№
|
Бөлімдер мен
тақырыптардың аттары
|
Са
ғат
тар
саны
|
Оқу
түрі
|
Білім
алушылар
дың өз беттерінше
істейтін жұмыстарының түрлері және оны орындау
уақыты
|
Көрнекі оқу
құрал
дары мен
техника
лық
құралдар
|
Негізгі және қосымша
әдебиеттер мен орындау уақыты
көрсетіл
ген үй
тапсырма
сы
|
1-бөлім Дыбыс.
Ноталық жазу
|
|
|
|
|
|
1
|
1-тақырып. Мектепке
дейінгі жастағы балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту
жолдары
|
2
|
дәріс
|
«Музыка жанры»
тақырыбын
да баяндама
жасау
|
|
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Р.Сүлейменова,
Г.
Жұмалиева
Астана,
2008
|
2
|
2-тақырып. Әртүрлі
жас ерекшелік топтарға арналған ойын-сауықтар репертуарларының
сипаттамасы
|
2
|
Дәріс
|
Ойын-сауық
репертуарларын жазу
|
|
|
3
|
3-тақырып. Музыкалық
іс-әрекеттерді негізгі
нысандары
|
2
|
дәріс
|
Зерттеу
жұмыстары
|
|
|
4
|
4- тақырып.
Музыкалық сабақтың мазмұны, құрылымын
жоспарлау
|
2
|
тәжі
рибе
|
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінінң жоспарын құру
|
|
|
5
|
5-тақырып. Музыкалық
дыбыстардың қасиеттері
|
2
|
дәріс
|
|
|
|
6
|
6-тақырып.Музыкалық
дыбыстар мен шулы дыбыстар
|
2
|
дәріс
|
Музыкалық дыбыстар
туралы
|
|
Мектеп жасына
дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру,
2000
|
7
|
7-тақырып.Октава
жүйесі
|
2
|
|
|
|
|
8
|
8-тақырып. Музыка
жүйесі. Дыбыс қатары
|
2
|
Дәріс
|
Дыбыстар қатары
жайлы
|
|
|
9
|
9-тақырып. Негізгі
басқыштар және олардың
аталуы
|
2
|
дәріс
|
|
|
|
10
|
10-тақырып.
Нота. Нота құрылысы.
Музыкалық кілттер
|
2
|
тәжі
рибе
|
Нота құрылысын
сызбасын дайындау
|
|
|
2-бөлім. Өлшем және
ырғақ.Метр және ритм
|
16
|
|
|
|
|
11
|
1-тақырып. Өлшем
және ырғақ.
|
2
|
Дәріс
|
|
|
|
12
|
2-тақырып. Акцент.
Әлді және әлсіз үлестер.
|
2
|
дәріс
|
Зерттеу
жұмыстары
|
|
|
13
|
3-тақырып.
Балалардың музыкалық іс-әрекетінің
түрлері
|
2
|
дәріс
|
|
|
|
14
|
4-тақырып. Такт.
Такт сызығы.
|
2
|
дәріс
|
Қосымша материалдар
жазып келу
|
|
|
15
|
5-тақырып. Жай
өлшемдер және көлем
көрсеткіштері
|
2
|
дәріс
|
|
|
|
16
|
6-тақырып. Балалар
әндері арқылы екпінмен айтуды
талдау
|
2
|
тәжірибе
|
Балалар әндерінің
жинағын жасау
|
|
|
17
|
7-тақырып. Мажор және
минорладтары
|
2
|
дәріс
|
|
|
Мектеп жасына
дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру,
2000
|
18
|
8-тақырып. Аккордтар.
Үндестік
|
2
|
дәріс
|
Қосымша материалдар
жазу
|
|
|
3-бөлім. Музыка
әдебиеті
|
4
|
|
|
|
|
19
|
1-тақырып. Халық музыкасы және
оның композиторлар шығармаларына
әсері
|
2
|
Дәріс
|
Халық музыкасы және
композиторлары туралы альбом
|
|
|
20
|
2- тақырып.
Ән
салу
|
2
|
тәжірибе
|
|
|
|
4-бөлім. Мектепке
дейінгі жастағы балаларға музыкалық тәрбие берудің жалпы
мәселелері
|
4
|
|
|
|
|
21
|
1-тақырып. Мектепке
дейінгі жастағы балаларға музыкалық тәрбие беру мәселесінің маңызы
мен міндеттері
|
2
|
дәріс
|
«Музыкалық тәрбие
беру жолдары» баяндама
|
|
|
22
|
2-тақырып. Музыкалық
тәрбие беру мен оқытудың әдістері мен
тәсілдері
|
2
|
дәріс
|
Зерттеу
жұмыстары
|
|
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Р.Сүлейменова, Г. Жұмалие
ва
Астана,
2008
|
5-бөлім. Балалардың
музыкалық іс-әрекетінің
түрлері
|
6
|
|
|
|
|
23
|
1-тақырып. Музыка тыңдау Ән
салу.
|
2
|
тәжірибе
|
Балалар әні дискі
дайындау
|
|
|
24
|
2- тақырып.
Музыкалық-ырғақты
қозғалыс
|
2
|
тәжірибе
|
Ырғақты
музыка
|
|
|
25
|
3-тақырып. Балаларға
арналған музыкалық аспаптарда
ойнау
|
2
|
тәжірибе
|
Музыкалық аспаптар
суреттерін шығару
|
|
|
6-бөлім. Балалардың музыкалық
іс-әрекетін ұйымдастыру
нысандары
|
4
|
|
|
|
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Р.Сүлейменова, Г. Жұмалиева
Астана,
2008
|
26
|
1-тақырып. Музыка
сабағы. Балалардың дербес музыкалық
іс-әрекеттері
|
2
|
дәріс
|
Ұйымдастырылған оқу
іс әрекеті жоспарын
құрастыру
|
|
|
27
|
2-тақырып. Мектепке
дейінгі ұйымдардағы және мерекелік ертеңгіліктердегі
музыка
|
2
|
тәжірибе
|
Мерекелік ертеңгілік
жоспарын дайындау
|
|
|
|
Барлығы
|
54
|
|
|
|
|