|
Бөлім: «Отбасы құндылықтары» |
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Нағыз әже қайда?». Ажардың әжесі |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: «Менің атым Қожа» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін анықтау; Көпшілігі: шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін анықтау; Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Сын есімдер арқылы «Нағыз әже» қасиеттерін жазу арқылы әжеге деген махаббатты таныту. Қызығушылықты ояту. «Орнын тап» әдісі. Мәтінді оқи отырып, екі әженің келбетін білдіретін тіркестерді жазып шығады, бірін-бірі толықтырады, кейін берілген үзіндімен жұмыс жасайды, сөздерді орнына қойып жазып шығады. Мақсатым- қыздарыма өз ..... сияқты нағыз қазақи кейіптегі .... көрсету еді. Ондағы ойым- әже деген жарықтықтың анау-мынау қарапайым адам емес, былайғы жұрттан өзгеше, .... да ..... жан екенін сәбилер шын көңілімен сезінсін, оларды не үшін .... керегін түсінсін деген ниет. Сол түні өз .... түсіме кіріпті. Осыдан отыз жыл бұрынғы қалпы, басында ..... бар екен деймін. Ескі .... ыңылдап ән айтып, ..... иіріп отыр. Мен болсам әжемнің бүйіріне басымды тығып, еш алаңсыз .... жеп жатыр екем. Қажетті сөздер: (әжем, ұршық, құрметтеу,аппақ кимешегі, мақаммен, кейуананы, ардақты, ірімшік, қасиетті) Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. «Орнын тап» әдісі. Мәтінді оқи отырып, екі әженің келбетін білдіретін тіркестерді жазып шығады, бірін-бірі толықтырады, кейін берілген үзіндімен жұмыс жасайды, сөздерді орнына қойып жазып шығады. |
Қалыптастырушы бағалау ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. - Балалар, Енді хикаятты қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ.
Дескриптор: - Кейіпкер бейнесін елестету арқылы сипаттайды; - Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді; - кейіпкердің ұнамаған қасиетін талдайды; - Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді; - Кейіпкер іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді; - Кейіпкердің іс-әрәкетіне таңданады.
ҚБ «Нағыз әже қандай болу керек?» деген тақырыпқа мәтін құрайды. «Мені түсін» оқыта үйрету ойыны арқылы жұмыс жасайды. Яғни әр оқушы өзі осы мәтінде болу керек бес сөз тіркесін жазады, оны көршісіне береді, ол сол сөз тіркестерін өз мәтінінде пайдалануы керек
Дескрипторлар:
ҚБ
Ой
қорыту. «Нағыз әже дегенде...» ойыма не келеді ? |
Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды.
Кестемен жұмыс жүргізеді.
Оқушылар жеке жұмыс жасайды. «Нағыз әже қандай болу керек?» деген тақырыпқа мәтін құрайды.
Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды. |
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
стикер |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет. |
|
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
НАҒЫЗ ӘЖЕ ҚАЙДА. АЖАРДЫҢ ӘЖЕСІ
НАҒЫЗ ӘЖЕ ҚАЙДА. АЖАРДЫҢ ӘЖЕСІ
|
Бөлім: «Отбасы құндылықтары» |
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Нағыз әже қайда?». Ажардың әжесі |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: «Менің атым Қожа» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін анықтау; Көпшілігі: шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін анықтау; Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Сын есімдер арқылы «Нағыз әже» қасиеттерін жазу арқылы әжеге деген махаббатты таныту. Қызығушылықты ояту. «Орнын тап» әдісі. Мәтінді оқи отырып, екі әженің келбетін білдіретін тіркестерді жазып шығады, бірін-бірі толықтырады, кейін берілген үзіндімен жұмыс жасайды, сөздерді орнына қойып жазып шығады. Мақсатым- қыздарыма өз ..... сияқты нағыз қазақи кейіптегі .... көрсету еді. Ондағы ойым- әже деген жарықтықтың анау-мынау қарапайым адам емес, былайғы жұрттан өзгеше, .... да ..... жан екенін сәбилер шын көңілімен сезінсін, оларды не үшін .... керегін түсінсін деген ниет. Сол түні өз .... түсіме кіріпті. Осыдан отыз жыл бұрынғы қалпы, басында ..... бар екен деймін. Ескі .... ыңылдап ән айтып, ..... иіріп отыр. Мен болсам әжемнің бүйіріне басымды тығып, еш алаңсыз .... жеп жатыр екем. Қажетті сөздер: (әжем, ұршық, құрметтеу,аппақ кимешегі, мақаммен, кейуананы, ардақты, ірімшік, қасиетті) Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. «Орнын тап» әдісі. Мәтінді оқи отырып, екі әженің келбетін білдіретін тіркестерді жазып шығады, бірін-бірі толықтырады, кейін берілген үзіндімен жұмыс жасайды, сөздерді орнына қойып жазып шығады. |
Қалыптастырушы бағалау ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. - Балалар, Енді хикаятты қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ.
Дескриптор: - Кейіпкер бейнесін елестету арқылы сипаттайды; - Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді; - кейіпкердің ұнамаған қасиетін талдайды; - Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді; - Кейіпкер іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді; - Кейіпкердің іс-әрәкетіне таңданады.
ҚБ «Нағыз әже қандай болу керек?» деген тақырыпқа мәтін құрайды. «Мені түсін» оқыта үйрету ойыны арқылы жұмыс жасайды. Яғни әр оқушы өзі осы мәтінде болу керек бес сөз тіркесін жазады, оны көршісіне береді, ол сол сөз тіркестерін өз мәтінінде пайдалануы керек
Дескрипторлар:
ҚБ
Ой
қорыту. «Нағыз әже дегенде...» ойыма не келеді ? |
Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды.
Кестемен жұмыс жүргізеді.
Оқушылар жеке жұмыс жасайды. «Нағыз әже қандай болу керек?» деген тақырыпқа мәтін құрайды.
Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды. |
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
стикер |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет. |
|
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















