Қызылорда облысы
Қармақшы ауданы
Байқоңыр қаласы
№273 орта мектеп
Тарих пәні мұғалімі Рзағазиева Райхан Бақытқызы
|
Білім беру ұйымының атауы |
№273 орта мектеп |
|
Бөлім: |
9.2 Некені қию және тоқтату жолдары |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Рзағазиева Райхан Бақытқызы |
|
Пәні: |
Құқық негіздері |
|
Күні: |
10.12.2024 |
|
Тақырыбы |
«Неке қандай жағдайда қиылады және тоқтатылады? (Ашық сабақ) |
|
Сынып: |
9 «Ә» |
|
Оқу мақсаты |
9.5.2.1 - некені қию және тоқтатылу шарттарын анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты |
Неке ұғымы, неке қию тәртібі, шарттары және некені бұзу жолдары туралы түсінік алу, оның шарттарын анықтау. Құқықтық сауаттылықтарын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. |
|
Құндылықтар: |
Оқушыларды отбасылық құндылықтарға, заңға құрметпен қарауға тәрбиелеу. |
Сабақ жоспары
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
5 мин |
Сәлемдесу. Оқушыларды random group generator әдісі арқылы үш топқа бөлу. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларға сурет көрсету. Сұрақтар: -Суретке қарап ойыңызға не келді? Суреттің түсіне назар аударыңдар? Неге ондай түс? Қандай мәліметтерді көріп тұрсыздар? Сабақ тақырыбын болжап көріңіздер. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Бағалау критерийлерімен таныстыру. |
Суреттегі үйлену және сот ажырасу элементтеріне назар аударады. Сол арқылы тақырыпты болжайды.Сабақта қандай әрекеттер жасайтыны біледі. Не үшін бағаланатынын түсінеді. |
Жарайсың! (Ынталандыру) |
|
||||
|
|
Бұл қалай аталады? Терминдерді ата. Терминдер жасырылған. Неке, некені бұзу, некені тоқтату |
Бұл қалай аталады? Терминдерді тап. 1.Екі адамның отбасы құру мақсатында ресми түрде тіркелген немесе қоғам тарапынан танылған одағы. Ол ерлі-зайыптылардың құқықтары мен міндеттерін анықтап, олардың отбасылық өмірдегі жауапкершілігін реттейді. 2. Бұл ерлі-зайыптылардың арасындағы некенің заңды немесе ресми түрде тоқтатылуы, яғни олардың арасындағы заңды құқықтар мен міндеттемелердің жойылуы. Бұл сот арқылы жүзеге асырылады. 3. Ерлі-зайыптылар арасындағы некенің заңды түрде аяқталуы. Ерлі-зайыптылардың арасында жеке және мүліктік құқықтық байланыстар жойылады. |
|
Құқықтық терминдер анықтамалығы |
||||
|
8 минут түсіндіру |
“Түсін, талда, жеткіз”
|
Өзара оқыту үйрену мәтінмен жұмыс І топ -Неке. Некеге тұру шарттары. ІІ топ - Некені тоқтату ІІІ топ – Некені тоқтатудың құқықтық салдары Топта оқиды, басқа топтарға түсіндіреді.
|
Топтардың өзара бағалауы: 0-1-2 балл Тақырыпты толық түсіндіре алды Тақырыпты жартылай түсіндірді Тақырыпты түсіндірмеді |
Оқулықпен жұмыс |
||||
|
5 минут |
Вордуолдда берілген сұрақ арқылы білімдерін бекіту. Топтарға кезекпен сұрақ қойылады. Әр топ 4 сұрақтан жауап береді. 4 сұраққа толық дұрыс жауап берсе, 2 балл алады. |
Топ мүшелері кезекпен жауап береді. |
Бағалау дескрипторы: -.Кодексте көрсетілген некеге тұру шарттары бойынша сұрақтарға жауап береді 0- жауап бермеді 1-жартылай жауап береді 2-толық жауап береді |
|||||
|
3 минут |
«Үшкөзді терезе» некені бұзу мен некені тоқтатудың айырмашылықтарын анықтаңыз. |
Айырмашылықтарын анықта |
2.Кодексте көрсетілген некені бұзу және тоқтату шарттарына сәйкес ерекшеліктерін анықтайды |
|
||||
|
10 минут |
Оқушыларға сұрақтар қойып, пікірлерін тыңдау |
Пікірің қажет! Неліктен қазақ жеті атасын білу маңызды? Неліктен қазақ «13-те отау иесі» деген? Некеге тұратын жастарға қандай кеңес берер едіңіздер? Некенің бұзылмауы үшін ерлі-зайыптылар қандай отбасылық құндылықтарды қалыптастыруы керек? . |
Өзара бағалау: «Екі жұлдыз 1 тілек» Маған ұнады ... Мен қосар едім... |
|
||||
|
3 минут |
Жағдаяттарды жұптарыңызбен бірге талқылаңыз. |
“Жағдаят” жұптық жұмыс. Жағдаятты талдаңдар. Жастар некеге тұруға шешім қабылдап,діни мекемеге барды. Мұсылмандық ережелер бойынша онда неке қиылды. Бұл неке заңды болып таныла ма? Жастарға қандай кеңес беруге болады? |
Өзара бағалау: Кодексте көрсетілген ережелерді басшылыққа алып кеңес береді – 2 Кеңес беруде өзіндік тұжырымға, пікірге сүйенеді -1 балл Кеңес берілмейді-0 балл |
|
||||
|
3 минут |
Құндылықтар негізінде қорытынды жасату |
Отбасы құрған жастар некесін сақтау маңызды, себебі ... Оқушылар ойды жалғастырып, қорытынды түйін жасайды. |
|
|
||||
|
3 минут |
Білімді тексері |
7 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын гугл формада орындайды |
Өзін-өзі бағалау Мен қай сұрақтарға жақсы жауап бердім? Қай сұрақтар бойынша оқуым керек? |
|||||
|
5 минут |
Кері байланыс алу.
|
Сабақта құнды ақпарат........... Сабақта қиын болды ...... Сабақтағы қызықты тапсырма........... Падлет тақтаға жазады |
|
https://padlet.com/rzagazieva2018/padlet-5kssfidaoq45jd8z |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Неке қандай жағдайда қиылады және тоқтатылады?
«Неке қандай жағдайда қиылады және тоқтатылады?
Қызылорда облысы
Қармақшы ауданы
Байқоңыр қаласы
№273 орта мектеп
Тарих пәні мұғалімі Рзағазиева Райхан Бақытқызы
|
Білім беру ұйымының атауы |
№273 орта мектеп |
|
Бөлім: |
9.2 Некені қию және тоқтату жолдары |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Рзағазиева Райхан Бақытқызы |
|
Пәні: |
Құқық негіздері |
|
Күні: |
10.12.2024 |
|
Тақырыбы |
«Неке қандай жағдайда қиылады және тоқтатылады? (Ашық сабақ) |
|
Сынып: |
9 «Ә» |
|
Оқу мақсаты |
9.5.2.1 - некені қию және тоқтатылу шарттарын анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты |
Неке ұғымы, неке қию тәртібі, шарттары және некені бұзу жолдары туралы түсінік алу, оның шарттарын анықтау. Құқықтық сауаттылықтарын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. |
|
Құндылықтар: |
Оқушыларды отбасылық құндылықтарға, заңға құрметпен қарауға тәрбиелеу. |
Сабақ жоспары
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
5 мин |
Сәлемдесу. Оқушыларды random group generator әдісі арқылы үш топқа бөлу. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларға сурет көрсету. Сұрақтар: -Суретке қарап ойыңызға не келді? Суреттің түсіне назар аударыңдар? Неге ондай түс? Қандай мәліметтерді көріп тұрсыздар? Сабақ тақырыбын болжап көріңіздер. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Бағалау критерийлерімен таныстыру. |
Суреттегі үйлену және сот ажырасу элементтеріне назар аударады. Сол арқылы тақырыпты болжайды.Сабақта қандай әрекеттер жасайтыны біледі. Не үшін бағаланатынын түсінеді. |
Жарайсың! (Ынталандыру) |
|
||||
|
|
Бұл қалай аталады? Терминдерді ата. Терминдер жасырылған. Неке, некені бұзу, некені тоқтату |
Бұл қалай аталады? Терминдерді тап. 1.Екі адамның отбасы құру мақсатында ресми түрде тіркелген немесе қоғам тарапынан танылған одағы. Ол ерлі-зайыптылардың құқықтары мен міндеттерін анықтап, олардың отбасылық өмірдегі жауапкершілігін реттейді. 2. Бұл ерлі-зайыптылардың арасындағы некенің заңды немесе ресми түрде тоқтатылуы, яғни олардың арасындағы заңды құқықтар мен міндеттемелердің жойылуы. Бұл сот арқылы жүзеге асырылады. 3. Ерлі-зайыптылар арасындағы некенің заңды түрде аяқталуы. Ерлі-зайыптылардың арасында жеке және мүліктік құқықтық байланыстар жойылады. |
|
Құқықтық терминдер анықтамалығы |
||||
|
8 минут түсіндіру |
“Түсін, талда, жеткіз”
|
Өзара оқыту үйрену мәтінмен жұмыс І топ -Неке. Некеге тұру шарттары. ІІ топ - Некені тоқтату ІІІ топ – Некені тоқтатудың құқықтық салдары Топта оқиды, басқа топтарға түсіндіреді.
|
Топтардың өзара бағалауы: 0-1-2 балл Тақырыпты толық түсіндіре алды Тақырыпты жартылай түсіндірді Тақырыпты түсіндірмеді |
Оқулықпен жұмыс |
||||
|
5 минут |
Вордуолдда берілген сұрақ арқылы білімдерін бекіту. Топтарға кезекпен сұрақ қойылады. Әр топ 4 сұрақтан жауап береді. 4 сұраққа толық дұрыс жауап берсе, 2 балл алады. |
Топ мүшелері кезекпен жауап береді. |
Бағалау дескрипторы: -.Кодексте көрсетілген некеге тұру шарттары бойынша сұрақтарға жауап береді 0- жауап бермеді 1-жартылай жауап береді 2-толық жауап береді |
|||||
|
3 минут |
«Үшкөзді терезе» некені бұзу мен некені тоқтатудың айырмашылықтарын анықтаңыз. |
Айырмашылықтарын анықта |
2.Кодексте көрсетілген некені бұзу және тоқтату шарттарына сәйкес ерекшеліктерін анықтайды |
|
||||
|
10 минут |
Оқушыларға сұрақтар қойып, пікірлерін тыңдау |
Пікірің қажет! Неліктен қазақ жеті атасын білу маңызды? Неліктен қазақ «13-те отау иесі» деген? Некеге тұратын жастарға қандай кеңес берер едіңіздер? Некенің бұзылмауы үшін ерлі-зайыптылар қандай отбасылық құндылықтарды қалыптастыруы керек? . |
Өзара бағалау: «Екі жұлдыз 1 тілек» Маған ұнады ... Мен қосар едім... |
|
||||
|
3 минут |
Жағдаяттарды жұптарыңызбен бірге талқылаңыз. |
“Жағдаят” жұптық жұмыс. Жағдаятты талдаңдар. Жастар некеге тұруға шешім қабылдап,діни мекемеге барды. Мұсылмандық ережелер бойынша онда неке қиылды. Бұл неке заңды болып таныла ма? Жастарға қандай кеңес беруге болады? |
Өзара бағалау: Кодексте көрсетілген ережелерді басшылыққа алып кеңес береді – 2 Кеңес беруде өзіндік тұжырымға, пікірге сүйенеді -1 балл Кеңес берілмейді-0 балл |
|
||||
|
3 минут |
Құндылықтар негізінде қорытынды жасату |
Отбасы құрған жастар некесін сақтау маңызды, себебі ... Оқушылар ойды жалғастырып, қорытынды түйін жасайды. |
|
|
||||
|
3 минут |
Білімді тексері |
7 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын гугл формада орындайды |
Өзін-өзі бағалау Мен қай сұрақтарға жақсы жауап бердім? Қай сұрақтар бойынша оқуым керек? |
|||||
|
5 минут |
Кері байланыс алу.
|
Сабақта құнды ақпарат........... Сабақта қиын болды ...... Сабақтағы қызықты тапсырма........... Падлет тақтаға жазады |
|
https://padlet.com/rzagazieva2018/padlet-5kssfidaoq45jd8z |
шағым қалдыра аласыз













