Ұйымдастырылған оқу қызметі
Ашық сабақ
Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Музыкалық ойыншықтар»

Тәрбиеші: Тоқбураева Р.
2022-2023 оқу жылы
Білім беру саласы: «қатынас»
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Музыкалық ойыншықтар»
Мақсаты:
Білімділік: Музыкалықойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту. Таныс ойыншықтарды, белгілері (түсі мен көлемі, дыбысы) арқылы ажыратуға үйрету(мысалы: сыбызғы гуілдейді, қоңырау сыңғырлайды, дауылпаз дүңгірлейді).
Дамытушылық: Дауыс артикуляциясы жаттығулары арқылы дыбыстарды дұрыс анық айтуды үйрету.
Көрнекіліктер,қажетті құрал-жабдықтар: ақпараттық технология , орталықтарға арналған тапсырмалар, музыкалық ойыншықтар.
|
Оқу-ісәрекет кезендері |
Тәрбиешінің іс – әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
|
|
|
|
Балалар менімен саяхатқа барасыңдар ма? -ол үшін бізге автобус керек. -балалар қараңдар біздің топқа көлік келіп қалыпты. -ендеше көлікке отырып саяхатқа шығайық. -баратын жерімізге тез бару үшін біз жолды қысқартып тақпақ айтып барайық. -қазыр жылдың қай мезгілі? -ендеше қыс мезгілі туралы тақпақ айтайық. -Жапалақтап ақша қар Жауды күнде қайталап Қырға шықты балалар Шаналарын арқалдап -қараңдар балалар біздер келдік автобустан түсейік. -қараңдаршы балалар біздер қайда келдік? -дүкенге -ойыншықтар дүкеніне келдік -дүкенге кірейік, дүкеншімен амандасайық -сәлеметсізбе -бұл қандай дүкен? Д-бұл музыкалық аспаптар сататын дүкен -бізге онда ойыншық бересіз бе? Д-ойыншық керек болса менің тапсырмамды орындасаңдар мен сендерге ойыншық беремін. Тіл ұстарту ойыны. «Не қалай дыбыстайды» Шарты: Жануарлардың атауын атап олардың дыбыстауын айтып шығады. Мысалы: Қой. Мә-мә-мә. Мысық. Мяу-мяу-мяу. Д-жарайсыңдар балалар менің барлық тапсырмаларымды орыңдадыңдар мен сендерге ойыншықтарымды таратып берейін. -балалар кім қандай ойыншық алды? - -Мынау-сыбызғы. Бұл-музыкалық аспап. Ол-дыбыс шығаратын тесіктері бар ұзынша түтікше. Түтікшені үрлейді, сол кезде гуілдеген дыбыс шығады. -Балалар, сыбызғы «гу-гу-гу» деп гуілдейді екен. Балалар, дауылпаз-бұл да музыкалық аспап, ол үлкен дөңгелек болып келеді, дауылпазды таяғымен соққанда, ол «дүң-дүң-дүң» деген дыбыс шығарады. -Мынау-қоңырау. Қолға ұстайтын айна тәрізді, көптеген ілгектерінде кішкентай қоңыраулары бар. Олар сыңғырлайды. Сергіту сәті. Аяқтармен топ-топ-топ, Қолымызбен хлоп-хлоп-хлоп. Бір оңға , бір солға Айналайық кел мұнда. Қолымызды бір сілтеп, Басымызды шайқаймыз Д\Ойын. Дұрыс тап та ата. Шарты: Балалар әр түрлі суреттер ішінен дауылпазды, сыбызғыны, қоңырауды тауап, атауларын дұрыстап атау керек. -ендеше балалар музыкалық аспаптармызды алып автобусымызға отырып, тобымызға барайық. Жолымызды қысқарту үшін ойын ойнайық. Ендеше балалар тіл ұстартуға арналған жаттығуымызды орындайық . Ра-ра-ра біз шертеміз домбыра, Бам-бам-бам тарсылдайды барабан, Дақ-дақ-дақ тоқылдайды тоқылдақ . Ыз-ыз-ыз сызылтады қыл қобыз -міне балалар тобымызға да келіп жеттік |
барамыз балалар көлікке отырады. Балалар көлікке отырады Балалар барлығы суретке қарап ойын шартына сай ойнап шығады. Тәрбиешінің көмегімен «сыбызғы» сөзін бірнеше рет қайталайды. -«Гу-гу-гу» деп қайталайды.
