Материалдар / Не сатып аламын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Не сатып аламын

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды азық- түлік атауларымен таныстыру, нанның қасиеттілігін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
555
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4-сыныпСабақтың тақырыбы: Не сатып аламын? Сабақтың мақсаты:а) Оқушыларды азық- түлік атауларымен таныстыру, нанның қасиеттілігін түсіндіру.ә) Оқушыларды асты қадірлеуге, қастерлеуге тәрбиелеу.б) Оқушылардың ойлау, қазақша сөйлеу, өлеңді мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту.Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, азық- түлік суреттеріСабақтың түрі: жаңа сабақ.Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ- жауап, іздендіруПәнаралық байланыс: орыс тілі,әдеби оқуСАБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:І. Ұйымдастыру кезеңі 1-2 мин.1. оқушылармен сәлемдесу2. сабақта жоқ оқушыларды белгілеуІІ. Үй тапсырмасын тексеру Өтілген модуль бойынша қайталап келуІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.«Жеті сұрақ»
  • Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі?
  • Аптаның қасиетті күні?
  • Қазақ тіліне тән дыбыстар қандай?
  • Апта атаулары?
  • Отбасы мүшелеріне кімдер жатады?
Грамматикалық тақырыппен жұмысАдам, мамандық атауларынан басқа сөздерге не? нелер?сұрақтары қойылады.Не? сұрағы- жекеше түрде (ед.ч), нелер? сұрағы- көпше түрде (мн.ч).Мысалы: нан-не? қоян-не? нандар- нелер? қояндар- нелер? кәмпит-не? кітап- не? кәмпиттер- нелер? кітаптар-нелер? Лексикалық тақырыппен жұмыс



Сөздікпен жұмыс
  • Азық- түліктер- продукты
  • нан- хлеб
  • май- масло
  • айран- кефир
  • қант- сахар
  • ірімшік-сыр
  • шұжық- колбоса
  • шай-чай
  • ішемін- пью
  • жеймін- ем
  • Суретпен салыстыра түсіндіру
  • Оқушыларға қайталату
  • Буынға бөлу
  • Сөз тіркесін не сөйлем құрау
Тапсырмалармен жұмыс 1-тапсырмаМынау -дүкен. Дүкенде азық –түліктер сатылады. Азық- түліктер: нан, май, шай, кәмпит, шұжық, айран, ірімшік.Дүкенге Әлия мен Айнұр келді.Әлия нан мен қант сатып алды. Айнұр айран мен сүт сатып алды.
  • Мәтінді түсініп оқып шығу.
  • Сұрақтарға жауап беру.
  • Ішілетін, жейтін тамақтарды бөліп сызба құру.


Мен жеймін

Мен жеймін 2-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқыНан иісі Есіңде болсын, балам, Нан- қастерлі тағам. Қоқымын оның шашпа, Жерге түссе,баспа,- Дейді атам маған.( Ә. Бостубаев)
  • Өлеңді мәнерлеп оқу
  • Тақырыбын пысықтау
-өлеңнің тақырыбы не туралы?-нан қандай тағам? -нанды қалай қастерлеу керек? Ширату сәті. 1. Қардай аппақ, Балдай тәтті-ақ а) сүт, ә) қант, б) су 2. Сырты жасыл, қатты, Іші қызыл, тәтті а) пияз, ә) алма, б) қарбыз 3. Қалың киімді ұнатады Шешіндірсең, жылатады. а) қияр, ә) пияз, б)шие 4. Құрғақ жерде сақтайсың, Онсыз тамақ татпайсың. а) тұз, ә) қант, б) сүт 5. Аппақ қардай, Дәмі балдай а) сүт, ә) балмұздақ, б) айран 3- тапсырма. Көп нүктенің орнына азық- түлік атауларын қой. Мен әкеммен дүкенге бардым. Біз .................. , ................ , .............. , ............... сатып алдық. Дүкенде ................ жоқ. Біз үйге келдік. Жаңа тақырыпты бекіту
  • Азық- түліктің қандай түрлерін білеміз?
  • Айгүл, мұғалім, оқушы сөздеріне қандай сұрақ қойылады?
  • Мектеп, нан, айран, сынып сөздеріне қандай сұрақ қойылады?
  • Азық- түліктер қайда сатылады?
Үйге тапсырма
  • 2- тапсырма.Өлеңді жаттау.
  • «Азық- түлік дүкенінде» диалог құру.
Бағалау. Оқушыларды белсенділіктеріне қарап бағалау, мадақтау

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!