|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері |
Мектеп: Егіндібұлақ ЖОББМБК |
||
|
Күні: 01.02.2019 |
Мұғалімнің аты-жөні: Айдынгалиева А.Р |
||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
|
Сабақ тақырыбы |
Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде? |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.3 - еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау; 7.2.1.2 - миссионерліктің міндеттерін анықтау; 7.3.2.6 - еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.4.1.4 - «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Қытай мемлекетінің Англия империясының отарлау саясатына жүргізген апиын соғыстарының маңыздылығын анықтау. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Тарихи концепт |
Маңыздылық |
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология Министрлер, көкнәр, апиын , тәуелділік, контрабанда, дін таратушылар, варварлар, тайпиндер, сыртқы сауда келісімшарт бойынша құрылған порттар Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер Мен императорға ... кеңес берер едім Екінші апиын соғысы британдықтар мен француздықтардың кесірінен болды/болмады, себебі ... Императордың ескі жазғы сарайды қасақана өртеу дұрыс/дұрыс емес, себебі ... Ескі жазғы сарайдың мүлкін қайтару/қайтармау керек еді, себебі ... |
||
|
Құндылықтарды дарыту
|
- патриотизм; - өз еліне және өзге мемлекттердің тарихы мен мәдениетіне қызығушылық пен құрмет таныту; -тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану; - жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу; |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
География (Англия, Қытай мемлекеттері тақырыптары бойынша) |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады. |
||
|
Бастапқы білім
|
Оқушылар Үндістан мен Қытайдың Ұлыбританиямен - алғашқы индустриялық елмен - қарым-қатынастарын алдыңғы бөлімдердегі және география пәнінде қарастырған білімдерін қолдана алады. |
||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі |
(БЫМ) Берілген суреттер топтамасының негізінде төмендегі сұрақтар төңірегінде талқылау ұйымдастырып, сабақ тақырыбын анықтайды.
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушыларға таныстыру. |
Презентация |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Ж. №1 тапсырма Мәтінмен жұмыс
Дескрипторлар:
Ж. №2 тапсырма Терминмен жұмыс «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, Қытай елінде орын алған тауар – ақша қатынастарының дамуын сипаттандар. Дескрипторлар:
Т. №3 тапсырма. Екі апиын соғысын Венн диаграммасында салыстырыңдар. Салыстыру критерийлері:
Дескрипторлар:
|
Презентация Қосымша 1
Қосымша 3
|
||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия: «Борт журналы»
|
Презентация |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?
Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері |
Мектеп: Егіндібұлақ ЖОББМБК |
||
|
Күні: 01.02.2019 |
Мұғалімнің аты-жөні: Айдынгалиева А.Р |
||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
|
Сабақ тақырыбы |
Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде? |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.3 - еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау; 7.2.1.2 - миссионерліктің міндеттерін анықтау; 7.3.2.6 - еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.4.1.4 - «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Қытай мемлекетінің Англия империясының отарлау саясатына жүргізген апиын соғыстарының маңыздылығын анықтау. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Тарихи концепт |
Маңыздылық |
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология Министрлер, көкнәр, апиын , тәуелділік, контрабанда, дін таратушылар, варварлар, тайпиндер, сыртқы сауда келісімшарт бойынша құрылған порттар Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер Мен императорға ... кеңес берер едім Екінші апиын соғысы британдықтар мен француздықтардың кесірінен болды/болмады, себебі ... Императордың ескі жазғы сарайды қасақана өртеу дұрыс/дұрыс емес, себебі ... Ескі жазғы сарайдың мүлкін қайтару/қайтармау керек еді, себебі ... |
||
|
Құндылықтарды дарыту
|
- патриотизм; - өз еліне және өзге мемлекттердің тарихы мен мәдениетіне қызығушылық пен құрмет таныту; -тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану; - жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу; |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
География (Англия, Қытай мемлекеттері тақырыптары бойынша) |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады. |
||
|
Бастапқы білім
|
Оқушылар Үндістан мен Қытайдың Ұлыбританиямен - алғашқы индустриялық елмен - қарым-қатынастарын алдыңғы бөлімдердегі және география пәнінде қарастырған білімдерін қолдана алады. |
||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі |
(БЫМ) Берілген суреттер топтамасының негізінде төмендегі сұрақтар төңірегінде талқылау ұйымдастырып, сабақ тақырыбын анықтайды.
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушыларға таныстыру. |
Презентация |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Ж. №1 тапсырма Мәтінмен жұмыс
Дескрипторлар:
Ж. №2 тапсырма Терминмен жұмыс «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, Қытай елінде орын алған тауар – ақша қатынастарының дамуын сипаттандар. Дескрипторлар:
Т. №3 тапсырма. Екі апиын соғысын Венн диаграммасында салыстырыңдар. Салыстыру критерийлері:
Дескрипторлар:
|
Презентация Қосымша 1
Қосымша 3
|
||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия: «Борт журналы»
|
Презентация |
||||
шағым қалдыра аласыз













