Материалдар / Натурал сандардың бөлінгіштігі

Натурал сандардың бөлінгіштігі

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып мұғалімдері сабақ жоспары ретінде пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
653
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1.В. Натурал сандардың бөлінгіштігіМектеп: №124

Күні: 20.05.17ж. Мұғалімнің аты-жөні: Беримова Ж.Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбыҚұрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.2.7 Құрама сандар жай көбейткіштерге жіктеу
Сабақтың мақсатыҚұрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей біледі, құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктегенде реттілікті сақтай біледі. Құрама сандарды жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза біледі. Есеп шығаруда қолданады.
Бағалау критерийіҚұрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей алады, құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктегенде реттілікті сақтай алады, құрама сандарды жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза алады және есеп щығаруда қолдана алады
Тілдік мақсаттарОқушылар есептің шығару жолдарын түсіндіре алады.


Пәнге қатысты сөздік қоры мен терминология:
  • Құрама сандар;
  • Жай сандар;
  • Құндылықтарға баулуЕңбекке және шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру
    Пәнаралық байланысИнформатика
    Алдыңғы білім-жай және құрама сандар -бөлінгіштің негізгі қасиеттері-2,3,5,9,10 сандарына бөлінгіштік белгілері, дәреже
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы0 – 5



    1.Ұйымдастыру:
  • Оқушыларды 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу.
  • Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ – жауап. Миға шабуыл әдісі.
  • «Сандарды бейнелеу» ойыны арқылы психологиялық ақуалды жақсарту.






  • Слайд
    Сабақтың ортасы6-12









    13-20























































































    20-30





































































    31-41







































    Оқулық тақырыбына авторлық орындық әдісін пайдалануЖаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдісі бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетінше дайындық жасату. Кітаппен жұмыс, топ арқылы пікір алмасу.

  • Тәсіл: Берілген құрама сан екі көбейткіштің көбейтіндісі түрінде жазылады.
  • Мысалы: 36=4*9
  • Тәсіл: Құрама санды жай көбейткіштерге баған түрінде жіктеу.
  • Мысалы: 24-саны24 212 2 6 2 3 3124=2*2*2*3Егер берілген құрама санның жай көбейткіштерге жіктелуінде бірдей жай көбейткіштер кездессе, оларды дәреже көрсеткішпен жазуға болады.24= 23*332 2 32=25 16 2 8 2 4 2 2 21«Пилот – Штурман» ойыныШтурман – басқарушы, пилот – орындаушыТопқа арналып жаңа тақырып төңірегенде тапсырмалар береді.Жұптың пікірлерін тыңдау, айтылған ой – пікірлерді бағалау мақсаттарына сәйкестендіру.№676 есеп. жай көбейткіштерге жіктейді. 88=2*2*2*11, 136=2*2*2*17, 222=2*3*37, 246=2*3*61, 385=3*7*11, 435=3*5*29, 530= 2*5*53, 555=5*3*37, 396=2*2*3*3*11, 456=2*2*2*3*19, 504=2*2*2*3*3*7, 700=2*2*5*5*7, 594=2*3*3*3*11, 1170=2*3*3*5*13.№687 есеп Тікбұрышты параллелепипедтің өлшемдері жай сандармен өрнектеледі, көлемі 66 см, 195см, 255 см болса, өлшемдері нешеге тең? ұзындығы, ені, биіктігін табу үшін көлемін көбейткіштерге жіктейміз. 1) 66=2*3*11, демек ені -2, биіктігі -3, ұзындығы – 11 тең. 2) 195=3*5*13, демек ені -3, биіктігі – 5, ұзындығы – 13 тең. 3) 255=3*5*17 , демек ені – 3, биіктігі – 5, ұзындығы – 17. Тест тапсырмасы:(жеке жұмыс)1-нұсқа
  • 12 санының барлық бөлгіштерін тап:
  • А) 12; 24; 36;... Ә) 1; 6; 12;Б) 1;2;3;4;6:12; В) 1;2;3;4; 8;122. 96 санын жай көбейткіштерге жікте:А) 2 *3; Ә) 16*6Б) 32*3 В) 2 *63. Сандардың қайсысы 3-ке бөлінеді:8568; 7776; 8694; 9963; 9087; 4686;А) 7776; 5306; 9963; 4986;Ә) Барлығы;Б) 9963;В) 8568; 7776; 8694; 9963.

    2-нұсқа
  • Бірінші сан екінші санға еселік бола ма:
  • А) 3пен 43 Ә) 11 мен 11120;Б) 1120 мен 112; В) 15 пен 8.2. 162 санын жай көбейткіштерге жікте:А) 81*2 Ә) 2*3Б) 3 *16 В) 9*183. Сандардың қайсысы 3-ке бөлінеді: 5886; 3506; 6777; 3969; 9648; 7908; 9468;А) БарлығыӘ) 5886; 3506; 6777;Б) 5886; 6777; 3969; 9648; 7908;9468;В) 9468. Екі нұсқалық есептер орындап, нәтижесін өздері экраннан көре отырып, бірінің жұмысын бірі тексереді. Жауаптары:1-нұсқа 2-нұсқа1.Б; 2. А; 3. Ә; 1. Ә; 2.Ә; 3.Б























    ОқулықИнтербелсенді тақта















































































    А4 форматтағы қағаз
    Аяқталуы42-456. Кері байланыс. Бір ауыз сөз. Сабақтың мақсатына жеттік пе? Неліктен олай ойлайсыздар?Сабақта ең маңызды не болды?





    смайликтер сызбасы
    Келесі сабаққа тапсырма№674

    Бағалау:Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын. Ол үшін берілген әрбір тапсырмаға бағалау критериі мен дескрипторлар құрастырып, жинаған балдарын санаймын,

    1-4 – Ізденуің керек ..5-7 – Толықтыр..8-10 –Жарайсың !

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды;Жұмыс барысында олар жазатын (қаламсап) құралдарды пайдаланады; Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды;Оқу-құралдарын тек қажетті жағдайда ғана пайдаланады.










    Сабақ бойынша рефлексия















    Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