Материалдар / Нәсіреддин Серәлиев «Аңсау» 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Нәсіреддин Серәлиев «Аңсау» 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазушы өмірі және әңгімесін қорытындылау, оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы алған білім дағдыларын бағалау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
498
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шынаргуль Сагиндыковна Мальшубаева

Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы

12 жалпы орта білім беру мектебінің

қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

Қазақ әдебиеті 5 «Б» сынып

Сабақтың тақырыбы: Нәсіреддин Серәлиев «Аңсау»

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Жазушы өмірі және әңгімесін қорытындылау, оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы алған білім дағдыларын бағалау;

Дамытушылық: Оқушыларды еркін сөйлеуге, ашық пікір айта білуге бағыттау, тіл байлығын жетілдіру, шығармашылық жұмыстар арқылы таным-түсініктерін дамыту;

Танымдық: Оқушылардың оқуға деген саналы көзқарасын арттыру, оқушылар бойында адамгершілік құндылықтарды жетілдіру.

Көрнекілік: тірек сызбалар.

Сабақтың әдісі: дамыта оқыту технологиясы, жобалау технологиясы. (Қ.Бітібаева) түртіп алу технологиясы, топтық жұмыс.

Сабақтың түрі: білімді жүйелеу, жинақтау.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

а) амандасу; ә) кезекші есебі; б) мақсат;

ІІ. Психологиялық дайындық Әр халықтың амандасуын түсіндіру, көрсету, қайталау.

Қазақстанда – қол алысады;  Никарагуада – иықпен; 
Италияда – құшақтасады;  Австралияда – шапалақ ұрып секіреді;
Зимбабада – арқасымен;  Финдар – білекпен;

Македонияда – шынтақпен;  Жапондар – екі қолын қосып иіледі.



Сабақтың ұраны: «Еңбек етсең ерінбей, бес аласың күлімдей»

Топқа бөлу. Орындық артында жабысқан стикер түстеріне қарай топқа бөлінеді.

І топ. Дарындылар ІІ топ. Ептілер ІІІ топ. Ақылдылар

IV. 1.Басты кейіпкерге хат.

2. Ұлттық тағамдар тақырыбына шығарма.

3. «Ана тілім – қазақ тілі» өлең шығару. Шығармашылық саты

ІІІ. 1. Концептуалдық кесте

2. Семантикалық карта

3. Түсініктеме күнделігі Эвристикалық саты

ІІ. 1. Кейіпкерлерді топтастыру

2. Әңгіменің композициялық құрылымы

3. Әңгімеде кездесетін салт-дәстүр, әдет-ғұрыптар. Алгоритмдік саты

І. 1. Нәсіреддин Серәлиев өмірі, шығармашылығы

2. Аңсау әңгімесі туралы жоспар құру.

3. Әңгіме тақырыбына байланысты мақал-мәтелдер жазу. Оқушы деңгейі

І. Оқушы деңгейі

Постермен жұмыс.

І топ. Дарындылар. Нәсіреддин Серәлиев өмірі, шығармашылығы.

ІІ топ. Ептілер. Аңсау әңгімесі туралы жоспар құру.

ІІІ топ. Ақылдылар. Әңгіме тақырыбына байланысты мақал-мәтелдер жазу.

ІІ. Алгоритмдік саты

І топ. Дарындылар. Кейіпкерлерді топтастыру

ҰShape6 Shape5 намды кейіпкерлер

Shape7

Shape8 Shape9

Shape12 Shape11 Shape10





ҰShape13 намсыз кейіпкерлер

Shape14



Shape17 Shape16 Shape15

Shape20 Shape19 Shape18

ҚShape29 Shape28 Shape27 Shape26 Shape25 Shape24 Shape23 Shape22 Shape21 алымбет Ермек Ермектің анасы

қария



ІІ топ. Ептілер. Әңгіменің композициялық құрылымы.

1.Оқиғаның басталуы:

2.Оқиғаның дамуы:

3.Оқиғаның байланысы:

4.Оқиғаның шиеленісуі:

5.Оқиғаның шарықтау шегі:

6.Оқиғаның шешімі:

7.Қорытынды:

ІІІ топ. Ақылдылар. Әңгіме тақырыбына байланысты мақал-мәтелдер жазу.

ІІІ. Сергіту сәті. «Кім көп есте сақтады?» Проекторда суреттер 4 секунд көрсетіледі. Оқушылар қаншалықты есте сақтаған суреттердің атауын дәптерге жазады.

ІІІ. Эвристикалық саты

І топ. Дарындылар. Концептуалдық кесте

р/с

Кейіпкерлер

Өмірге қызығушылығы

Адамгершілік қасиеті

Кейіпкерлерге берілетін баға

1

Қария




2

Ермек




3

Ермектің анасы




4

Қарияның баласы




ІІ топ. Ептілер. Семантикалық карта

р/с

Шығармадан үзінді

Қалымбет

Ермек

Ермектің анасы

Балалар

1

Ермек, ты куда?





2

Кемпірім шөлдесең талмарсың деп бес-алты түйір құрт салып еді, содан басқа ештеңе...





3

Атамыз бар еді сізге ұқсаған.Дүние салғанына жылға таяп қалды...





4

Ата тығыл, тығыл, оқ тиеді....





ІІІ топ. Ақылдылар. Түсініктеме күнделігі

Мәтін ішінде кездесетін сөздердің мағынасын ашу.

АShape30 ) зәңкиген

ӘShape31 ) қапырық

БShape32 ) саяжол

ВShape33 ) жаялық

ГShape34 ) алагүлік

ҒShape35 ) азанда

ДShape36 ) кремпілен

ЕShape37 ) қиямет

IV. Шығармашылық саты

І топ. Дарындылар. Басты кейіпкерге хат жазу.

ІІ топ. Ептілер. Ұлттық тағамдар тақырыбына шығарма.

ІІІ топ. Ақылдылар. «Ана тілім – қазақ тілі» өлең шығару.

IV. Кері байланыс

Білетінім

Мен үшін жаңалық, таң қалдырды

Тереңірек білгім келеді




V.Үйге тапсырма:

  1. Осы мәтін бойынша сурет салу.

  2. Сөзжұмбақ құрау.

  3. 15 тест сұрағын құрастыру.

VІ. Өзін-өзі бағалау. Әр оқушы өзіне баға қойып, бағалау шәкіліне (нысанасына) жапсырады.

Picture 1

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!