Н.Айтұлы Бәйтерек поэмасындыағы кешегі және бүгінгі көріністері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Н.Айтұлы Бәйтерек поэмасындыағы кешегі және бүгінгі көріністері

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлімі:

Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Н. Айтұлы "Бәйтерек" поэмасындағы кешегі және бүгінгі күн көріністері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: көркем шығармадан алған үзіндінің мазмұнын түсініп, шығармашылық жұмыста қолданады;

Көпшілігі орындай алады: көркем шығармадан алған үзіндінің мазмұны мен идеясын түсініп, шығармашылық жұмыста қолданады;

Кейбір оқушылар орындай алады: көркем шығармадан алған үзінділерді өмірмен байланыстыра отырып шығармашылық жұмыстарда қолданады.

Бағалау критерийлері

  • үзінділерді талдайды;

  • өзіндік пікір білдіре алады.

Сабақта қамтылатын құндылықтар

«Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:

- Тіл мен мәдениет;

- Өмір бойы білім алу;

- Топ мүшесі ретінде жүктелген жауапкершілікті сезіну;

- Топтық және жұптық жұмыста ынтымақтастықпен жұмыс жасау

Пәнаралық байланыс

тарих

Осыған дейін меңгерілген білім

Шығарманы тіліне талдау

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

2. Жағымды психологиялық ахуал.

Қызығушылықты ояту.

Сәлемдесу. Оқушылар назарын сабаққа аудару.





Поэма бөлімдеріне бөледі.









ҚБ





9-сынып қазақ әдебиеті


Сабақтың ортасы






Мағынаны тану. Ой қозғау

«Нені үйрендім?», «Білімімді кеңейту үшін не істеуім керек?» деген сұрақтардың төңірегінде төмендегі кестемен жұмыс жасап, талқылау жұмыстарын жүргізу.


Тапсырма

Несіпбек Айтұлының өмірі мен шығармашылығына, «Бәйтерек» поэмасына байланысты ақпараттар негізінде ізденіс жұмыстарын жүргізу.

Дереккөзден алынған ақпарат

Түсініктеме: «Ақпарат қаншалықты шынайы?»

«Тағы нені білуім керек?»

Тағы қайдан іздеу керек? Ғаламтордан ба? Сарапшыға жүгіну керек пе?




Дескриптор:

  • Дереккөзден ақпараттар табады;

  • Ақпарат қаншалықты шынайы екендігін анықтайды;

ҚБ

«Үш түрлі күнделік» әдісі


Шығармадан ерекше әсер еткен немесе ой салған үзінді

Жеке түсінік беру: бұл үзіндіні таңдауға қандай себеп болды? Осыған байланысты қандай сұрақтар туды?

«Мұғалімге хат»

(сұрақтар)







1-қадам. Мәтінмен танысады, өздеріне ерекше әсер еткен үзінділерді таңдайды.

2-қадам. Әсер еткен жолдарды жеке күнделікке толтырады.

3-қадам. Үзінділердің таңдалу себебін толтырады, түсінік береді.

4-қадам. Сол үзінділерге байланысты туындаған сұрақтарды мұғалімге жолдап жазады.

Дескрипторлар:

  • ерекше әсер еткен үзінділерді таңдайды;

  • таңдалу себебін толтырады, түсінік береді;

  • туындаған сұрақтарды мұғалімге жолдайды.

ҚБ

Тапсырма: «Бәйтерек» поэмасын оқығаннан кейін... Пікір жазу.

«Нені үйрендім?», «Білімімді кеңейту үшін не істеуім керек?» деген сұрақтардың төңірегінде төмендегі кестемен жұмыс жасап, талқылау жұмыстарын жүргізеді.



Дереккөзден ақпараттар табады;

Ақпарат қаншалықты шынайы екендігін анықтайды.

Ерекше әсер еткен үзінділерді таңдайды; таңдалу себебін толтырады, түсінік береді; туындаған сұрақтарды мұғалімге жолдайды.







«Бәйтерек» поэмасын оқығаннан кейін... Пікір жазу.





ҚБ







ҚБ





















ҚБ



ҚБ

Несіпбек Айтұлы "Бәйтерек" поэмасы








Сабақтың соңы


Рефлексия


Үйге тапсырма: Композициялық амалдар


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.


Жұптық бағалау, өзін-өзі бағалау, тиімді кері байланыс арқылы жүзеге асады.

Қазақ тілі, тарих пәндерімен байланысып, тіл мен мәдениет, өмір бойы білім алу, жүктелген жауапкершілікті сезіну, ынтымақтастықпен жұмыс жасау құндылықтары жүзеге асады.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.04.2024
535
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі