Күні: 4.09.18
Сыныбы: 4 Г Математика
Тақырыбы: Мың көлеміндегі сандар
1. Оқушылардың 1000 көлемінде берілген есептер туралы білімдерін кеңейту, ауызша есептеу тәсілдері туралы мағлұмат беру.
2. Оқушылардың ойлауын, логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін зейінін дамыту.
3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, ақыл - ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
Саб. типі: қайталау сабақ
Саб. түрі: дәстүрлі сабақ
Саб. әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, есептеу.
Саб. көрн: дидактикалық материалдар
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту.
ІҮ. Жаңа сабақ.
Ү. Жаңа сабақты бекіту.
ҮІ. Пән аралық байланыс.
ҮІІ. Қорытынды.
ҮІІІ. Бағалау.
ІХ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеу. ә) оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Қайталау сабақ.
а) Көбейту кестесін еске түсіру.
ә) Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Мысал 1. Амалдарды орында (ауызша орындалады)
76 .
2 = 152 155 : 5 =31 102 . 4 = 408 126 : 6 =
21 31 . 3 = 93 48 : 2 = 24
Мысал 2. Кестелерді
толтыр.
|
Қосылғыш |
32 |
86 |
24 |
32 |
Азайғыш |
98 |
96 |
130 |
150 |
|
Қосылғыш |
49 |
16 |
69 |
78 |
Азайтқыш |
59 |
34 |
84 |
86 |
|
Қосындының мәні |
81 |
102 |
93 |
110 |
Айырманың мәні |
39 |
62 |
46 |
64 |
Мысал 3. Қолайлы тәсілмен есепте.
(2 . 66) . 5 = 2 . 5 . 66 = 10 . 66 = 660 (30 + 505) + 170 = 170 +30 +505 = 200+505 = 705
4 . (102 +110) = 110 . 4 +102 = 440 +102 = 542 (2 . 38) . 5 = 2 . 5 = 10 . 38 = 380
Мысал 4. Амалдарды орында (ауызша орындалады)
18 . 10 = 180 0 . 102 =0 405 + 0 = 405
1000 : 100 = 10 451 . 1= 451 128 : 1= 128
320 : 10 = 32 118 : 118 = 1 0 : 150 = 0
ІІІ. Жеке оқушылармен жұмыс. (дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс)
Мысал 5. Ұзындық, аудан, көлем, масса, уақыт бірліктерін ата. (ауызша орындалады)
Мысал 6. Фигуралардың өлшемдерін тап. (ауызша орындалады)
Есеп 7
-
Ш: 5 гүлден – 126 гүл шоғы Ш: 126 . 5 = 630
Барлығы - ? гүл Ж: барлығы 630 гүл бар.
-
Ш: 3 гүлден – 56 гүл шоғы Ш: 3 . 56 = 168
Барлығы - ? гүл Ж: барлығы 168 гүл бар.
ІV. Сергіту сәті «Көңілді қалпақ» ойыны
Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады.
Бірінші
байлық - денсаулық.
Екінші байлық - еркіндік
Үшінші байлық - тіл байлық
Төртінші байлық - қайрат-күш
Бесінші байлық - ақ жаулық
Алтыншы байлық - балаңыз
Жетінші байлық - жүз саулық
Мысал 8. Өрнектердің мәндерін тап.
9 386
5 . (111 – 102) = 45 (162 +224) : 2 = 193
650 210
1000 – 325 . 2=350 2 . (120 + 90) = 420
Ой толғаныс. Есеп 9 28
Ш: Барды – 6 рет Ш: (16 + 12) . 6 = 168
Әр жолы – 16 мөңке, 12 алабұға Ж: барлығы 168 балық
Барлығы - ? балық
Мысал 11. Теңдеулерді шеш.
х + 68 = 274 х – 89 = 274 а + 186 = 504 900 – с = 75
х = 274 – 68 х = 274 + 89 а = 504 – 186 с = 900 – 75
х =206 х = 363 а = 318 с = 825
ІV. Саб. бекіту: Шығармашылық тапсырманы орындау.
