Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Мутациялық өзгергіштік. Гендік, хромосомалық және геномдық,цитоплазмалық мутациялар.
Жаңа сабақ меңгерту.
Мутациялық өзгергіштік. Гендік, хромосомалық және
геномдық,цитоплазмалық мутациялар.
Бейне
көрініс.
Постер арқылы жаңа сабақты
меңгерту.
І топ. Мутациялық өзгергіштік.
Гендік,геномдық мутация
ІІ топ. Модификациялық
өзгергіштік. Хромосомалық,
цитоплазмалық
Дәптерге анықтамаларды жазып
алу.
Бекіту. «Логикалық шатысқан
тізбектер» әдісі.
Биологиялық
диктант
_________________дегеніміз
ағзаларда жаңа белгілердің пайда
болуы.
_________________өзгергіштік
тұқым қуаламайды, өзгерістер тек фенотипте
болады.
_________________өзгергіштік
тұқым қуалайды, өзгерістер генотипте
болады.
А. Мутагендердің _
_ түрі бар, оларға____мутагендер
жатады.
Ә. Хромосомалардын белгілі бір
бөлігінің екі еселенуін ____, ал хромосоманың бір бөлігінін үзіліп
түсуін____деп атайды.
Б. Хромосомалар санының екі
еселенуін__ үш еселенуін___________- ал төрт еселенуін _ ___ деп
атайды.
Кестемен
жұмыс.
Өзгеріштік
Мутацияның
типтері
Мутацияның пайда болу
себептері
Мутация
Бағалау.
Кері байланыс: «Бес саусақ
әдісі»
Восход жалпы орта білім
беретін мектебі
Ашық
сабақ
Тақырыбы:
«Мутациялық өзгергіштік.
Гендік, хромосомалық және геномдық,цитоплазмалық мутациялар
»
Өткізген:
А.Т.Идресова
2017-2018 оқу
жылы
«Бес
саусақ» әдісі
Оқушының
бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету.
Бас бармақ – басты
мәселе
Балалы үйрек –
бірлесу
Ортан терек –
ойлану
Шылдыр шүмек –
шынайылық
Кішкентай
бөбек – көңіл-күй ахуалы
Балалар параққа
алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан
соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған
саусақтарына жазады:
1.«Бас
бармақ»-басты мәселе. Бүгінгі
сабақта ең құнды мәселе не болды?
2.«Балалы
үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс
жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза
жасадым?
3.«Ортан
терек»-ойлану. Мен бүгін білім
мен тәжірибе алдым?
1.«Бас
бармақ»-басты мәселе. Бүгінгі сабақта
ең құнды мәселе не болды?
2.«Балалы
үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс
жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза
жасадым?
3.«Ортан
терек»-ойлану. Мен бүгін білім мен
тәжірибе алдым?
4.«Шылдыр
шүмек»-шынайылық. Сабақ маған
ұнадыма? Неліктен?
5«Кішкентай
бөбек»-көңіл-күй
ахуалы.
Мен сабақта өзімді қалайша
сезіндім?
Бағалау
парағы
Тапсырма
Семантикалық
карта
Топтық
жұмыс
Биологиялық
диктант
Кестемен
жұмыс
Қорытынды
баға
Бағалау
критериясы
«5»
6сұрақ
«4» 4
сұрақ
«3»
2сұрақ
1)Белсенділігі
2) Ой
ұшқырлығы
«5» 6
сұрақ
«4» 5
сұрақ
«3» 4
сұрақ
«5» толық
жауап
«4» толық
емес
Махаббат
Алиса
Ермахан
Гулнур
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз