Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
5 мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
және өздеріне сенімділік қалыптастыру «Гүлмен тілек» әдісімен
жүреді.
«Серпілген сауалдар»
әдісімен жаңа сабаққа кіріспе жүреді.
-Өткен сабақта не туралы
білдік?
-
Сөйлемнің бірыңғай мүшесін қалай
анықтаймыз?
-
Бірыңғай мүшесі бар сөйлем
құраңдар.
-Абай туралы не білесіңдер?
-Абайдың шығармаларын атаңдар.
-Абайдың бір өлеңін мәнерлеп
оқыңдар.
- Олай болса, бүгінгі
сабағымызда үйренген білім көрсеткішін анықтайтын тапсырма
орындайтын боламыз.
|
Шеңберде гүл сыйлап, бір-біріне тілек
айтады.
Сұрақтарға жауап береді, мысалдар
келтіреді.
|
«Ауызша мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді
кері байланыс беріп отыру.
|
Гүл
суреттері
доп
|
Жаңа білім
15
мин
2 мин
20
мин
|
Жаңа сабақ
(Т) 1-тапсырма «Еркін
әңгіме» әдісі.
1-жаттығу.
Монологті мұқият тыңдаңдар.
Сұрақтарға жауап беріңдер.
-Автор не тыңдады?
-Домбырашы болу үшін не істеді?
-Қалай ойлайсыңдар, ол домбырашылық өнерді
таңдады а? Таңдамаса неліктен таңдамады?
-Ойларыңды дәлелдеу үшін керек сөз тіркесін
таңдаңдар.
-
Талапты болу керек
-
Жаттығу керек
Ойыңды дәлелдеп жазыңдар. Парталасыңа оқып
беріңдер, оның жұмысы жайлы пікір білдіріңдер. Қате кездесті ме?
Оны қалай түзеуге болады?
2-жаттығу.
Жоғарыдағы мәтіннен сызбаға
сәйкес сөйлемдер құрап жазыңдар.
Автор домбыраны шертуге
талпынған. Домбыра
шерту авторға дарымады.
3-жаттығу.
Жоғарыдағы мәтіннен сызбаға сәйкес бірыңғай
сөздері бар сөйлемді тауып жазыңдар.
Менің
түсіме домбыра да,
шелпек те
кірмеді.
Сергіту
сәті: «Қаражорға»
биі.
(Д) 2-тапсырма –
БЖБ.
|
Тапсырма
орындайды.
Билеп сергиді.
Тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор:
- Монологті тыңдап, сұрақтарға
жауап береді-2балл;
-
Ойын дәлелдеп
жазады, жұпта талқылап, қатені
түзетеді-2балл.
Өлеңді қатесіз көшіріп жазады,
тыныс белгісін қояды-2балл.
Өлеңдегі сұраққа жауап
береді-2балл.
Сызбаға сәйкес бірыңғай
сөздері бар сөйлемді тауып жазады-2балл.
|
Қазақ тілі
4
сынып оқулығы
1-бөлім
|
Қорытынды
3 мин
|
Кері байланыс - «Шеринг»
әдісі.
-
Шарты: Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші
бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды
қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.
-
-
Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар.
Үй
тапсырмасы:
4-жаттығу.
|
Өзінің сабақтағы жұмысын
бағалайды.
Күнделікке тапсырма жазып
алады.
|
ҚБ
қойылады.
|
Интербел-сенді тақта
|