«Дауылпаз» сөзін айтады. «Дүң-дүң-дүң» деп қайталайды. «Қоңырау» сөзін қайталайды. Сыңғырлайды. Сергіту жаттығуларын өлең мазмұнына сай орындайды. Балалар ойын шартына сай орындайды. Балалар қайталайды: -балалар автобустан түседі. |
|
|
Балалар біздер нелермен таныстық ? -Сыбызғының дыбысы қандай екен? -Дауылпаздың дыбысы қандай екен? -Қоңыраудың дыбысы қандай екен? Ендеше балалар мен сіздерге осы музыкалық ойыншықтарды берейін сендер өздерің осы аспапта ойнап әуенін шығарып көріңіздерші. -Жарайсыңдар балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызыметіне өте тамаша қатыстыңыздар рахмет сіздерге. Ендеше балалар келген қонақтармен қоштасайық |
узыкалық ойыншықтармен -«Гу-гу-гу» деп қайталайды. -«Дүң-дүң-дүң» деп қайталайды. -Сыңғырлайды. Балалар қолдарына берілген аспаптарды өз қалаулары бойынша дыбыстарын шығарып хор ұйымдастырады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: сурет бойынша музыкалық аспапты сипаттауға арналған тапсырманы
Игереді: муз аспаптардың атын дыбысты дұрыс,анық айтуды,
Меңгереді: сұрақтарға толық жауап бере білу іскерліктерін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Музыкалық ойыншықтар
Музыкалық ойыншықтар
Ұйымдастырылған оқу қызметі
Ашық сабақ
Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Музыкалық ойыншықтар»

Тәрбиеші: Тоқбураева Р.
2022-2023 оқу жылы
Білім беру саласы: «қатынас»
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Музыкалық ойыншықтар»
Мақсаты:
Білімділік: Музыкалықойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту. Таныс ойыншықтарды, белгілері (түсі мен көлемі, дыбысы) арқылы ажыратуға үйрету(мысалы: сыбызғы гуілдейді, қоңырау сыңғырлайды, дауылпаз дүңгірлейді).
Дамытушылық: Дауыс артикуляциясы жаттығулары арқылы дыбыстарды дұрыс анық айтуды үйрету.
Көрнекіліктер,қажетті құрал-жабдықтар: ақпараттық технология , орталықтарға арналған тапсырмалар, музыкалық ойыншықтар.
