Материалдар / Неліктен "Алаш" партиясы халық қолдауына ие болды?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Неліктен "Алаш" партиясы халық қолдауына ие болды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ ұлт зиялыларының саяси қызметі мен идеяларын талдау арқылы қазақ зиялыларының негізгі мақсаты тәуелсіз, ұлттық мемлекет құру болғанын біледі, қоғамдағы рөлін бағалайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Мамыр 2019
29283
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1.А. XX ғасырдың басындағы Қазақстан

Мектеп: Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 мектеп-гимназиясы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жумадиллаева Курбанкул

Нәшірқызы

СЫНЫП: 8


Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)



8.1.2.1. Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Сабақ мақсаты:

- XX ғасырдың басындағы саяси тәуелсіздік үшін күрестің жаңа кезеңі

- «Алаш» партиясы, оның саяси қызметі

- Қазақ ұлт зиялыларының саяси қызметі мен идеяларын талдау

Бағалау критерийлері

Барлық оқушылар:. XX ғасырдың басындағы ұлттық қозғалысқа ұлт зиялыларының үлкен үлес қосқанын түсінеді, біледі

Басым көпшілігі: Алаш партиясының саяси қызметін біліп, ұлт қайраткерлерінің ұлттық тұтастық идеяларын сараптайды

Кейбіреуі: Қазақ зиялыларының негізгі мақсаты тәуелсіз, эволюциялық жолмен дамитын ұлттық мемлекет құру идеясын талдайды қоғамдағы рөлдерін бағалайды

Тілдік мақсаттар

Пәндік (академиялық) сөздерді дұрыс қолдану арқылы тарихи оқиғаларды түсіндіру, өз пікірлерін жеткізу, өзара мәдениетті сөйлесу дағдыларын қалыптастыру.

Терминдік сөздер: «Алаш», «Зиялы», «Ұлт»

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының құндылықтарын басшылыққа ала отырып, маңыздылық концепсиясы негізінде қоғамның дамуы үшін тарихи оқиғаның маңыздылығын анықтайды

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі тарихы, интернет т.б.

Бастапқы білім

5.1.2.1. 6.1.2.1. 7.1.2.1.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрект

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут





2 минут





3 минут







5 минут

I.Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық тренинг:

«Ыстық алақан»

Бір – бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

Стикерге жазылған өлең жолдары арқылы топтарға бөлу.

Алаш туы астында

Күн сөнгенше сөнбейміз

Енді ешкімнің алашты

Қорлығына бермейміз!

Белсенді оқу әдістері

Видеоролик қарап шыққаннан кейін оқушылар өз пікірлерімен бөліседі

II. «Миға шабуыл» арқылы алдыңғы білімді тексеру

Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпқа көшу:

  1. Ұлт зиялылары деп кімдерді атаймыз?

  2. Ұлт зиялысы қандай болу керек

  3. Қазіргі уақытта ұлт зиялыларына кімдерді жатқызамыз


Оқулық, стикерлер,

Плакат, т.б.



https://surak.baribar.kz/435686/



Сабақтың ортасы

20 минут










Жаңа білімді игеру (видеоролик) (5 минут)

1 тапсырма (Т) «Кейс-стади» әдісі арқылы әр топқа оқулықта тапсырма беріледі. Оқушылар мәтінмен танысады, талдайды

1-топ: XX ғасырдың басында қазақ зиялары

2-топ: Қазақ зияларының атқарған қоғамдық саяси қызмті

3-топ: «Алаш» партисының тұғырнамасы

4-топ: Алаш қозғалысының өзекті мәселелері



ҚБ Бағдаршам арқылы топтар бір-бірін бағалайды





2 тапсырма. Оқушылар Зиялылардың қазақ халқының тағдырына тигізген әсері қаншалықты маңызды болғанын «ЭСӘТ» арқылы талдайды

ЭСӘТ талдауы








Ә (Social)

Э (Economic)








Т (Technological)

С (Political)









дерек

https://www.youtube.com/watch?v=ejhxtmMSn4A алаш партиясы


https://www.youtube.com/watch?v=cpcRbUnI2qA алаш арыстары

таратпа материал мәтін

Оқулық,

қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер















Кері байланыс кемесі






Стикерлер


Сабақтың соңы

10 минут



3 тапсырма (Т) «Төрт бағана» әдісі


<

-

-

?


Мен білемін

Мен білетін ақпараттан өзгеше

Жаңалық

Мына ақпаратты нақтылау керек



ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»



Өзін-өзі бағалау







Үй жұмысы

Кері байланыс:


«Зиялылардың қазақ халқының тағдырына тигізген әсері қаншалықты маңызды» эссе жаз








Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?





Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!