Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары 5 - сыныпСабақтың тақырыбы: Натюрморт.Сабақтың мақсаты: а/ Оқушыларды бейнелеу өнері пәнінде заттың өзіне қарап бейнелеуге баулу.ә/ Көркем бейнелеуерекшеліктерін түсіне білу,б/ Оқушыларды әсемдікке, сұлулыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Жазықтықта (қағаз бетінде) бейнелеу.Көрнекі құралдар: Арнайы қойылым заттары, бояулар түсінің реттік тәртібін көрсететін суретшілер шығармаларының иллюстрациялары т. б.Оқушылар үшін: ақ қағаз, акварель бояу, қыл қалам, су құятын ыдыс, карандаш бояуларезуге араластыруға қажетті ақ түсті пластикалық тақтайша. (15х15см) (палитра)Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа дайындығын пысықтау.2. Үй тапсырмасын қайталау: тізімбойынша үй тапсырмасынтексеру.3. Жаңа сабақты түсіндіру1. «Натюрморт» дегеніміз не?2. «Натюрморт» қай елдің сөзі, мағынасы қандай ұғымды білдіреді?3. «Натюрморт» қай ғасырда, қай елде алғаш пайдаболды?4. Қағаз бетін қалай таңдап аламыз?5. Компоновка дегеніміз не?
Сұрақтардың жауабы:1. «Натюрморт» дегеніміззаттар мен бұйымдарды үйлесімді етіпбейнеленген көркем шығарма.2. «Натюрморт» – француз сөзі дәлме - дәл мағынасы. «Өлі табиғат» деген ұғымды білдіреді.3. «Натюрморт» алғаш рет УІІ ғасыр басындаГолландиядапайдаболды.4. Қағаз бетінзаттар мен бұйымдардың көлеміне байланысты таңдап аламыз. (тігіненнемесе көлденеңінен)5. Компоновка дегеніміз – орындалатын жұмыста жоспарлау. Яғни қағаз бетіне дұрыс орналастыру.Оқушыларға қойылатын талаптар:1. Заттың суретінбір - біріменсалыстыраотырыпбейнелеу.2. Әр затты өзінің табиғи түсімен бояу.3. Жарық пен көлеңкені ажыратаотырыпбояу.4. Жұмыс барысында (бояубарысында) заттың көлемін көрсете білу.Практикалық жұмыс:Жұмыс барысында оқушыларды қадағалап, ұдайы көмек көрсетіп отыру. Оқушыларға заттар мен бұйымдардың көлемін салыстырып, бояу түстеріне көңіл бөлдіртіп талдаужасату.- пішіні қандай заттар?- Бояу түстері қандай деген сұрақтарды қоя отырып, жұмыс істеулеріне көмектесу. Суретінсалып болған оқушылардың жұмысын тексеріп, қателер болса түзетіп отыру. Оларға салынған суретті бояуға рұқсат етіп, жұмыстарын жалғастыру. Сабақ барысында жұмысы дұрыс бағытта орындалған оқушының жұмысын сынып оқушыларына көрсетіп отыру.4. Қорытынды:Сабақ соңына қарай оқушының жұмысына таңдау жасап, бағалау.1. Берілген бұйымдармен, заттардың дұрыс белгіленуі.2. Бояу түстерінің үйлесімділігі.3. Бояу арқылы заттардың көлемін көрсете білулері. т. б.4. Оқушылардың жұмысын бағалау.5. Үйге тапсырма: сулыбояумен жұмыс
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз