: — Өркенің өссін, балам! Әдепті
бала екенсің! — деп, алғыс
айтты.
-
Әлібек қандай
бала?
А.
әдепті
В.
жалқау
С.
еріншек [1]
2. Әлібек пен
Марат қайда
(куда?) барады?
А.
Мектепке
В.
Үйге
С.Киноға
[1]
3. Кестеден екі дұрыс
сөйлемді анықта. (Из таблицы найти два
правильных предложения. )
№
|
Сөйлемдер
|
Дұрыс
(правильно)
|
Дұрыс
емес
(Не
правильно)
|
1
|
Марат орын
бермеді
|
+
|
|
2
|
Әжей Әлібекке: - Өркенің
өссін, балам!
|
+
|
|
3
|
Әлібек орын
бермеді
|
|
-
|
4
|
Әлібек алғыс
айтты
|
|
-
|
[2]
4. Мәтін жоспарын ретімен
орналастыр/Расположить план к тексту по
порядку:
1.
|
Әлібек әдепті бала екенсің
!
|
3
|
2.
|
Әлібек пен Марат киноға
барды
|
1
|
3.
|
Әжей мыны жерге
отырыңыз!-деді
|
2
|
[3]
2-тапсырма.Жазылым
(Письменная
работа).
1. Мәтін мазмұны бойынша
төмендегі сұрақтарға жауап беру.
По содержания текста ответить
на следующие вопросы.
Жалқаубек — жалқау бала. Ол
сабақ оқымайды. Киімдерін шашып тастайды. Оның бөлмесі лас. Әлібек
жалқау емес. Ол сабақты жақсы оқиды. Оның бөлмесі таза. Ол еріншек
емес.
Жалқаубек қандай
бала?_____________ жалқау бала [1]
Әлібек сабқты қалай оқиды?
___________ жақсы оқиды [2]
Жалқаубектің бөлмесі қандай?
___ бөлмесі лас. [2]
Көп нүктенің орнына тиісті
жіктік жалғауын жазу. Написать нужные личные
окончания.
Мен
ақылды мын
Сен
ақылды.....сың
Сіз
ақылды... сыз
Ол
ақылды ды