V. Үйге тапсырма беру: Есеп 10
VІ.Бағалау:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мың көлеміндегі сандар
Мың көлеміндегі сандар
Күні: 4.09.18
Сыныбы: 4 Г Математика
Тақырыбы: Мың көлеміндегі сандар
1. Оқушылардың 1000 көлемінде берілген есептер туралы білімдерін кеңейту, ауызша есептеу тәсілдері туралы мағлұмат беру.
2. Оқушылардың ойлауын, логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін зейінін дамыту.
3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, ақыл - ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
Саб. типі: қайталау сабақ
Саб. түрі: дәстүрлі сабақ
Саб. әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, есептеу.
Саб. көрн: дидактикалық материалдар
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту.
ІҮ. Жаңа сабақ.
Ү. Жаңа сабақты бекіту.
ҮІ. Пән аралық байланыс.
ҮІІ. Қорытынды.
ҮІІІ. Бағалау.
ІХ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеу. ә) оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Қайталау сабақ.
а) Көбейту кестесін еске түсіру.
ә) Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Мысал 1. Амалдарды орында (ауызша орындалады)
76 .
2 = 152 155 : 5 =31 102 . 4 = 408 126 : 6 =
21 31 . 3 = 93 48 : 2 = 24
Мысал 2. Кестелерді
толтыр.
|
Қосылғыш |
32 |
86 |
24 |
32 |
Азайғыш |
98 |
96 |
130 |
150 |
|
Қосылғыш |
49 |
16 |
69 |
78 |
Азайтқыш |
59 |
34 |
84 |
86 |
|
Қосындының мәні |
81 |
102 |
93 |
110 |
Айырманың мәні |
39 |
62 |
46 |
64 |
Мысал 3. Қолайлы тәсілмен есепте.
(2 . 66) . 5 = 2 . 5 . 66 = 10 . 66 = 660 (30 + 505) + 170 = 170 +30 +505 = 200+505 = 705
4 . (102 +110) = 110 . 4 +102 = 440 +102 = 542 (2 . 38) . 5 = 2 . 5 = 10 . 38 = 380
Мысал 4. Амалдарды орында (ауызша орындалады)
18 . 10 = 180 0 . 102 =0 405 + 0 = 405
1000 : 100 = 10 451 . 1= 451 128 : 1= 128
320 : 10 = 32 118 : 118 = 1 0 : 150 = 0
ІІІ. Жеке оқушылармен жұмыс. (дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс)
Мысал 5. Ұзындық, аудан, көлем, масса, уақыт бірліктерін ата. (ауызша орындалады)
Мысал 6. Фигуралардың өлшемдерін тап. (ауызша орындалады)
Есеп 7
-
Ш: 5 гүлден – 126 гүл шоғы Ш: 126 . 5 = 630
Барлығы - ? гүл Ж: барлығы 630 гүл бар.
-
Ш: 3 гүлден – 56 гүл шоғы Ш: 3 . 56 = 168
Барлығы - ? гүл Ж: барлығы 168 гүл бар.
ІV. Сергіту сәті «Көңілді қалпақ» ойыны
Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады.
Бірінші
байлық - денсаулық.
Екінші байлық - еркіндік
Үшінші байлық - тіл байлық
Төртінші байлық - қайрат-күш
Бесінші байлық - ақ жаулық
Алтыншы байлық - балаңыз
Жетінші байлық - жүз саулық
Мысал 8. Өрнектердің мәндерін тап.
9 386
5 . (111 – 102) = 45 (162 +224) : 2 = 193
650 210
1000 – 325 . 2=350 2 . (120 + 90) = 420
Ой толғаныс. Есеп 9 28
Ш: Барды – 6 рет Ш: (16 + 12) . 6 = 168
Әр жолы – 16 мөңке, 12 алабұға Ж: барлығы 168 балық
Барлығы - ? балық
Мысал 11. Теңдеулерді шеш.
х + 68 = 274 х – 89 = 274 а + 186 = 504 900 – с = 75
х = 274 – 68 х = 274 + 89 а = 504 – 186 с = 900 – 75
х =206 х = 363 а = 318 с = 825
ІV. Саб. бекіту: Шығармашылық тапсырманы орындау.
V. Үйге тапсырма беру: Есеп 10
VІ.Бағалау:
шағым қалдыра аласыз













