Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар
-
сандардың бөлгіштері мен
еселіктерінің анықтамаларын тұжырымдайды;
Пәнге тән лексика мен
терминология:
Натурал
сандар,бөлгіш,еселік,бөлгіштер жұбы
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен
тіркестер:
1 саны кез келген натурал
санның ... болады
Берілген натурал санның ең үлкен бөлгіші сол
санның ... тең болады
Кез келген натурал санның ... шексіз көп
болады
|
Сабақтың басы
2
минут
3мин
|
«Жағымды сөздер»
ойыны оқушылар шеңбер бойымен
тұрады,бір-біріне жағымды сөздер айта отырып, доп
лақтырды.
«Бөлінгіш», «бөлгіш»,
«бөлінді» сөздері арқылы оқушыларды 3 топқа
бөлемін
«Жұптық
әңгіме» әдісі өтілген
тақырыптарға қайталау
сұрақтары
1.Қандай сандар натурал сандар
деп аталады?
2.Натурал сандарды
көбейту
3.Қалдықпен
бөлу
4.Сандар тізбегі дегеніміз
не?
|
|
Сабақтың ортасы
5минут
Жаңа сабақты
түіндіру 15 минут
Есептер шығару
15 минут
|
Жаңа
тақырыпты ашу үшін
«Қар үйіндісі»
әдісімен оқушыларға ортақ
тапсырмалар беремін.Мұнда оқушылар жеке 1 сұрақ бойынша жауап
береді,кейін жұбымен ақылдасып 1 мен 2 сұрақтарды бір жауап етіп
үйлестіреді.Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп төрт жауап бір
жауап болып біріктіріледі.Әр топ кестені
толтырады.
1.Сыныпта 24 оқушы
бар.Денешынықтыру сабағында оларды әрбір қатардағы оқушылар саны
бірдей:
-
4қатарға ; 3) 8 қатарға; 5) 10
қатарға;
-
6 қатарға; 4) 5 қатарға ; 6) 12
қатарға
А) тұрғызуға
бола ма?
Ә) Әрбір
қатарға неше оқушыдан тұрулары мүмкін?
Оқушылардың қатарға тұруларының әртүрлі нұсқасын тауып, кестені
толтырыңдар.
-
Қатар саны
|
|
|
|
|
Әрбір қатардағы оқушылар саны
|
|
|
|
|
Бағалау
критерийі
Жаңа
тақырыпты түсіндіру.
«Джигсо» әдісі жаңа тақырыпты меңгеру
үшін оқуға уақыт беріледі. (3мин)
1-топ . Натурал санның бөлгіші
мен еселігіне анықтама береді.
2-топ . Натурал санның бөлгішін
табады.
3-топ.
Натурал санның еселігін табады. Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы
жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар
құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы
бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ
берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар
өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына
кезекпен түсінген материалдарын тиянақты түрде
жеткізіп, үйрету керек
Натурал а
санының бөлгіші деп а саны қалдықсыз бөлінетін натурал санды
атайды.
1 саны кезкелген натурал санның
бөлгіші болады.
Берілген натурал санның ең
үлкен бөлгіші сол санның өзіне тең.
Б(15)={1,3,5,15}
Б(13)={1,13}
«Бөлінді» деген өздің орнына
«қалдықсыз бөлінді» немесе «бүтіндей бөлінеді» деген түсінік
пайдаланымыз
Берілген натурал санның
бөлгіштері жұбының көбейтіндіне тең.
1*15=15 3*5=15 –
1мен15-бөлгіштер жұптары
Натурал
санның еселігі деп а санына қалдықсыз бөлінетін натурал санды
айтады.
Берілген натурал санның ең кіші
еселігі сол санның өзіне тең.
Кез келген натурал санның
еселіктері шектеусіз көп.
Е(14)={14,28,42,56,….}
«Айырмашылығы неде?» әдісі оқушыларға санның бөлгіші мен санның еселігін табуға
есептер беремін . Екеуінің айырмашылығын
анықтайды
1-топқа
1.Ауызша
есеп
-
35 санының
барлық бөлгіштерін атаңдар.
-
4 санының
әрқайсысының алғашқы үш еселігін атаңдар
-
Есеп.
1) 36
санының бөлгіштерін жазыңдар.
2) 13
санының алғашқы төрт еселігін жазыңдар
3.Есеп
-
5,9,15,21,24,50 және 60
сандарынан 120-ның бөлгіштерін теріп жазыңдар.
-
45,50,70,75,90,100 және 125
сандарынан 25-тің еселіктерін теріп жазыңдар.
2-топқа
1.Ауызша
есеп
-
29 санының
барлық бөлгіштерін атаңдар.
-
6 санының
әрқайсысының алғашқы үш еселігін атаңдар
-
Есеп.
1) 42
санының бөлгіштерін жазыңдар.
2) 14
санының алғашқы төрт еселігін жазыңдар
3.Есеп
-
5,9,15,21,24,50 және 60
сандарынан 120-ның бөлгіштерін теріп жазыңдар.
-
45,50,70,75,90,100 және 125
сандарынан 25-тің еселіктерін теріп жазыңдар.
3-топқа
1.Ауызша есеп
-
28 санының барлық бөлгіштерін
атаңдар.
-
7 санының әрқайсысының алғашқы
үш еселігін атаңдар
2.Есеп.
-
) 48 санының бөлгіштерін
жазыңдар.
2) 16 санының алғашқы төрт
еселігін жазыңдар
3.Есеп
-
5,9,15,21,24,50 және 60
сандарынан 120-ның бөлгіштерін теріп жазыңдар.
-
45,50,70,75,90,100 және 125
сандарынан 25-тің еселіктерін теріп жазыңдар.
Бағалау критерийі
|
Дескриптор
|
Натурал сандардың бөлгіші мен
еселіктің анықтамасын қолданады
|
Санның бөлгіштерін
табады.
Санның еселіктерін
табады
|
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Топтық
жұмыс
2: «Ойлан,жұптас,бөліс»
әдісі
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі
сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|