№ | Бөлімдер мен тақырыптардың аттары | Сағаттар саны | Оқу түрі | Білім алушылардың өз беттерінше істейтін жұмыстарының түрлері және оны орындау уақыты | Көрнекі оқу құралдары мен техникалық құралдар | Негізгі және қосымша әдебиеттер мен орындау уақыты көрсетілген үй тапсырмасы |
1-бөлім Дыбыс. Ноталық жазу |
|
|
|
|
|
1 | 1-тақырып. Мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту жолдары | 2 | дәріс | «Музыка жанры» тақырыбында баяндама жасау |
| Музыка пәнін оқыту әдістемесі Р.Сүлейменова, Г. ЖұмалиеваАстана, 2008 |
2 | 2-тақырып. Әртүрлі жас ерекшелік топтарға арналған ойын-сауықтар репертуарларының сипаттамасы | 2 | Дәріс | Ойын-сауық репертуарларын жазу |
|
|
3 | 3-тақырып. Музыкалық іс-әрекеттерді негізгі нысандары | 2 | дәріс | Зерттеу жұмыстары |
|
|
4 | 4- тақырып. Музыкалық сабақтың мазмұны, құрылымын жоспарлау | 2 |
тәжірибе | Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінінң жоспарын құру |
|
|
5 | 5-тақырып. Музыкалық дыбыстардың қасиеттері | 2 | дәріс |
|
|
|
6 | 6-тақырып.Музыкалық дыбыстар мен шулы дыбыстар | 2 | дәріс | Музыкалық дыбыстар туралы |
| Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру, 2000 |
7 | 7-тақырып.Октава жүйесі | 2 |
|
|
|
|
8 | 8-тақырып. Музыка жүйесі. Дыбыс қатары | 2 | Дәріс | Дыбыстар қатары жайлы |
|
|
9 | 9-тақырып. Негізгі басқыштар және олардың аталуы | 2 | дәріс |
|
|
|
10 | 10-тақырып. Нота. Нота құрылысы. Музыкалық кілттер | 2 | тәжірибе | Нота құрылысын сызбасын дайындау |
|
|
2-бөлім. Өлшем және ырғақ.Метр және ритм | 16 |
|
|
|
|
11 | 1-тақырып. Өлшем және ырғақ. | 2 | Дәріс |
|
|
|
12 | 2-тақырып. Акцент. Әлді және әлсіз үлестер. | 2 | дәріс | Зерттеу жұмыстары |
|
|
13 | 3-тақырып. Балалардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері | 2 | дәріс |
|
|
|
14 | 4-тақырып. Такт. Такт сызығы. | 2 | дәріс | Қосымша материалдар жазып келу |
|
|
15 | 5-тақырып. Жай өлшемдер және көлем көрсеткіштері | 2 | дәріс |
|
|
|
16 | 6-тақырып. Балалар әндері арқылы екпінмен айтуды талдау | 2 | тәжірибе | Балалар әндерінің жинағын жасау |
|
|
17 | 7-тақырып. Мажор және минорладтары | 2 | дәріс |
|
| Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру, 2000 |
18 | 8-тақырып. Аккордтар. Үндестік | 2 | дәріс | Қосымша материалдар жазу |
|
|
3-бөлім. Музыка әдебиеті | 4 |
|
|
|
|
19 | 1-тақырып. Халық музыкасы және оның композиторлар шығармаларына әсері | 2 | Дәріс | Халық музыкасы және композиторлары туралы альбом |
|
|
20 | 2- тақырып. Ән салу
| 2 | тәжірибе |
|
|
|
4-бөлім. Мектепке дейінгі жастағы балаларға музыкалық тәрбие берудің жалпы мәселелері | 4 |
|
|
|
|
21 | 1-тақырып. Мектепке дейінгі жастағы балаларға музыкалық тәрбие беру мәселесінің маңызы мен міндеттері | 2 | дәріс | «Музыкалық тәрбие беру жолдары» баяндама |
|
|
22 | 2-тақырып. Музыкалық тәрбие беру мен оқытудың әдістері мен тәсілдері | 2 | дәріс | Зерттеу жұмыстары |
| Музыка пәнін оқыту әдістемесі Р.Сүлейменова, Г. ЖұмалиеваАстана, 2008 |
5-бөлім. Балалардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері | 6 |
|
|
|
|
23 | 1-тақырып. Музыка тыңдау Ән салу. | 2 | тәжірибе | Балалар әні дискі дайындау |
|
|
24 | 2- тақырып. Музыкалық-ырғақты қозғалыс | 2 | тәжірибе | Ырғақты музыка |
|
|
25 | 3-тақырып. Балаларға арналған музыкалық аспаптарда ойнау | 2 | тәжірибе | Музыкалық аспаптар суреттерін шығару |
|
|
6-бөлім. Балалардың музыкалық іс-әрекетін ұйымдастыру нысандары
| 4 |
|
|
| Музыка пәнін оқыту әдістемесі Р.Сүлейменова, Г. ЖұмалиеваАстана, 2008 |
26 | 1-тақырып. Музыка сабағы. Балалардың дербес музыкалық іс-әрекеттері | 2 | дәріс | Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті жоспарын құрастыру |
|
|
27 | 2-тақырып. Мектепке дейінгі ұйымдардағы және мерекелік ертеңгіліктердегі музыка | 2 | тәжірибе | Мерекелік ертеңгілік жоспарын дайындау |
|
|
| Барлығы | 54 |
|
|
|
|