Шынаргуль Сагиндыковна
Мальшубаева
Павлодар қаласы, Қалижан
Бекқожин атындағы
№12 жалпы орта білім беру
мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пән
мұғалімі
Қазақ әдебиеті 5 «Б»
сынып
Сабақтың
тақырыбы: Нәсіреддин Серәлиев
«Аңсау»
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік: Жазушы өмірі және әңгімесін
қорытындылау, оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы алған
білім дағдыларын бағалау;
Дамытушылық: Оқушыларды еркін сөйлеуге,
ашық пікір айта білуге бағыттау, тіл байлығын жетілдіру,
шығармашылық жұмыстар арқылы таным-түсініктерін
дамыту;
Танымдық: Оқушылардың оқуға деген саналы
көзқарасын арттыру, оқушылар бойында адамгершілік құндылықтарды
жетілдіру.
Көрнекілік: тірек
сызбалар.
Сабақтың
әдісі: дамыта оқыту технологиясы,
жобалау технологиясы. (Қ.Бітібаева) түртіп алу технологиясы, топтық
жұмыс.
Сабақтың
түрі: білімді жүйелеу,
жинақтау.
Сабақтың
барысы:
І.Ұйымдастыру
кезеңі
а) амандасу; ә) кезекші есебі;
б) мақсат;
ІІ. Психологиялық
дайындық Әр халықтың амандасуын
түсіндіру, көрсету, қайталау.
Қазақстанда
– қол
алысады;
Никарагуада
–
иықпен;
Италияда
–
құшақтасады;
Австралияда
– шапалақ ұрып
секіреді;
Зимбабада
–
арқасымен;
Финдар
–
білекпен;
Македонияда
–
шынтақпен;
Жапондар
– екі қолын қосып
иіледі.
Сабақтың
ұраны: «Еңбек етсең ерінбей, бес
аласың күлімдей»
Топқа бөлу. Орындық артында
жабысқан стикер түстеріне қарай топқа
бөлінеді.
І
топ. Дарындылар ІІ
топ. Ептілер ІІІ
топ. Ақылдылар
IV. 1.Басты кейіпкерге
хат.
2. Ұлттық тағамдар тақырыбына
шығарма.
3. «Ана тілім – қазақ
тілі» өлең
шығару. Шығармашылық
саты
ІІІ. 1. Концептуалдық
кесте
2. Семантикалық
карта
3. Түсініктеме
күнделігі Эвристикалық
саты
ІІ. 1. Кейіпкерлерді
топтастыру
2. Әңгіменің композициялық
құрылымы
3. Әңгімеде кездесетін
салт-дәстүр, әдет-ғұрыптар. Алгоритмдік
саты
І.
1. Нәсіреддин Серәлиев өмірі,
шығармашылығы
2. Аңсау әңгімесі туралы
жоспар құру.
3. Әңгіме тақырыбына
байланысты мақал-мәтелдер жазу. Оқушы
деңгейі
І. Оқушы
деңгейі
Постермен
жұмыс.
І
топ. Дарындылар. Нәсіреддин Серәлиев өмірі,
шығармашылығы.
ІІ
топ. Ептілер. Аңсау әңгімесі туралы жоспар
құру.
ІІІ
топ. Ақылдылар. Әңгіме тақырыбына байланысты
мақал-мәтелдер жазу.
ІІ. Алгоритмдік
саты
І
топ. Дарындылар. Кейіпкерлерді
топтастыру
Ұ намды
кейіпкерлер
Ұ намсыз
кейіпкерлер
Қ алымбет Ермек
Ермектің анасы
қария
ІІ
топ. Ептілер. Әңгіменің композициялық
құрылымы.
1.Оқиғаның
басталуы:
2.Оқиғаның
дамуы:
3.Оқиғаның
байланысы:
4.Оқиғаның
шиеленісуі:
5.Оқиғаның шарықтау
шегі:
6.Оқиғаның
шешімі:
7.Қорытынды:
ІІІ
топ. Ақылдылар. Әңгіме тақырыбына байланысты
мақал-мәтелдер жазу.
ІІІ. Сергіту
сәті. «Кім көп есте
сақтады?» Проекторда суреттер 4 секунд
көрсетіледі. Оқушылар қаншалықты есте сақтаған суреттердің атауын
дәптерге жазады.
ІІІ. Эвристикалық
саты
І
топ. Дарындылар. Концептуалдық
кесте
р/с
|
Кейіпкерлер
|
Өмірге
қызығушылығы
|
Адамгершілік
қасиеті
|
Кейіпкерлерге берілетін
баға
|
1
|
Қария
|
|
|
|
2
|
Ермек
|
|
|
|
3
|
Ермектің
анасы
|
|
|
|
4
|
Қарияның
баласы
|
|
|
|
ІІ
топ. Ептілер. Семантикалық
карта
р/с
|
Шығармадан
үзінді
|
Қалымбет
|
Ермек
|
Ермектің
анасы
|
Балалар
|
1
|
Ермек, ты
куда?
|
|
|
|
|
2
|
Кемпірім шөлдесең талмарсың
деп бес-алты түйір құрт салып еді, содан басқа
ештеңе...
|
|
|
|
|
3
|
Атамыз бар еді сізге
ұқсаған.Дүние салғанына жылға таяп
қалды...
|
|
|
|
|
4
|
Ата тығыл, тығыл, оқ
тиеді....
|
|
|
|
|
ІІІ
топ. Ақылдылар. Түсініктеме
күнделігі
Мәтін ішінде кездесетін
сөздердің мағынасын ашу.
А )
зәңкиген
Ә )
қапырық
Б )
саяжол
В )
жаялық
Г )
алагүлік
Ғ )
азанда
Д )
кремпілен
Е )
қиямет
IV. Шығармашылық
саты
І
топ. Дарындылар. Басты кейіпкерге хат
жазу.
ІІ
топ. Ептілер. Ұлттық тағамдар тақырыбына
шығарма.
ІІІ
топ. Ақылдылар. «Ана тілім – қазақ тілі»
өлең шығару.
IV. Кері
байланыс
Білетінім
|
Мен үшін жаңалық, таң
қалдырды
|
Тереңірек білгім
келеді
|
|
|
|
V.Үйге
тапсырма:
-
Осы мәтін бойынша сурет
салу.
-
Сөзжұмбақ
құрау.
-
15 тест сұрағын
құрастыру.
VІ. Өзін-өзі
бағалау. Әр оқушы өзіне баға қойып,
бағалау шәкіліне (нысанасына) жапсырады.