Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
8 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа
шолу, оқу материалын жариялау «Сұрақ-жауап» әдісімен
өтеді:
А) Оқу тапсырмасын
тексеру.
Ә)
Сұрақ-жауап:
-Өткенде не туралы оқып
едік?
- Етістік туралы
бір-біріңе сұрақтар қойып, жауап алыңдар.
-Берілген мысалдардан
етістіктің түрін анықтап, келесі түріне айналдырып
жазыңдар.
Билейді, оқып отыр,
секірді, жүріп жүр, келе жатыр,
сомдады.
-Ендеше бүгінгі сабақта
етістіктің негізгі және туынды түрлерін ажыратуға арналған
тапсырмалар орындауды жалғастыратын боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
«Таңдау» әдісімен ойыншықтар суретін
таңдатып топқа бөлу.
|
-
Жаттығу
жасайды.
Үйге берілген
тапсырманы қалай орындағанын түсіндіреді.
Сұраққа жауап
береді.
Әркім бір-бір мысал
келтіреді.
Топқа бірігеді.
|
Дескриптор:
Берілген мысалдардан
етістіктің түрін анықтап, келесі түріне айналдырып
жазады-2балл.
Оқу тапсырмасын
орындаған оқушыны «Бас бармақ» әдісімен бағалау.
Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
|
суреттер
|
Жаңа
білім
10
мин
2 мин
Бекіту
20
мин
|
(Ұ, Д) 1-
тапсырма «Еркін
әңгіме» әдісімен
орындалады.дәптермен жұмыс болады.
24-жаттығу.
Мәтіндерді оқып, өзара
салыстырыңдар. Ұқсастығы мен айырмашылығын
табыңдар.
-Мәтіндер кім
туралы?
-Қай мәтін бірінші жақтан
айтылған?
-Мәтіндердегі түсініксіз
сөздерді теріп жаз, мағынасын сөздіктен біліп
алыңдар.
Сұрақтарға жауап
беріңдер.
1. Бауыржан Момышұлы
кім?
2. Ол қай өңірдің
тумасы?
3. Бауыржанның ата-анасы
туралы не білесің?
4. Ол қанша жасынан әжесінің
қолында өсті?
5. Ұлы Отан соғысына қай жылы
барды?
- Мәтіндегі етістіктерді
тауып, негізгі немесе туынды екенін
айтыңдар.
Саралаудың
«Тапсырма»тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
- ҰОС қатысушы жерлес
батырларды ата.
Сергіту сәтінде «Ертегілер»
әнін қосылып шырқайды.
2-тапсырмада дәптермен
жұмыс жүзеге
асырылады.
26-жаттығу.
Көп нүктенің орнына жақша
ішіндегі жұрнақтардың тиістісін жалғап, сөздерді көшіріп
жазыңдар.
Ұсақта, жаңала, оң да,
іріле, көркемде, шегеле.
Шығармашылық
үзіліс.
27-жаттығу. Керісінше
жұмбақ.
Сөзжұмбаққа сұрақтар
құрастырыңдар. Ол үшін оқулық соңында берілген түсіндірме сөздікті
басшылыққа алыңдар.
Тырма сөзін туынды етістікке айналдырып
жазыңдар.
|
т
|
|
|
|
|
|
|
с
|
а
|
б
|
Ы
|
н
|
|
|
|
Р
|
|
|
|
|
к
|
ө
|
р
|
к
|
е
|
М
|
|
|
|
а
|
қ
|
ы
|
н
|
1.көлденеңнен:1.Кір жууға
арналған зат 2.Әдемі,ажарлы сөзінің синонимі 3.Поэзиялық
туындыларды айтып немесе жазып беретін өнер
иесі
1.Топырақты майдалау және шөп
жинау үшін қолданатын құрал.
Саралаудың
«Қарқын» тәсілі жүзеге
асады.
Қарқынды
оқушыға:
- Анықтамаға сай мысалдар
келтір.
|
Мәтінді
оқып, сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы жазады.
Ән
айтады.
Тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор:
- Мәтіндерді оқып, салыстырады
–1балл.
- Бауыржан Момышұлы
туралы сұрақтарға жауап береді-1балл.
Мәтіндегі етістіктерді
түрлеріне ажыратады-2балл.
Дескриптор:
Жұрнақтардың тиістісін жалғап,
сөздерді көшіріп жазады-1балл.
Керісінше жұмбақ
шешеді, -2балл.
- Тырма сөзін туынды
етістікке айналдырып жазады-1балл.
|
Оқулық,
дәптер
Оқулық,
дәптер
|