Сабақтың
басы
1
минут
5 минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу
Қ Р Мемлекеттік
Әнұранын орындау
Өткен сабағымызды
пысықтау арқылы Тақырыпқа
шығу
«Білім додасы»
әдісі
FlipTiles платформасы арқылы
сұрақ жауап қойылады (дұрыс жауапқа
1ұпай)

«ClassTools» платформасы арқылы топқа
бөлу
Жаңа сабақтың
тақырыбы, оқу мақсаттары және бағалау критерийлермен
таныстыру.
|
Оқушылар ҚР
Мемлекеттік Әнұранын
орындайды
Дескриптор
Оқушылар берілген
ұяшықтарды таңдай отырып сұраққа жауап
береді
Дұрыс жауап үшін
ұпай жинайды
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын кері
байланыс беріп отырады
Оқушылар өзін-өзі
бағалайды
|
Тақырып
тық
суреттер

|
Сабақтың
ортасы
34
минут
|
Тыңдалым:
Қазақстанның Ұлт көшбасшысы
және көшбасшы бойындағы қасиеттер туралы қысқаша түсінік беріп
өту.
«Киномания»
әдісі
Н.Назарбаевтың өмірінен
бейнебаян үзінді арқылы топтық жұмыс!
(дұрыс мәлімет айтқанға
2 ұпай)
Тапсырма
-1 Топтық жұмыс
(2
ұпай)
Зерттеумен мен
талдаулар.
І
топ: Н.Назарбаевтің
өмірбаяны
ІІ
топ: Ішкі
қызметі
ІІІ
топ: Сыртқы
саясаты
ЕБҚ
оқушыға мәтіннен
тұжырымын растайтын немесе
жоққа шығаратын фактілердің жазып
көрсетуді ұсыныңыз
Cергіту
сәті
Мемлекеттердің туын тани отырып, сол
мемлекеттердің салт-дәстүріне сүйене отырып, оқушылар бір-біріне
сәлемдесу
Тапсырма -2 Тұлғаны
таны
Мәтінмен жұмыс. Жұптық
жұмыс
(дұрыс мәлімет жазғанға
2 ұпай)

Оқушыларға әлемдік
тұлғалардың Елбасына
берген бағасы туралы
мәтіндерге интерпретация
жасату.
Джордж Буш, АҚШ-тың
бұрынғы
президенті:
«Сіздің «ядросыз
әлем» жобаңыз бұл – жаһандық саясаттағы ешкім қайталай алмайтын
қадам болды. Мен және Америка халқы Сізге және Қазақстан халқына
қашанда ілтипатымыз ерекше. Сіздің қиын-қыстау кезеңдердегі
ұстанған саяси және экономикалық реформаларыңыз – әлемдік
саясаттағы үлкен жетістік деп
білеміз.»
Барак Обама, АҚШ
президенті:
«Президент Назарбаев әлемдік
саясаттағы ең беделді тұлғалардың бірі. Оның «Ядролық қарусыз әлем»
жобасы- әлем көшбасшыларын таң қалдырған жоба болды. Қазақстан –
ядролық қарудан өз еркімен бас тарта отырып, әлемдегі ең бейбіт,
тұрақты мемлекет құрудың жарқын үлгісі болды. Ядролық қарудан бас
тарту арқылы – қазақстандықтар әлем елдерінің қауіпсіздік кепіліне
ие болды. Бұл өз кезегінде Қазақстанды әлемдегі ең тұрақты
мемлекетке айналдырды».
Владимир Путин, Ресей
президенті:
«Нұрсұлтан Әбішұлы саясатқа
ерте келген. Ол сонау кеңестік кезеңдегі биліктің өкілі. Менің таң
қалдыратыны – ерте уақыттан бері саясатта жүргенімен – ол өте
жаңашыл адам. Мен күні бүгінге дейін оның осы жаңашылдығына қайран
қаламын. Мен жақында Н.Әбішұлының жаңа қасиетін таныдым. Ол даулы,
шешімі қиын жағдайларда – сентименталды адам бола алады. Ол ұқыпты
әрі әділ басшы. Қазақстан үшін Назарбаев – тарихи
тұлға»
-Осы мәліметтер арқылы Ұлт
көшбасшы
Н. Назарбаевтің тұлғасына
қандай баға бере едіңіз ?
-Неліктен?
Тапсырма -2 «Сперал»
әдісі
Жеке
жұмыс.
Тақтаға ілулі тұрған
жылдарға мәлімет беру. (дұрыс мәлімет айтқанға
2 ұпай)