|
Оқу-ісәрекет кезендері |
Тәрбиешінің іс – әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
|
|
|
|
Балалар менімен саяхатқа барасыңдар ма? -ол үшін бізге автобус керек. -балалар қараңдар біздің топқа көлік келіп қалыпты. -ендеше көлікке отырып саяхатқа шығайық. -баратын жерімізге тез бару үшін біз жолды қысқартып тақпақ айтып барайық. -қазыр жылдың қай мезгілі? -ендеше қыс мезгілі туралы тақпақ айтайық. -Жапалақтап ақша қар Жауды күнде қайталап Қырға шықты балалар Шаналарын арқалдап -қараңдар балалар біздер келдік автобустан түсейік. -қараңдаршы балалар біздер қайда келдік? -дүкенге -ойыншықтар дүкеніне келдік -дүкенге кірейік, дүкеншімен амандасайық -сәлеметсізбе -бұл қандай дүкен? Д-бұл музыкалық аспаптар сататын дүкен -бізге онда ойыншық бересіз бе? Д-ойыншық керек болса менің тапсырмамды орындасаңдар мен сендерге ойыншық беремін. Тіл ұстарту ойыны. «Не қалай дыбыстайды» Шарты: Жануарлардың атауын атап олардың дыбыстауын айтып шығады. Мысалы: Қой. Мә-мә-мә. Мысық. Мяу-мяу-мяу. Д-жарайсыңдар балалар менің барлық тапсырмаларымды орыңдадыңдар мен сендерге ойыншықтарымды таратып берейін. -балалар кім қандай ойыншық алды? - -Мынау-сыбызғы. Бұл-музыкалық аспап. Ол-дыбыс шығаратын тесіктері бар ұзынша түтікше. Түтікшені үрлейді, сол кезде гуілдеген дыбыс шығады. -Балалар, сыбызғы «гу-гу-гу» деп гуілдейді екен. Балалар, дауылпаз-бұл да музыкалық аспап, ол үлкен дөңгелек болып келеді, дауылпазды таяғымен соққанда, ол «дүң-дүң-дүң» деген дыбыс шығарады. -Мынау-қоңырау. Қолға ұстайтын айна тәрізді, көптеген ілгектерінде кішкентай қоңыраулары бар. Олар сыңғырлайды. Сергіту сәті. Аяқтармен топ-топ-топ, Қолымызбен хлоп-хлоп-хлоп. Бір оңға , бір солға Айналайық кел мұнда. Қолымызды бір сілтеп, Басымызды шайқаймыз Д\Ойын. Дұрыс тап та ата. Шарты: Балалар әр түрлі суреттер ішінен дауылпазды, сыбызғыны, қоңырауды тауап, атауларын дұрыстап атау керек. -ендеше балалар музыкалық аспаптармызды алып автобусымызға отырып, тобымызға барайық. Жолымызды қысқарту үшін ойын ойнайық. Ендеше балалар тіл ұстартуға арналған жаттығуымызды орындайық . Ра-ра-ра біз шертеміз домбыра, Бам-бам-бам тарсылдайды барабан, Дақ-дақ-дақ тоқылдайды тоқылдақ . Ыз-ыз-ыз сызылтады қыл қобыз -міне балалар тобымызға да келіп жеттік |
барамыз балалар көлікке отырады. Балалар көлікке отырады Балалар барлығы суретке қарап ойын шартына сай ойнап шығады. Тәрбиешінің көмегімен «сыбызғы» сөзін бірнеше рет қайталайды. -«Гу-гу-гу» деп қайталайды.
«Дауылпаз» сөзін айтады. «Дүң-дүң-дүң» деп қайталайды. «Қоңырау» сөзін қайталайды. Сыңғырлайды. Сергіту жаттығуларын өлең мазмұнына сай орындайды. Балалар ойын шартына сай орындайды. Балалар қайталайды: -балалар автобустан түседі. |
|
|
Балалар біздер нелермен таныстық ? -Сыбызғының дыбысы қандай екен? -Дауылпаздың дыбысы қандай екен? -Қоңыраудың дыбысы қандай екен? Ендеше балалар мен сіздерге осы музыкалық ойыншықтарды берейін сендер өздерің осы аспапта ойнап әуенін шығарып көріңіздерші. -Жарайсыңдар балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызыметіне өте тамаша қатыстыңыздар рахмет сіздерге. Ендеше балалар келген қонақтармен қоштасайық |
узыкалық ойыншықтармен -«Гу-гу-гу» деп қайталайды. -«Дүң-дүң-дүң» деп қайталайды. -Сыңғырлайды. Балалар қолдарына берілген аспаптарды өз қалаулары бойынша дыбыстарын шығарып хор ұйымдастырады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: сурет бойынша музыкалық аспапты сипаттауға арналған тапсырманы
Игереді: муз аспаптардың атын дыбысты дұрыс,анық айтуды,
Меңгереді: сұрақтарға толық жауап бере білу іскерліктерін.
шағым қалдыра аласыз













