Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1.В. Натурал сандардың бөлінгіштігіМектеп: №124
Күні: 20.05.17ж. Мұғалімнің аты-жөні: Беримова Ж.Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы | Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.2.7 Құрама сандар жай көбейткіштерге жіктеу |
Сабақтың мақсаты | Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей біледі, құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктегенде реттілікті сақтай біледі. Құрама сандарды жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза біледі. Есеп шығаруда қолданады. |
Бағалау критерийі | Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей алады, құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктегенде реттілікті сақтай алады, құрама сандарды жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза алады және есеп щығаруда қолдана алады |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар есептің шығару жолдарын түсіндіре алады. |
| Пәнге қатысты сөздік қоры мен терминология:Құрама сандар;Жай сандар; |
Құндылықтарға баулу | Еңбекке және шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру |
Пәнаралық байланыс | Информатика |
Алдыңғы білім | -жай және құрама сандар -бөлінгіштің негізгі қасиеттері-2,3,5,9,10 сандарына бөлінгіштік белгілері, дәреже |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері
| Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы0 – 5
| 1.Ұйымдастыру: Оқушыларды 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу.Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ – жауап. Миға шабуыл әдісі. «Сандарды бейнелеу» ойыны арқылы психологиялық ақуалды жақсарту. |
Слайд |
Сабақтың ортасы6-12
13-20
20-30
31-41
| Оқулық тақырыбына авторлық орындық әдісін пайдалануЖаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдісі бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетінше дайындық жасату. Кітаппен жұмыс, топ арқылы пікір алмасу.
Тәсіл: Берілген құрама сан екі көбейткіштің көбейтіндісі түрінде жазылады.Мысалы: 36=4*9Тәсіл: Құрама санды жай көбейткіштерге баған түрінде жіктеу.Мысалы: 24-саны24 212 2 6 2 3 3124=2*2*2*3Егер берілген құрама санның жай көбейткіштерге жіктелуінде бірдей жай көбейткіштер кездессе, оларды дәреже көрсеткішпен жазуға болады.24= 23*332 2 32=25 16 2 8 2 4 2 2 21«Пилот – Штурман» ойыныШтурман – басқарушы, пилот – орындаушыТопқа арналып жаңа тақырып төңірегенде тапсырмалар береді.Жұптың пікірлерін тыңдау, айтылған ой – пікірлерді бағалау мақсаттарына сәйкестендіру.№676 есеп. жай көбейткіштерге жіктейді. 88=2*2*2*11, 136=2*2*2*17, 222=2*3*37, 246=2*3*61, 385=3*7*11, 435=3*5*29, 530= 2*5*53, 555=5*3*37, 396=2*2*3*3*11, 456=2*2*2*3*19, 504=2*2*2*3*3*7, 700=2*2*5*5*7, 594=2*3*3*3*11, 1170=2*3*3*5*13.№687 есеп Тікбұрышты параллелепипедтің өлшемдері жай сандармен өрнектеледі, көлемі 66 см, 195см, 255 см болса, өлшемдері нешеге тең? ұзындығы, ені, биіктігін табу үшін көлемін көбейткіштерге жіктейміз. 1) 66=2*3*11, демек ені -2, биіктігі -3, ұзындығы – 11 тең. 2) 195=3*5*13, демек ені -3, биіктігі – 5, ұзындығы – 13 тең. 3) 255=3*5*17 , демек ені – 3, биіктігі – 5, ұзындығы – 17. Тест тапсырмасы:(жеке жұмыс)1-нұсқа12 санының барлық бөлгіштерін тап:А) 12; 24; 36;... Ә) 1; 6; 12;Б) 1;2;3;4;6:12; В) 1;2;3;4; 8;122. 96 санын жай көбейткіштерге жікте:А) 2 *3; Ә) 16*6Б) 32*3 В) 2 *63. Сандардың қайсысы 3-ке бөлінеді:8568; 7776; 8694; 9963; 9087; 4686;А) 7776; 5306; 9963; 4986;Ә) Барлығы;Б) 9963;В) 8568; 7776; 8694; 9963.
2-нұсқаБірінші сан екінші санға еселік бола ма:А) 3пен 43 Ә) 11 мен 11120;Б) 1120 мен 112; В) 15 пен 8.2. 162 санын жай көбейткіштерге жікте:А) 81*2 Ә) 2*3Б) 3 *16 В) 9*183. Сандардың қайсысы 3-ке бөлінеді: 5886; 3506; 6777; 3969; 9648; 7908; 9468;А) БарлығыӘ) 5886; 3506; 6777;Б) 5886; 6777; 3969; 9648; 7908;9468;В) 9468. Екі нұсқалық есептер орындап, нәтижесін өздері экраннан көре отырып, бірінің жұмысын бірі тексереді. Жауаптары:1-нұсқа 2-нұсқа1.Б; 2. А; 3. Ә; 1. Ә; 2.Ә; 3.Б
|
ОқулықИнтербелсенді тақта
А4 форматтағы қағаз |
Аяқталуы42-45 | 6. Кері байланыс. Бір ауыз сөз. Сабақтың мақсатына жеттік пе? Неліктен олай ойлайсыздар?Сабақта ең маңызды не болды?
| смайликтер сызбасы |
Келесі сабаққа тапсырма | №674 |
|
Бағалау:Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын. Ол үшін берілген әрбір тапсырмаға бағалау критериі мен дескрипторлар құрастырып, жинаған балдарын санаймын,
1-4 – Ізденуің керек ..5-7 – Толықтыр..8-10 –Жарайсың !
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды;Жұмыс барысында олар жазатын (қаламсап) құралдарды пайдаланады; Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды;Оқу-құралдарын тек қажетті жағдайда ғана пайдаланады. |
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |