Сабақтың
басы (5 минут)
|
Музыка және
поэзия тақырыбын таныстыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен
танылстыру.
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды. Сұрақтар
қойылады және сабақтың мақсаты анықталады.
|
Тыңдау
арқылы қатысу дәрежесін бағалау.
|
Музыка,
тақта, презентация.
|
Сабақтың
ортасы (35 минут)
|
Ән тыңдау
және поэзиялық мәтін талдау. Оқушыларға музыка және поэзия
арасындағы байланыс түсіндіру.
Музыка және поэзия тақырыбы бойынша тест Төмендегі сұрақтарға дұрыс жауап беріңіз:
1) Музыкалық шығармада қандай жанрлар болатынын белгілеңіз. 2)
Тыңдалған әннің көңіл-күйін қалай сипаттайсыз? 3) Қандай көркемдік
құралдар музыкалық шығармада қолданылады? 4) Поэзияда жиі
кездесетін көркем бейнені таңдап алыңыз. 5) Музыкалық шығармадағы
мазмұнды поэзиямен салыстырыңыз.
Музыка және поэзия Төмендегі музыкалық шығармаларды олардың жанры,
көңіл-күйі және көркем бейнесімен сәйкестендіріңіз: 1)
Қошқарбаевтың күйі 2) Әуезовтің поэмасы 3) Құрманғазының күйі 4)
Жамбылдың өлеңі 5) Дәуреннің музыкалық әуені 6) Абайдың
поэзиясы
Музыка және поэзия арасындағы байланыс Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл-күйін
және мазмұнын суреттеп беріңіз. Музыкалық шығармада қандай
керкемдік құралдар қолданылғанын атаңыз. Музыка және поэзия
арасындағы қандай байланыс бар екенін қысқаша түсіндіріп
беріңіз.
|
Оқушылар музыканы тыңдап, поэзиялық
мәтінді оқиды. Топпен жұмыс жасап, өзіндік ойларын ортаға
салады.
Музыка және поэзия тақырыбы бойынша тест
Әрбір сұраққа қатысты нұсқалардан дұрыс жауапты таңдап
алыңыз.
Музыка және поэзия
Әр музыкалық немесе поэтикалық шығарманың жанры, көңіл-күйі және
көркем бейнесін табыңыз және сәйкес нөмірлермен
сәйкестіріңіз.
Музыка және поэзия арасындағы байланыс
Музыкалық шығарманы мұқият тыңдау, оның көңіл-күйін, мазмұнын және
қолданылған керкемдік құралдарын саралау. Музыка және поэзия
арасындағы байланысты анықтау.
|
Топтағы
жұмыс нәтижесі арқылы оқушылардың белсенділігін бағалау.
Дұрыс жауаптар саны арқылы баға беріледі.
Әр дұрыс сәйкестендіруге 1 ұпай беріңіз. Барлығы 6 ұпай
максималды.
Оқушылардың музыкалық шығарма арқылы өз сезімдерін жазбаша түрде
жеткізе алуы; музыкалық құралдарды нақты айтуы; музыка мен поэзия
арасындағы байланысты логикалық түрде түсіндіруі.
|
Музыкалық
шығарма, поэзиялық мәтіндер, топтық жұмыс парақтары.
- Музыкалық шығармалар - Поэзия өлеңдері - Интернет ресурстары
Әр шығармаға арналған қысқаша сипаттама мәтіндері немесе
аудиоматериалдар.
Музыкалық шығарма (мысалы, Бетховеннің 'Айлы сонатасы') және өлең
мәтіні (мысалы, Абай Құнанбайұлының өлеңдері)
|
Сабақтың
соңы (5 минут)
|
Сабақты
қорытындылау. Оқушыларды рефлексия жасауға
бағыттау.
|
Сабақ бойынша өз ойларын қағазға
түсіреді немесе ауызша айтады. Рефлексия жасайды.
|
Оқушылардың
айтқан пікірлері арқылы сабақты бағалау.
|
Рефлексия
парақтары немесе дәптер.
|