Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?

Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пәнінің мұғалімі
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6-бөлім

XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері

Мектеп: Егіндібұлақ ЖОББМБК

Күні: 01.02.2019

Мұғалімнің аты-жөні:

Айдынгалиева А.Р

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.3 - еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау;

7.2.1.2 - миссионерліктің міндеттерін анықтау;

7.3.2.6 - еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;

7.4.1.4 - «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Қытай мемлекетінің Англия империясының отарлау саясатына жүргізген апиын соғыстарының маңыздылығын анықтау.

Бағалау критерийлері


  • Мәтінді қолданып концептуалды сұраққа жұппен жауап береді;

  • Терминдерді қолданып, Қытай елінде орын алған тауар – ақша қатынастарының дамуын сипаттайды;

  • Екі апиын соғысын Венн диаграммасында салыстырады;

  • Уақыт сызығында 1793 жылдан 1900 жылға дейінгі аралықтағы Қытай елінің басты оқиғаларын белгілейді;

Тарихи концепт


Маңыздылық

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика мен терминология

Министрлер, көкнәр, апиын , тәуелділік, контрабанда, дін таратушылар, варварлар, тайпиндер,

сыртқы сауда келісімшарт бойынша құрылған порттар

Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер

Мен императорға ... кеңес берер едім

Екінші апиын соғысы британдықтар мен француздықтардың кесірінен болды/болмады, себебі ...

Императордың ескі жазғы сарайды қасақана өртеу дұрыс/дұрыс емес, себебі ...

Ескі жазғы сарайдың мүлкін қайтару/қайтармау керек еді, себебі ...

Құндылықтарды дарыту




- патриотизм;

- өз еліне және өзге мемлекттердің тарихы мен мәдениетіне қызығушылық пен құрмет таныту;

-тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану;

- жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;

Пәнаралық байланыстар

География (Англия, Қытай мемлекеттері тақырыптары бойынша)

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады.

Бастапқы білім


Оқушылар Үндістан мен Қытайдың Ұлыбританиямен - алғашқы индустриялық елмен - қарым-қатынастарын алдыңғы бөлімдердегі және география пәнінде қарастырған білімдерін қолдана алады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі


(БЫМ) Берілген суреттер топтамасының негізінде төмендегі сұрақтар төңірегінде талқылау ұйымдастырып, сабақ тақырыбын анықтайды.

  • Мен не көріп тұрмын?

  • Мен қандай қорытынды жасаймын?

  • Тақырып туралы менде қандай сұрақ туындауы мүмкін?

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушыларға таныстыру.

Презентация

Сабақтың ортасы



Ж. №1 тапсырма Мәтінмен жұмыс

  • Неліктен британдықтар шәй және басқа да белігілі қытай азық-түліктерін күміске емес, апиынға айырбастауды шешті?

  • Неліктен апиын Британияның қол астындағы Үндістанда өндірілді және өңделді?

Дескрипторлар:

  • Британдықтардың қытай азық-түліктерін күміске емес, апиынға айырбастау себептерін анықтайды;

  • Апиынның Англия отары Үндістанда өндірілу себебін түсіндіреді;

Ж. №2 тапсырма Терминмен жұмыс

«экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, Қытай елінде орын алған тауар – ақша қатынастарының дамуын сипаттандар.

Дескрипторлар:

  • Терминдерді қолданып, Қытай елінде орын алған тауар – ақша қатынастарының дамуын сипаттайды;

Т. №3 тапсырма.

Екі апиын соғысын Венн диаграммасында салыстырыңдар.

Салыстыру критерийлері:

  • себептері;

  • қатысушылары;

  • нәтижесі

Дескрипторлар:

  • Екі апиын соғысының себептерін, қатысушыларын, нәтижесін Венн диаграммасында салыстырады;


Презентация

Қосымша 1



















Қосымша 3


Сабақтың соңы


Рефлексия:

«Борт журналы»

Бұл тақырып туралы бұрын мен не білемін?

Бұл тақырып туралы жаңа ақпарат білдім


  • Мәтіннен

  • Сабақта

  • Сыныптастарымнан

  • мұғалімнен


Презентация





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
3159
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі