Сағаттар курсы бойынша
|
Барлық сағаттар 54 |
Соның ішінде |
||||||
|
1 курс |
2 курс |
3 курс |
|||||
|
теория лық |
прак тика лық |
теория |
прак тика |
теория |
прак тика |
теория |
прак тика |
|
46 |
8 |
|
|
46 |
8 |
|
|
|
№ |
Бөлімдер мен тақырыптардың аттары |
Са ғат тар саны |
Оқу түрі |
Білім алушылар дың өз беттерінше істейтін жұмыстарының түрлері және оны орындау уақыты |
Көрнекі оқу құрал дары мен техника лық құралдар |
Негізгі және қосымша әдебиеттер мен орындау уақыты көрсетіл ген үй тапсырма сы |
||||
|
1-бөлім Дыбыс. Ноталық жазу |
|
|
|
|
|
|||||
|
1 |
1-тақырып. Мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту жолдары |
2 |
дәріс |
«Музыка жанры» тақырыбын да баяндама жасау |
|
Музыка пәнін оқыту әдістемесі Р.Сүлейменова, Г. Жұмалиева Астана, 2008 |
||||
|
2 |
2-тақырып. Әртүрлі жас ерекшелік топтарға арналған ойын-сауықтар репертуарларының сипаттамасы |
2 |
Дәріс |
Ойын-сауық репертуарларын жазу |
|
|
||||
|
3 |
3-тақырып. Музыкалық іс-әрекеттерді негізгі нысандары |
2 |
дәріс |
Зерттеу жұмыстары |
|
|
||||
|
4 |
4- тақырып. Музыкалық сабақтың мазмұны, құрылымын жоспарлау |
2 |
тәжі рибе |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінінң жоспарын құру |
|
|
||||
|
5 |
5-тақырып. Музыкалық дыбыстардың қасиеттері |
2 |
дәріс |
|
|
|
||||
|
6 |
6-тақырып.Музыкалық дыбыстар мен шулы дыбыстар |
2 |
дәріс |
Музыкалық дыбыстар туралы |
|
Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру, 2000 |
||||
|
7 |
7-тақырып.Октава жүйесі |
2 |
|
|
|
|
||||
|
8 |
8-тақырып. Музыка жүйесі. Дыбыс қатары |
2 |
Дәріс |
Дыбыстар қатары жайлы |
|
|
||||
|
9 |
9-тақырып. Негізгі басқыштар және олардың аталуы |
2 |
дәріс |
|
|
|
||||
|
10 |
10-тақырып. Нота. Нота құрылысы. Музыкалық кілттер |
2 |
тәжі рибе |
Нота құрылысын сызбасын дайындау |
|
|
||||
|
2-бөлім. Өлшем және ырғақ.Метр және ритм |
16 |
|
|
|
|
|||||
|
11 |
1-тақырып. Өлшем және ырғақ. |
2 |
Дәріс |
|
|
|
||||
|
12 |
2-тақырып. Акцент. Әлді және әлсіз үлестер. |
2 |
дәріс |
Зерттеу жұмыстары |
|
|
||||
|
13 |
3-тақырып. Балалардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері |
2 |
дәріс |
|
|
|
||||
|
14 |
4-тақырып. Такт. Такт сызығы. |
2 |
дәріс |
Қосымша материалдар жазып келу |
|
|
||||
|
15 |
5-тақырып. Жай өлшемдер және көлем көрсеткіштері |
2 |
дәріс |
|
|
|
||||
|
16 |
6-тақырып. Балалар әндері арқылы екпінмен айтуды талдау |
2 |
тәжірибе |
Балалар әндерінің жинағын жасау |
|
|
||||
|
17 |
7-тақырып. Мажор және минорладтары |
2 |
дәріс |
|
|
Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру, 2000 |
||||
|
18 |
8-тақырып. Аккордтар. Үндестік |
2 |
дәріс |
Қосымша материалдар жазу |
|
|
||||
|
3-бөлім. Музыка әдебиеті |
4 |
|
|
|
|
|||||
|
19 |
1-тақырып. Халық музыкасы және оның композиторлар шығармаларына әсері |
2 |
Дәріс |
Халық музыкасы және композиторлары туралы альбом |
|
|
||||
|
20 |
2- тақырып. Ән салу |
2 |
тәжірибе |
|
|
|
||||
|
4-бөлім. Мектепке дейінгі жастағы балаларға музыкалық тәрбие берудің жалпы мәселелері |
4 |
|
|
|
|
|||||
|
21 |
1-тақырып. Мектепке дейінгі жастағы балаларға музыкалық тәрбие беру мәселесінің маңызы мен міндеттері |
2 |
дәріс |
«Музыкалық тәрбие беру жолдары» баяндама |
|
|
||||
|
22 |
2-тақырып. Музыкалық тәрбие беру мен оқытудың әдістері мен тәсілдері |
2 |
дәріс |
Зерттеу жұмыстары |
|
Музыка пәнін оқыту әдістемесі Р.Сүлейменова, Г. Жұмалие ва Астана, 2008 |
||||
|
5-бөлім. Балалардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері |
6 |
|
|
|
|
|||||
|
23 |
1-тақырып. Музыка тыңдау Ән салу. |
2 |
тәжірибе |
Балалар әні дискі дайындау |
|
|
||||
|
24 |
2- тақырып. Музыкалық-ырғақты қозғалыс |
2 |
тәжірибе |
Ырғақты музыка |
|
|
||||
|
25 |
3-тақырып. Балаларға арналған музыкалық аспаптарда ойнау |
2 |
тәжірибе |
Музыкалық аспаптар суреттерін шығару |
|
|
||||
|
6-бөлім. Балалардың музыкалық іс-әрекетін ұйымдастыру нысандары |
4 |
|
|
|
Музыка пәнін оқыту әдістемесі Р.Сүлейменова, Г. Жұмалиева Астана, 2008 |
|||||
|
26 |
1-тақырып. Музыка сабағы. Балалардың дербес музыкалық іс-әрекеттері |
2 |
дәріс |
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті жоспарын құрастыру |
|
|
||||
|
27 |
2-тақырып. Мектепке дейінгі ұйымдардағы және мерекелік ертеңгіліктердегі музыка |
2 |
тәжірибе |
Мерекелік ертеңгілік жоспарын дайындау |
|
|
||||
|
|
Барлығы |
54 |
|
|
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Музыка және оқыту әдістемесі" пәніне арналған сабақ жоспары
"Музыка және оқыту әдістемесі" пәніне арналған сабақ жоспары
Сағаттар курсы бойынша
|
Барлық сағаттар 54 |
Соның ішінде |
||||||
|
1 курс |
2 курс |
3 курс |
|||||
|
теория лық |
прак тика лық |
теория |
прак тика |
теория |
прак тика |
теория |
прак тика |
|
46 |
8 |
|
|
46 |
8 |
|
|
|
№ |
Бөлімдер мен тақырыптардың аттары |
Са ғат тар саны |
Оқу түрі |
Білім алушылар дың өз беттерінше істейтін жұмыстарының түрлері және оны орындау уақыты |
Көрнекі оқу құрал дары мен техника лық құралдар |
Негізгі және қосымша әдебиеттер мен орындау уақыты көрсетіл ген үй тапсырма сы |
||||
|
1-бөлім Дыбыс. Ноталық жазу |
|
|
|
|
|
|||||
|
1 |
1-тақырып. Мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту жолдары |
2 |
дәріс |
«Музыка жанры» тақырыбын да баяндама жасау |
|
Музыка пәнін оқыту әдістемесі Р.Сүлейменова, Г. Жұмалиева Астана, 2008 |
||||
|
2 |
2-тақырып. Әртүрлі жас ерекшелік топтарға арналған ойын-сауықтар репертуарларының сипаттамасы |
2 |
Дәріс |
Ойын-сауық репертуарларын жазу |
|
|
||||
|
3 |
3-тақырып. Музыкалық іс-әрекеттерді негізгі нысандары |
2 |
дәріс |
Зерттеу жұмыстары |
|
|
||||
|
4 |
4- тақырып. Музыкалық сабақтың мазмұны, құрылымын жоспарлау |
2 |
тәжі рибе |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінінң жоспарын құру |
|
|
||||
|
5 |
5-тақырып. Музыкалық дыбыстардың қасиеттері |
2 |
дәріс |
|
|
|
||||
|
6 |
6-тақырып.Музыкалық дыбыстар мен шулы дыбыстар |
2 |
дәріс |
Музыкалық дыбыстар туралы |
|
Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру, 2000 |
||||
|
7 |
7-тақырып.Октава жүйесі |
2 |
|
|
|
|
||||
|
8 |
8-тақырып. Музыка жүйесі. Дыбыс қатары |
2 |
Дәріс |
Дыбыстар қатары жайлы |
|
|
||||
|
9 |
9-тақырып. Негізгі басқыштар және олардың аталуы |
2 |
дәріс |
|
|
|
||||
|
10 |
10-тақырып. Нота. Нота құрылысы. Музыкалық кілттер |
2 |
тәжі рибе |
Нота құрылысын сызбасын дайындау |
|
|
||||
|
2-бөлім. Өлшем және ырғақ.Метр және ритм |
16 |
|
|
|
|
|||||
|
11 |
1-тақырып. Өлшем және ырғақ. |
2 |
Дәріс |
|
|
|
||||
|
12 |
2-тақырып. Акцент. Әлді және әлсіз үлестер. |
2 |
дәріс |
Зерттеу жұмыстары |
|
|
||||
|
13 |
3-тақырып. Балалардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері |
2 |
дәріс |
|
|
|
||||
|
14 |
4-тақырып. Такт. Такт сызығы. |
2 |
дәріс |
Қосымша материалдар жазып келу |
|
|
||||
|
15 |
5-тақырып. Жай өлшемдер және көлем көрсеткіштері |
2 |
дәріс |
|
|
|
||||
|
16 |
6-тақырып. Балалар әндері арқылы екпінмен айтуды талдау |
2 |
тәжірибе |
Балалар әндерінің жинағын жасау |
|
|
||||
|
17 |
7-тақырып. Мажор және минорладтары |
2 |
дәріс |
|
|
Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру, 2000 |
||||
|
18 |
8-тақырып. Аккордтар. Үндестік |
2 |
дәріс |
Қосымша материалдар жазу |
|
|
||||
|
3-бөлім. Музыка әдебиеті |
4 |
|
|
|
|
|||||
|
19 |
1-тақырып. Халық музыкасы және оның композиторлар шығармаларына әсері |
2 |
Дәріс |
Халық музыкасы және композиторлары туралы альбом |
|
|
||||
|
20 |
2- тақырып. Ән салу |
2 |
тәжірибе |
|
|
|
||||
|
4-бөлім. Мектепке дейінгі жастағы балаларға музыкалық тәрбие берудің жалпы мәселелері |
4 |
|
|
|
|
|||||
|
21 |
1-тақырып. Мектепке дейінгі жастағы балаларға музыкалық тәрбие беру мәселесінің маңызы мен міндеттері |
2 |
дәріс |
«Музыкалық тәрбие беру жолдары» баяндама |
|
|
||||
|
22 |
2-тақырып. Музыкалық тәрбие беру мен оқытудың әдістері мен тәсілдері |
2 |
дәріс |
Зерттеу жұмыстары |
|
Музыка пәнін оқыту әдістемесі Р.Сүлейменова, Г. Жұмалие ва Астана, 2008 |
||||
|
5-бөлім. Балалардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері |
6 |
|
|
|
|
|||||
|
23 |
1-тақырып. Музыка тыңдау Ән салу. |
2 |
тәжірибе |
Балалар әні дискі дайындау |
|
|
||||
|
24 |
2- тақырып. Музыкалық-ырғақты қозғалыс |
2 |
тәжірибе |
Ырғақты музыка |
|
|
||||
|
25 |
3-тақырып. Балаларға арналған музыкалық аспаптарда ойнау |
2 |
тәжірибе |
Музыкалық аспаптар суреттерін шығару |
|
|
||||
|
6-бөлім. Балалардың музыкалық іс-әрекетін ұйымдастыру нысандары |
4 |
|
|
|
Музыка пәнін оқыту әдістемесі Р.Сүлейменова, Г. Жұмалиева Астана, 2008 |
|||||
|
26 |
1-тақырып. Музыка сабағы. Балалардың дербес музыкалық іс-әрекеттері |
2 |
дәріс |
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті жоспарын құрастыру |
|
|
||||
|
27 |
2-тақырып. Мектепке дейінгі ұйымдардағы және мерекелік ертеңгіліктердегі музыка |
2 |
тәжірибе |
Мерекелік ертеңгілік жоспарын дайындау |
|
|
||||
|
|
Барлығы |
54 |
|
|
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз













