Материалдар / Нәсіреддин Серәлиев «Аңсау» 5-сынып

Нәсіреддин Серәлиев «Аңсау» 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазушы өмірі және әңгімесін қорытындылау, оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы алған білім дағдыларын бағалау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
479
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шынаргуль Сагиндыковна Мальшубаева Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пән мұғаліміҚазақ әдебиеті5 «Б» сыныпСабақтың тақырыбы: Нәсіреддин Серәлиев «Аңсау» Сабақтың мақсаты:Білімділік: Жазушы өмірі және әңгімесін қорытындылау, оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы алған білім дағдыларын бағалау;Дамытушылық: Оқушыларды еркін сөйлеуге, ашық пікір айта білуге бағыттау, тіл байлығын жетілдіру, шығармашылық жұмыстар арқылы таным-түсініктерін дамыту;Танымдық: Оқушылардың оқуға деген саналы көзқарасын арттыру, оқушылар бойында адамгершілік құндылықтарды жетілдіру.Көрнекілік: тірек сызбалар.Сабақтың әдісі: дамыта оқыту технологиясы, жобалау технологиясы. (Қ.Бітібаева) түртіп алу технологиясы, топтық жұмыс. Сабақтың түрі: білімді жүйелеу, жинақтау.Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңіа) амандасу;ә) кезекші есебі;б) мақсат;ІІ. Психологиялық дайындық Әр халықтың амандасуын түсіндіру, көрсету, қайталау. Қазақстанда – қол алысады;  Никарагуада – иықпен; Италияда – құшақтасады;  Австралияда – шапалақ ұрып секіреді;Зимбабада – арқасымен;  Финдар – білекпен; Македонияда – шынтақпен;  Жапондар – екі қолын қосып иіледі.

Сабақтың ұраны: «Еңбек етсең ерінбей, бес аласың күлімдей»Топқа бөлу. Орындық артында жабысқан стикер түстеріне қарай топқа бөлінеді. І топ. Дарындылар ІІ топ. Ептілер ІІІ топ. Ақылдылар IV. 1.Басты кейіпкерге хат. 2. Ұлттық тағамдар тақырыбына шығарма. 3. «Ана тілім – қазақ тілі» өлең шығару. Шығармашылық сатыІІІ. 1. Концептуалдық кесте 2. Семантикалық карта 3. Түсініктеме күнделігі Эвристикалық сатыІІ. 1. Кейіпкерлерді топтастыру 2. Әңгіменің композициялық құрылымы 3. Әңгімеде кездесетін салт-дәстүр, әдет-ғұрыптар. Алгоритмдік сатыІ. 1. Нәсіреддин Серәлиев өмірі, шығармашылығы 2. Аңсау әңгімесі туралы жоспар құру. 3. Әңгіме тақырыбына байланысты мақал-мәтелдер жазу. Оқушы деңгейіІ. Оқушы деңгейіПостермен жұмыс. І топ. Дарындылар. Нәсіреддин Серәлиев өмірі, шығармашылығы.ІІ топ. Ептілер. Аңсау әңгімесі туралы жоспар құру. ІІІ топ. Ақылдылар. Әңгіме тақырыбына байланысты мақал-мәтелдер жазу. ІІ. Алгоритмдік сатыІ топ. Дарындылар. Кейіпкерлерді топтастыру Ұнамды кейіпкерлер



Ұнамсыз кейіпкерлер

Қалымбет Ермек Ермектің анасықария

ІІ топ. Ептілер. Әңгіменің композициялық құрылымы.1.Оқиғаның басталуы:2.Оқиғаның дамуы:3.Оқиғаның байланысы: 4.Оқиғаның шиеленісуі:5.Оқиғаның шарықтау шегі: 6.Оқиғаның шешімі:7.Қорытынды:ІІІ топ. Ақылдылар. Әңгіме тақырыбына байланысты мақал-мәтелдер жазу. ІІІ. Сергіту сәті. «Кім көп есте сақтады?» Проекторда суреттер 4 секунд көрсетіледі. Оқушылар қаншалықты есте сақтаған суреттердің атауын дәптерге жазады.ІІІ. Эвристикалық сатыІ топ. Дарындылар. Концептуалдық кесте
р/сКейіпкерлерӨмірге қызығушылығыАдамгершілік қасиетіКейіпкерлерге берілетін баға
1Қария





2Ермек





3Ермектің анасы





4Қарияның баласы





ІІ топ. Ептілер. Семантикалық карта
р/сШығармадан үзіндіҚалымбетЕрмекЕрмектің анасыБалалар
1Ермек, ты куда?







2Кемпірім шөлдесең талмарсың деп бес-алты түйір құрт салып еді, содан басқа ештеңе...







3Атамыз бар еді сізге ұқсаған.Дүние салғанына жылға таяп қалды...







4Ата тығыл, тығыл, оқ тиеді....







ІІІ топ. Ақылдылар. Түсініктеме күнделігіМәтін ішінде кездесетін сөздердің мағынасын ашу.А) зәңкиген Ә) қапырықБ) саяжол В) жаялықГ) алагүлік Ғ) азанда Д) кремпіленЕ) қиямет IV. Шығармашылық сатыІ топ. Дарындылар. Басты кейіпкерге хат жазу. ІІ топ. Ептілер. Ұлттық тағамдар тақырыбына шығарма.ІІІ топ. Ақылдылар. «Ана тілім – қазақ тілі» өлең шығару.IV. Кері байланыс
БілетінімМен үшін жаңалық, таң қалдырдыТереңірек білгім келеді






V.Үйге тапсырма:
  • Осы мәтін бойынша сурет салу.
  • Сөзжұмбақ құрау.
  • 15 тест сұрағын құрастыру.
VІ. Өзін-өзі бағалау. Әр оқушы өзіне баға қойып, бағалау шәкіліне (нысанасына) жапсырады.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