нАҒЫЗ ӘЖЕ ҚАЙДА. ҚОНАҚТА

Тақырып бойынша 11 материал табылды

нАҒЫЗ ӘЖЕ ҚАЙДА. ҚОНАҚТА

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: «Отбасы құндылықтары»

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Нағыз әже қайда?». Қонақта

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?» хикаятының мазмұнын түсіну;

Көпшілігі: шығармадағы көтерілген мәселені анықтау;

Кейбір оқушылар: әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау, шығарма идеясын талқылап, өзіндік пікір айту.

Бағалау критерийі

  • Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап, өзіндік пікір білдіре алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Жылы сөздер» әдісі арқылы оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жақсы тілек, жылы лебіздерін білдіреді. Осы күнге сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Оқушыларға иллюстрациялық суреттер беріледі. Берілген суреттерден «Нағыз әже қайда?»әңгімесіне сай келетін тақырыпты анықтаңыздар.






Оқушыларға тақырыпқа байланысты әдебиет теориясынан қосымша сұрақтар қойылады.

  • Тақырып дегеніміз не?

  • Идея дегеніміз не?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.





Оқушыларға иллюстрациялық суреттер беріледі. Берілген суреттерден «Нағыз әже қайда?»әңгімесіне сай келетін тақырыпты анықтаңыздар.


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.












ҚБ






5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы



Сабақтың ортасы






































Мағынаны тану.

Мұғалім түсіндірмесі

Жазушы өз шығармасына тақырып етіп өмір құбылыстарын таңдап алғанда, оларға өзінің бағасын береді ; ол бағада жазушының дүниеге көзқарасы, халықтың мұң-мұқтажы жататыны сөзсіз. Себебі “Әдебиетші – халықтың көзі, құлағы және үні. Ол өз халқының көңіл күйін, тілегін, қамын, үмітін, құштарлығын, мүддесін, қасиетін қабылдайды, қалыптастырады, суреттейді”.

Сонымен, тақырып – жазушы суреттеп отырған өмір құбылысы болса, идея – жазушының сол өзі суреттеп отырған өмір құбылысы туралы айтқысы келген ойы, сол өмір құбылысына берген бағасы.


Әңгіменің тақырыбы мен жазушының идеясын анықтаңыздар. Не себепті жазушы әңгімені «Нағыз әже қайда?» деп атаған. (тапсырманы орындауға арналған көмекші сөздер: тақырыбын анықтауға арналған тірек сөздер: нағашы апа, әже, әженің мейірімі. Идеясын анықтауға арналған тірек сөздер: әженің ертегісі, ата мен апа тәрбиесі, немере, жиен әженің баласы.)

Әңгіменің тақырыбы

Идеясы

Неге «Нағыз әже қайда?» деп атаған




Дескриптор:

- әңгіменің тақырыбын анықтайды;

- әңгіменің идеясын анықтайды;

- өз ойын дәлелдейді.

ҚБ

Тапсырма. Сараланған тапсырмалар әңгіме мазмұны бойынша жүргізіледі.

А деңгейі. «Драма» әдісі бойынша әңгіме мазмұнын рөлге бөліп баяндайды.

Дескрипторлар

  1. Мәтінді түсініп оқиды.

  2. Кейіпкерлердің рөліне ене отырып, шығарманың мазмұны мен идеясын ашады.

В деңгейі.

«Концептуалдық кесте» әдісі бойынша кестені толтырады.

Кейіпкері

Өмірге қызығушылығы

Адамгершілігі

Кейіпкерге берілетін баға

Азат




Ая




Райхан




Әже




Дескрипторлар:

  1. Шығарма мазмұны бойынша кейіпкерлерді сипаттай алады.

  2. Шығармадағы әрекеттеріне сәйкес кейіпкерлерге өз тұжырымымен баға береді.


С деңгейі. «Қабырғадағы рөл» әдісі арқылы шығармадағы әжені өзінің әжесімен салыстыра отырып, суреттеп беріңдер.

Дескрипторлар

  1. Шығармадағы әженің бейнесін, ішкі ойын сипаттайды.

  2. Өз әжесімен салыстыра отырып, айырмашылығын анықтайды.

Бекіту. «Мен түйген түйін» әдісі

Әңгіменің негізгі ойын 3 сөйлеммен тұжырымдап,

1 мақал-мәтелмен түйіндеңдер..


Дескрипторлар:

  • Әңгіменің негізгі ойын 3 сөйлеммен тұжырымдайды;

  • 1 мақал-мәтелмен түйіндейді;

  • идеясын 1 сөйлеммен түсіндіреді

ҚБ

Оқушылар әдебиет теориясы бойынша мәлімет алады.










Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.Шығарма атауына байланысты өз пікірін білдіреді.









Сараланған тапсырмалар әңгіме мазмұны бойынша жүргізіледі. «Драма» әдісі бойынша әңгіме мазмұнын рөлге бөліп баяндайды.

«Концептуалдық кесте» әдісі бойынша кестені толтырады.












«Қабырғадағы рөл» әдісі арқылы шығармадағы әжені өзінің әжесімен салыстыра отырып, суреттеп беріңдер.

Әңгіменің негізгі ойын 3 сөйлеммен тұжырымдап,

1 мақал-мәтелмен түйіндеңдер..



















ҚБ «Түстер»





ҚБ «Түстер»








ҚБ «Түстер»



ҚБ «Түстер»


ҚБ «Түстер»


5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы


Оқулықпен жұмыс



А3 парағы,оқулық, маркер



стикер

Сабақтың соңы



Кері байланыс


Үй жұмысы

Шығарманы оқу








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.04.2024
523
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
.
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі