Натурал саннан жай бөлшекті азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Натурал саннан жай бөлшекті азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша 5 сынып математика пәнінен ұйымдастырылған аудандық семинар сабақ жоспары. сабақ ұзақтығы 40 минут
Материалдың қысқаша нұсқасы
Page 1

Семинар сабақ






ҰМЖ бөлімі: Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

Сабақтың тақырыбы:
Натурал саннан жай бөлшекті азайту









Мұғалімнің аты-жөні: Камерия Шынарбек








Page 2

ҰМЖ бөлімі: Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту
Сабақтың тақырыбы: Натурал саннан жай бөлшекті азайту
Күні,айы: 30-11-2017 Мұғалімнің аты-жөні: Камерия Шынарбек
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.19
натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;
5.1.2.20
аралас сандарды қосу және азайтуды орындау
Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:
аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі
Оқушылардың басым бөлігі:
тақырып бойынша есептер шығара алады
Кейбір оқушылар:
1-басқаларға түсіндіре алады
2-оқып және жаза алады
Күтілетін нәтиже -Аралас сандарды қосуды толық меңгереді
-Аралас сандарды азайтуды толық меңгереді
- Натурал саннан жай бөлшекті азайтуды түсінеді
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңдері
Жоспарланған жұмыс Ресурстар
Ұйымдастыр
у сәті(1-2
минут)
-«Өзіме де бір тілек, көршіге де бір тілек»
Оқушылар кез келген тілектерін айтып еркін қарым қатынаста
болады
-Оқушылардан откен сабаққа байланысты үлгерімін анықтау


Тақтада жазып
алу
Сабақтың
басы
(15 минут)
-Жалпы сыныпқа өткен сабақ материалдарына ауызша
сұрақтар мен алмасу, жауаптарын белгілеу

-Оқулық бойынша мәтінді есептерді оқып, өрнегін дәптерде
жазу

-Оқулықтан ережені оқып өз бетті түсіну


-Үй жұмысын беру: 3-мысалды оқу ережесіне сәйкес 493 есеп
Жұмыс
парақшасы

Оқулық 486-
490

3-мысалды оқу
ережесімен
танысу
(Оқулық)
Оқулық
Сабақтың
ортасы
(15-18 минут)
1-блок: Аралас сандарды қосу бойынша есептерді бірнеше
оқушы бірге орындау

2-блок: Аралас сандарды азайту бойынша есептерді бірнеше
оқушы бірге орындау

Таратпа
парақшалар

«bilimland»
порталының
«Itest»
блогының
тапсырмалары
Сабақтың
соңы
( 2-3 минут)
Орындалған тапсырмаладың жауаптарын белгілеу, қатемеп
жұмысты қарастыру

Тақтадағы монитринг бойынша оқушыларды бағалау
«Itest»
блогының
тапсырмаларын
тексеру
Қосымша ақпарат «bilimland» порталының рационал сандар блогы


Page 3

Мұғалім рефлексиясы
Сабақ барысында өзгертулер
енгіздіңіз бе?
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
Жүргізген жұмыс түрлері
қаншалықты тиімді болды?
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
Ең жақсы өткен екі нәрсе?
1.
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
2.
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?
1. ......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
2. ......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................
......................................................... ......................................................... .........................................................


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
27.12.2017
892
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі