Материалдар / Нәтижеге бағытталған сабақ

Нәтижеге бағытталған сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Зерттеу тобы жыл ішінде жоспарлы жұмысын бастап 3 айналымнан тұратын зерттеу сабақтары кезеңдерімен өткізіліп,фокус топтың соңғы сабағы зерттеу тобының үздік сабағы байқауымен жалғасын тапқан болатын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Шілде 2024
100
1 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Нәтижеге бағытталған сабақ



«Lesson study» жұмысын ұйымдастыру бойынша мектебімізде жыл ішінде зерттеу тобы құрылған болатын. «Lesson study» білімді жетілдіруге бағытталған,сабақ зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл деп қарастыратын болсақ.Зерттеу сабақтары білім алушылардың білім деңгейін көтеріп,зерттеу топ мүшелерінің кәсіби шеберлігін арттыруға баулиды.

Зерттеу аймағы:4 «Б» сыныбы.Бұл сыныпты таңдаудағы мақсат сыныптағы сабаққа ынтасы төмен оқушылардың ішкі ынтасын арттыру болды.

Зерттеу тақырыбы: «Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыруда оқытудың интербелсенді әдіс- тәсілдерінің тиімділігі»

Пән мұғалімдері:

1:Әдебиеттік оқу ,қазақ тілі пәндерінен :Усенова Салтанат Горькина

2.Орыс тілі пәнінің мұғалімі : Урынбаева Светлана Суюнбаевна

3.Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі : Жадыра Аманқосқызы

4.Модератор: Кулекешова Гулзинат Тилековна

Зерттеу тобы жыл ішінде жоспарлы жұмысын бастап 3 айналымнан тұратын зерттеу сабақтары кезеңдерімен өткізіліп,фокус топтың соңғы сабағы зерттеу тобының үздік сабағы байқауымен жалғасын тапқан болатын.

Топтың мақсаты:

А,В,С деңгейіндегі оқушылардың білім алу мен оқудағы қиындықтары мен кедергілерін жеңіп ,ынтасын арттыру.

Интербелсенді әдістерді оқушы қызығушылығын арттыратындай тапсырмалар құру арқылы қолдану.

Зерттеу аймағындағы оқушылардың оқу,жазу және топ арасында ,жұптық ,жеке жұмыстар кезіңдерінде белсенділіктерін арттыру.

Зерттеу сабағы топ мүшелерінің бірігіп жоспарлауы арқылы өткізілді.Осы тұрғыда топ мүшелері арасында ұжымдық мәдениет қалыптасты.Топ мүшелері сабақты бақылау,кері байланыс беру,сызба бойынша түсіну,сөйлеу дағдылары арта түсті..Мұғалімдер арасында кәсіби диалог орнады.

Пәні:Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы: «Жеті түсті желбір гүл» (жалғасы)

Сабақ «Менің арманым»оқушы санау арқылы арманын айтумен басталды. « Ой қозғау» әдісі (гүлдің күлтешелеріндегі сұраққа –жауап алу)жалғасты. «Еркін әңгіме» әдісінде мәтінмен жұмыс жүргізілді. «Су»Нейро жаттығу. Топпен жұмыс«Ойыңды дәлелде...» әдісі.Қалған күлтешелердегі сұрақтарға жауап айту. «Оқиға картасы» әдісі 1.басталуы 2.дамуы 3.шиеленісуі 4.шарықтауы 5.шешімі «Маршут» әдісі : Дүкен , Әжей, Сиқырлы гүл, Тоқаш,Құмыра, Балалар, Өз ауласы, Ойыншық дүкені, Ойыншықты қайтару,Витяға жақсылығы оқиға маршрутын сызу.

Жеке жұмыс «Дербес ой» әдісі (гүл күлтешесі болса қандай тілек орындар едім) Жұппен жұмыс: « Егер де...» әдісімен орындалады. «Серпілген сауал» әдісімен қорытындылау Рефлексия : «Армандар» картасын құрастыру Кері байланысты «Гүлдер сөйлесін» білім алушы сабақта Не қызықты болды? Нені түсінді? Нені түсінбеді сұрақтарына жауап жазады..

Сарапшы топ мүшелері арнайы кестеде берілген жетеулеуші сұрақтармен сабақ барысын талқылады.

Зерттеу сұрақтары

Үй тапсырмасын қорытындылауда қолданылған әдіс тиімді болды ма?

«Еркін әңгіме» әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты ұғына алды?

«Ойыңды дәлелде» әдісі. Проблемалық сұрақтарға дәлелді пікірлері

«Дербес ой» әдісінде оқушы өз ойын жеткізе алды ма?

«Кері ой қозғау» топпен жұмысында таңдалған тапсырманың орындалуы қалай жүзеге асты?

«Маршрут» әдісі арқылы орындалған жұптық жұмыс. Оқушы қызығушылығы.

Оқиға бөлімдеріне сәйкес сөйлемдерді табу.«Оқиға картасы»

Серпілген сауалға нақты жауаптар айту.

Рефлексия. Кері байланыс.Оқушылар жаңа сабақты қаншалықты меңгерді?



Мектеп психологтері сыныпқа педагогикалық-психологияляқ тұрғыда бақылау жұмыстарын жүргізді

А.В және С деңгейіндегі зерттелуші оқушылардыі әрекеті


«А» деңгейі

«В» деңгейі

«С» деңгейі

Зерттеудегі оқушылардың жеткен жетістіктері қандай болды?

Топ ішінде өзін көшбасшы ретінде көрсете білді

Бірлескен жұмыстарда белсенділік танытты

Жұптық,топтық кезеңдерде сенімсіздік танытты

Қолданылыған әдістердің оқушыға көмегі болды ма?

Топтық,жеке,жұптық жұмыстар барысында зерттелуші оқушылардың қозғалысы,қабылдауы,әректі қалай болды?

Тапсырма бойынша өзін бағыттай білді,орындауда дәлдік танытты.

Топқа өз үлесін қосты.Өз ойын еркін жеткізе білді.

Топ мүшелерінің көмегімен өз ойын жүйелей білді.



Сабақ соңында А,В,С деңгейіндегі оқушылардан сұхбат алында.

«А» деңгейі

Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай ?

Не үйрендің?

Тиімді тұстары болды ма?

Өзіңнің сабақ барысындағы әрекетіңе баға бер.

«В» деңгейі

«С» деңгейі



Зерттеу сабақтарында зерттеуші топ мүшелері бірігіп жұмыс жүргізуге,өз білімі мен біліктерін жетілдіруге ықпал етеді.Сынып оқушылары деңгейлеріне қарай бөлініп зерттеледі.Олардың әрекеттерін зерттеуді мақсат етіп қояды.Осындай жоспарлы кезеңдерімен өткізілген сабақ өзінің нәтижесіне жетті. Мектебімізде «Жаңа буын мектебі» жобасы аясында Оқу –ағарту министрлігінен келген арнайы өкілі қатысып өзінің оң пікірін білдірді.Топ мүшелері Алғыс хаттарымен марапатталып, «Үздік сабақ» марапаты берілді.

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!