ЕБҚ оқушыға тақырып бойынша өз
мысалымен толықтыруды, ойдан
құрастыруды ұсыныңыз
Тапсырма -3
«Quizlet» платформасы (2
ұпай)

|
Дескриптор оқушылар бейнебаянды мұқиат
тыңдайды
Н.Назарбаев тарихына шолу
жасау
мақсатын
анықтау
қызметін
айқындау
маңыздылығына баға
беру.
Әр топ берілген жұмыстарын
қорғайды
Дескриптор
Оқушыларға әлемдік
тұлғалардың Елбасына
берген бағасы туралы
мәтіндерге интерпретация
жасайды;
Дескриптор
берілген пікірдің мазмұны мен
маңызына өз көзқарасын білдіре
алады
Дескриптор
оқушы мәтіндер арқылы саяси көшбасшының
рөліне баға бере
алады.
Дескриптор
Оқушылар тақтаға ілінген жылдарға мәлімет
береді
Дескриптор
Оқушыларға көгілдір экрандағы көрсетілген
сұрақтарға жауап
береді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Өзін-өзі
бағалау
Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Оқушылар өзін-өзі
бағалайды
Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Бейне
дерек
https://youtu.be/5xtze8I6pAg?si=spkojvDzi_hlSuFb
Б.ҒАяған, Х.М. Әбжанов, Д.А.
Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет,
2010
Таратпа
материал
дар
http://e-history.kz/kz/publications/view/2254
дереккөз
дер
https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fscontent-hel3-1.cdni
үлестірмелі
қағаздар
https://yandex.kz/images/search?pos=1&from=tabbar&img_url=https%3A%
Тақырып
тық суреттер
топтамасы
Тақырып
тық сұрақтар
топтамасы

|
Қабілеті жоғары оқушыларға
дерек көздері арқылы өз бетімен анықтау және кейбір оқушыларға
арнайы берілген құжаттар ұсыну
жоспарланады.
Қабілеті жоғары оқушыларға
талдау жасау үшін тапсырма жеңілден күрделіге
қарай ұсынылды.
|
Әртүрлі критерийлер бойынша
қалыптастырушы бағалау мүмкіндігі бар.Жұптық мен топтық
жұмыстарда
өз ойларын өзара қолдау
жүргізілді.
Оқушылар сыныптастардың ауызша
және жазбаша тапсырмаларды орындауда өз критерийлерін қолданып
бағалай алады.
Оқушылар
топтық,жұптық жұмыста өзара бағалау жүргізді.Жеке жұмыста
дескриптор арқылы өзін-өзі бағалау
жүргізді
|
Сергіту сәттері мен белсенді
іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары қолданылды.Оқушылардың
денсаулығын қолдау мақсатында, қажеттілігіне қарай дене шынықтыру
минутын ұйымдастыру.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
Мен сабақты көрнекі құралдар
мен суреттер арқылы жүргіздім. Бұл оқушыларға тарихи оқиғаларды
жақсырақ түсінуге көмектесті. Топтық жұмыс арқылы әр түрлі
көзқарастарды естіп, талқылауға мүмкіндік алдық. Алайда, келесі
сабақта видео материалдар қосу арқылы оқушылардың қызығушылығын
арттыруды жоспарлаймын
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру
туралы да ойланыңыз.
Болашақта тапсырмаларды
вариативті ету, сондай-ақ оқушыларды тақырыпты тереңірек талдауға
ынталандыру үшін қосымша ресурстар пайдалану
жоспарда.
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назараудару
керек?
Жеке қолдауды қажет
ететін үлгірімі төмен оқушыларға дағдыны қалыптастыру үшін көлемі
шектеуші тапсырмалар ұсынып қолдау
жасалады
|