Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері тақырыпта қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Пәні: Математика.

Мектебі: «Қызылсеңгір» ЖББМ

Күні: 22.09.2025 ж.

Педагогтің аты-жөні: А. Акрамов.

Сыныбы: 5А,Ә

Қатысқандар саны: қатыспағандар саны:

Тарау немесе бөлім атауы:

5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі

Сабақтың тақырыбы:

Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері

Оқу мақсаты:

5.1.1.5

Натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу

5.1.2.8

Натурал сандардың бөлгіштерін табу

5.1.2.9

Натурал сандардың еселіктерін табу

Бағалау критериі:

Натурал санның бөлгіші мен еселігін табу анықтамасын біледі

Натурал сандардың бөлгіштерін таба алады

Натурал сандардың еселіктерін таба алады -


Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру;

Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату

Бірлескен жұмыс (1,2,3 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату;

Тапсырмалардың жауаптарын жазу.

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2 минут


Ұйым дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері

қарастырамыз


Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

Натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу

Натурал сандардың бөлгіштерін табу

Натурал сандардың еселіктерін табу


Сыныппен амандасу.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін «Мен сіздерге сенемін» психологиялық тренинг жүргіземін.

Оқушылардың қызығушылығы мен зейінін шоғырландырамын







8 мин

Жаңа сабақ


(Ұ) «Сұрақты ұстап ал» әдісін пайдаланып сұрақтар қою арқылы натурал санның бөлгіштері мен еселіктері ұғымын өздері тұжырымдауға жетекші сұрақтар беремін

1.Қандай сандар натурал сандар деп аталады?

2.Нөл саны натурал сан бола ма?

3 .Ең үлкен санды атауға бола ма?

4 1ден бастап 20 ны қоса алғандағы натурал сандар жазылған кесте құрыңдар

5. Осы кестеден 20 саны қалдықсыз бөлінетін сандарды дөңгелектеңдер (1,2,4,5,10,20)

6 . 5 санына қалдықсыз бөлінетін сандарды жазыңдар(5,10,20,25,30...)

Сұрақтарға жауап берген оқушыларды қалыптастырушы бағалау тәсілі смайликтер(күлегештер) арқылы бағалаймын

«Мозайка» әдісін пайдаланып сыныпты 3 топқа топқа бөлемін

Жаңа білімді қалыптастыру

Оқушылар топта мәтінмен жұмыс жасайды

Тақырып бойынша натурал сандардың бөлгіштері, еселіктері туралы түсінік қалыптасады





Сұрақтарға жауап береді


Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады

















Слайд

15 минут









Бекіту тапсырмасы

Жж) Деңгейлік тапсырмалар

А деңгейі «Конверттегі сұрақ» әдісі

1-тапсырма.

Бірі екіншісіне бөлгіш болатын сандарды теріп жазыңдар

5 және 45, 9 және71, 8 және34, 16 және 80, 17 және 51, 4 және 63, 12 және 60, 23 және 115

2- тапсырма

3, 7, 10, 15, 18, 30, 84 сандарынан теріп жазыңдар:

2-нің еселіктерін

21-дің бөлгіштерін


В деңгейі «Кім жылдам? әдісі

1. 18 асықты асық саны өзар тең болатындай неше тәсілмен үймелерге бөлуге болады? Әрбір үймеде неше асықтан болуы мүмкін?

2. 45- ке бөлгіш және 5-ке еселік санды жазыңдар

С деңгейі «Ойлан тап»

  1. Бала себетті толтырып , қояндарға сәбіз әкелді. Ол себеттегі сәбіздерді 4 қоянға, 6 қоянға, немесе 8 қоянға тең бөліп бере алады. Бала қояндарға кем дегенде неше сәбіз әкелді?

  2. 120-ға бөлгіш және 30-ға еселік санды жазыңдар

Тапсырмаларды «Бағалау ағашы» әдісімен бағалаймын







Слайд


10мин

Жеке жұмыс

Оқулықтан

Тапсырманы орындайды



5 минут








Бүгінгі сабақта: Натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу

Натурал сандардың бөлгіштерін табу

Натурал сандардың еселіктерін табу




Үйге тапсырма беру. №176, №183

Рефлексия

  1. Мен үшін бүгінгі сабақта құнды болғаны...

  2. Топтық талқылауда мен не үйрендім?

  3. Не қиын болды?

  4. Не қызықты болды?

Жеке оқушымен жұмыс

1. 1) 502 саны 22088 санының бөлгіші;

2) 65 667 саны 3127 санының еселігі;

3) 13 188 саны 24 санының еселігі;

1) 762 саны 16 664 санының бөлгіші болатыны дұрыс па?


Тақырыпты меңгергенін анықтау





Презентация














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.00.2025
66
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі