Материалдар / Некенің құқықтық реттелуінің маңызы неде?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Некенің құқықтық реттелуінің маңызы неде?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы орта мектеп мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
546
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9.2D Некені қию және тоқтату жолдарыМектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сүлейменова Г.М.
Сынып: 9 сыныптарҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыНекенің құқықтық реттелуінің маңызы неде?
Кәсіби даму мақсатыСыни тұрғыдан оқыту арқылы оқушылардың жазбаша дағдысын дамыту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
  • 9.5.2.1 Некені қию және тоқтатылу шарттарын анықтау
  • Сабақ мақсаттары
  • некенің қию мен тоқтатылу шарттарын біледі


  • Бағалау критерийлері

    Білу және түсіну: Некенің бұзылуы, некенің тоқтатылуы, некенің жарамсыздығы, алименттік міндеттер ұғымдарын түсіндіредіСыни тұрғыдан ойлау: 1.Ерлі-зайыптылардың ажырасу себептерін талдайды, кемінде үш себеп келтіреді
  • 2.Ажырасудың салдарын талдайды, кемінде үш мысал келтіреді
  • Тілдік мақсаттар
  • Некені қию
  • Некені тіркеу
  • некені бұзу
  • некенің жарамсыздығы
  • некенің тоқтатылуы
  • Құндылықтарды дарыту Өмір бойы оқу; материалды білуге құмарлық, шығармашылық және сыни тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру;Құрметтеу: оқушылардың жұптық және топтық жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарау;Өз көзқарастарын ашық білдіру;Бірін-бірі тыңдап және сұрақтарға жауап беру
    Пәнаралық байланыстарҚазақстан тарихы
    АКТ қолдану дағдылары АКТ дағдыларын дамыту (интербелсенді тақта).
    Бастапқы білім Мемлекеттік органдардың қызметі туралы түсініктері қалыптасқан
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Сабақтың басы Сәйкестендірутапсырмасы 6 минут

    Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Миға шабуыл. Суреттер арқылы сабақ тақырыбына шығу. Оқушыларға "Отбасы құндылығы" бейнебаяны көрсетіледі.



    Адам.Қоғам.Құқық. Алматы "Мектеп" 2014

    Мысалы:Неке және отбасы туралы кодекстің екінші бөлім 3-тарауындағы 13-бабынан (некені құру тәртібі), 4-тарауындағы 14,16,19 баптарынан (некені тоқтату), Некенің жарамсыздығы деген 5-тарауындағы 25,28 баптар



















    Сабақтың ортасыАнықтамамен жұмыс5 минут





















    5 минут



















    1 - топ: "Отбасы құндылығы" деген ұғымға түсінік бере отырып, бейнебаяннан алған әсерімен байланыстырып, шағын әңгіме жазу.2 - топ: "Бақытты отбасын" макетін салу.3 - топ: "Некенің бұзылуы" инфографияға түсіру.Критерийі:
  • - Өзіндік ойын әсерлі жеткізе алады;
  • - Өз ойланына нақтылық керек. Б Некенің қиылуы мен тоқтатылуы туралы оқушылармен талқылау жүргізу.Ж Жұптарға мына төмендегі тапсырмалар беріледі:
  • Некенің қиылуы
  • Некенің жарамсыздығы
  • Сот шешімімен өлді деп жариялау немесе хабар ошарсыз кетті деп тану
  • Некені сот арқылы бұзу
  • Некені АХАЖ органдарында бұзу
  • Критерийлері:Оқушылар өздерінің білімдеріне негізделе отырып, болжамды шешімдерін шығарады. Оқушылар өз жауаптарын заң баптарына сүйене отырып нақтылайды. Интерпретация:Б Сабақ барысында алған білімдері мен қалыптасқан дағдыларының негізінде оқушылардың некені сақтау бойынша ұсыныстарын тыңдау. Кері байланыс:"Даналық ағашы". Оқушылар өтілген сабақтан білгенің өз ойларынан өткізіп, "Жас ұрпақтың арнауы" арқылы даналық ағашын безендіреді.

    Үйге тапсырма: «Отбасындағы балалар құқығы» зерттеу


    Сабақтың соңыРефлексия4 минут"1 минуттық эссе"Б Үйге тапсырма: «Адамдардың меншікке деген өз құқықтарын дәлелдей алуы неге соншалықты маңызды?» тақырыбына 200 сөзден кем емес хабарлама жазу.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Оқылатын тақырыптарға алдын ала материалдар дайындап, қолдау көрсету мақсатында дифференциациялық тапсырмалар жүзеге асады. Сабақта барлық оқушылар толық қамтылады



    Оқушыларға ауызша кері байланыс беріп отырамын және өзара бағалау жүзеге асады.

    Сынып бөлмесінің жарық болуын , оқушылардың Орындықта дұрыс отыруын қадағалаймын. Техникалық қауіпсіздік ережесін сақтаймын.
    Сабақ бойынша рефлексия





    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1.2.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1.2.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!