Музейдегі көне заттар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Музейдегі көне заттар

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге тәжірибемен бөлісу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Музейдегі көне заттар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 5. «Өнер»

Педагогтің Т.А.Ә.

Сембай А.С.

Күні : 29.01.2025


Сынып: 3 «Д»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Музейдегі көне заттар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.1.1 сөйлеу барысында мәтін тақырыбына сәйкес сөздерді қолдану


Сабақтың мақсаттары :

Сөйлеу барысында мәтін тақырыбына сәйкес сөздерді қолданады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу.

«Шаттық шеңбері» әдісі бойынша сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастырады.

Үй тапсырмасын тексеру

Ұ )Ой қозғау. Сабақтың тақырыбын болжату. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру

«Шаттық шеңбері» әдісі

Күннен , жерден нәр алған

Біз - өмірдің гүліміз.

Бүгінгі күннің сәтінде

Сәтті болсын күніміз!





«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырыпты оқушылар суреттер арқылы болжайды.





Слайд




Суреттер


Сабақтың ортасы

(9-42 минут)


1Сөздікпен жұмыс:

Жаңа сөздер:

көне заттар-предметы древности

құмыра-ваза, кувшин

ыдыстар- посуда

Жаңа сөздерге қатысты суреттер көрсетіледі, бірнеше рет қайталатады.

Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру

2.Грамматикалық қоржын. Жіктік жалғауларды қайталау

3. Тыңдалым.Мәтінді екі рет мұқият тыңдатады.

Бұл - Орталық музей. Ол үшқабатты. Бірінші

Тыңдалым,айтылым.

«Суретті сөздік» арқылы жаңа сөздермен танысады

Жаңа сөздерді тыңдайды, оқиды, мұғалім соңынан қайталайды.Жаңа сөздерді сөздікке жазады.

2.Оқылым.Айтылым.

Жіктік жалғауларды қайталау:

Мен музейге бардым

Сен музейге бардың

Сіз музейге бардыңыз

Ол музейге барды

3.(Т) Тыңдалым/Оқылым

Оқушылар мәтінді тыңдайды. Ақпараттың дұрыс, бұрыстығын анықтайды.


Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!




Слайд







Слайд

Оқулық 26 бет



























қабатта ұлттық аспаптар: домбыра, қобыз, сазсырнай бар. Екінші қабатта сандықтар, құмыралар, кеселер бар. Үшінші қабатта Алтын адам ескерткіші бар. Ол бұрын жауынгер болған. Оның киімі алтыннан қапталған.

-Мәтін не туралы?

4. 2-тапсырма. Мәтінді оқы. Сұрақтарға жауап бер.

Мен сабақтан соң сыныптас достарыммен бірге Орталық музейге бардым. Гид бізге экспонаттар туралы айтты. Музейде құмыра, кесе және т.б. көне зат көп. Әнелге көне домбыра ұнады. Маған «Алтын адам» ұнады.





2.1 Берілген сурет бойынша музей заттары мен музыкалық аспаптарды бөліп орналастыр.





5. 3-тапсырма .Суретке қарап, сөйлемдерді толықтыр.

Ол қай күні музейге барады?Әлібек .... күні музейге барады. Анна ... күні музейге барады.



Сергіту сәті




Оқылым.5-тапсырма. Сөйлем құра.













4.Оқылым.Айтылым.

Мәтінді түсініп оқиды. «Ыстық орындық» әдісі. Төменде берілген сұрақтарға жауап береді.

  1. Әлібек сыныптас достарымен бірге қайда барды?

  2. Олар музейде не көрді?

  3. Анелге не ұнады?

  4. Әлібекке не ұнады?

  5. Гид оларға не туралы айтты?






Суреттер бойынша музей заттар мен музыкалық аспаптарды бөліп орналастырады.






Жазылым.3-тапсырма

Суретке қарап, сөйлемдерді толықтырады.

Әлібек сенбі күні музейге барады.

Анна сейсенбі күні музейге барады.



Сергіту сәтін орындайды.




Сөйлем құрайды.

Дескриптор: Жалпы3балл

-мәтінді тыңдайды

-тыңдағаны бойынша ақпараттың дұрыс бұрыстығын анықтайды

-мәтіннің мазмұнын айтады.


Дескриптор: Жалпы балл2

-мәтінді түсініп оқиды

-берілген сұрақтарға жауап береді









Дескриптор: 1 балл

Суретке қарап, музей заттары мен музыкалық аспаптарды бөліп оналастырады


Дескриптор:2балл

-суретке қарап, сөйлемдерді толықтырады

-көркем жазады.




Дескриптор: 2 балл

-сөздерді оқиды

-сөйлем құрайды
















Wordwall платформасы


Оқулық

27 бет














Суреттер











Оқулық

28 бет










Сабақтың соңы

3 минут


Рефлексия. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін білім энергиясы арқылы білдіреді.

Үйге тапсырма: 28 бет сандықша –жаттау

Бағалау . Google әдісі арқылы бағалау




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
27.02.2025
125
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі