Материалдар / Натурал саннан жай бөлшекті азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Натурал саннан жай бөлшекті азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша 5 сынып математика пәнінен ұйымдастырылған аудандық семинар сабақ жоспары. сабақ ұзақтығы 40 минут
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
773
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Семинар сабақ






ҰМЖ бөлімі: Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

Сабақтың тақырыбы:
Натурал саннан жай бөлшекті азайту









Мұғалімнің аты-жөні: Камерия Шынарбек








Page 2

ҰМЖ бөлімі: Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту
Сабақтың тақырыбы: Натурал саннан жай бөлшекті азайту
Күні,айы: 30-11-2017 Мұғалімнің аты-жөні: Камерия Шынарбек
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.19
натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;
5.1.2.20
аралас сандарды қосу және азайтуды орындау
Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:
аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі
Оқушылардың басым бөлігі:
тақырып бойынша есептер шығара алады
Кейбір оқушылар:
1-басқаларға түсіндіре алады
2-оқып және жаза алады
Күтілетін нәтиже -Аралас сандарды қосуды толық меңгереді
-Аралас сандарды азайтуды толық меңгереді
- Натурал саннан жай бөлшекті азайтуды түсінеді
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңдері
Жоспарланған жұмыс Ресурстар
Ұйымдастыр
у сәті(1-2
минут)
-«Өзіме де бір тілек, көршіге де бір тілек»
Оқушылар кез келген тілектерін айтып еркін қарым қатынаста
болады
-Оқушылардан откен сабаққа байланысты үлгерімін анықтау


Тақтада жазып
алу
Сабақтың
басы
(15 минут)
-Жалпы сыныпқа өткен сабақ материалдарына ауызша
сұрақтар мен алмасу, жауаптарын белгілеу

-Оқулық бойынша мәтінді есептерді оқып, өрнегін дәптерде
жазу

-Оқулықтан ережені оқып өз бетті түсіну


-Үй жұмысын беру: 3-мысалды оқу ережесіне сәйкес 493 есеп
Жұмыс
парақшасы

Оқулық 486-
490

3-мысалды оқу
ережесімен
танысу
(Оқулық)
Оқулық
Сабақтың
ортасы
(15-18 минут)
1-блок: Аралас сандарды қосу бойынша есептерді бірнеше
оқушы бірге орындау

2-блок: Аралас сандарды азайту бойынша есептерді бірнеше
оқушы бірге орындау

Таратпа
парақшалар

«bilimland»
порталының
«Itest»
блогының
тапсырмалары
Сабақтың
соңы
( 2-3 минут)
Орындалған тапсырмаладың жауаптарын белгілеу, қатемеп
жұмысты қарастыру

Тақтадағы монитринг бойынша оқушыларды бағалау
«Itest»
блогының
тапсырмаларын
тексеру
Қосымша ақпарат «bilimland» порталының рационал сандар блогы


Page 3

Мұғалім рефлексиясы
Сабақ барысында өзгертулер
енгіздіңіз бе?
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
Жүргізген жұмыс түрлері
қаншалықты тиімді болды?
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
Ең жақсы өткен екі нәрсе?
1.
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
2.
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?
1. ......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
2. ......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!