|
Пән: Жаратылыстану |
Мектеп: |
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
|
Сынып: 4-сынып |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Неліктен әр жануардың қорегі әр түрлі болады? |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.2.2.3 Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады. Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі. Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі. |
|||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқытудың тілдік мақсаты Пәндік лексика және терминология Диалог/жазу үшін пайдалы фразалар сериясы Оқушылар -өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлардың айырмашылығын атайды; -өз өлкесіндегі өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды сипаттайды; -қоректің тізбектің құрылымын сипаттайды; -жануарларды қорғаудағы ұлттық саябақтар мен қорықтарды құрудың рөлі туралы әңгімелейді. Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлар, қорек тізбегі, құрылым, қорық, Ұлттық саябақ, қорғау. Талқылау үшін сұрақтар: Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлардың айырмашылығы қандай? Қандай өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды білесің? Олар туралы не айта аласың? Жазуға арналған тапсырмалар: Өздерің тұратын жердегі жануарларды сипатта. Оларды түрлі белгісі бойынша топтарға жікте. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
|||
|
Бастапқы білім
|
Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады. Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі. Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі. |
|||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық дайындық: Тағы сабақ басталды, «Бес» алуға аз қалды. Бəрін айтып жасқанбай, Риза қылғын басқаны. Үлгілі де бола біл, Жақсыны сен көре біл! Таңдандырып үй-ішін Әр оқушыға жануарлардың суреттері беріледі. Берілген суреттер бойынша топқа бөлінеді: 1-топ:Үй жануарлары 2-топ: Құстар 3-топ: Жырқыштар
Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда Бунақденелілер қалай дамиды? • Бунақденелілер деген не? • Олардың «бунақденелілер» деп аталуының себебі неде? • Бунақденелілерге мысал келтір.
Дескрипторы: Бунақденелілердің даму кезеңдерін атап бере алады. |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала ры |
||
|
Сабақтың ортасы |
Теректің «тұрғындары» Суретке қара. Теректің «тұрғындарын» атап шық. Бұл ж а н уа р л а рд ы ң әрқайсысы немен қоректенеді? Әр жануардың қорегінің әртүрлі болуының себебі неде деп ойлайсың? Жануарлардың қорегі Жер бетіндегі жануарлардың бәрі бірдей қорекпен қоректенсе, не болатынын елестете аласың ба? Онда барлық жануарға қорек жетер ме еді? Бұл жағдайда тірі ағзалар қорек тапшылығынан жойылып кетер еді. Табиғатта әрқашан белгілі бір тепе-теңдік сақталады. Жануарлардың әрқайсысы әртүрлі қоректенеді. Мысалы, даланы мекендейтін тышқан өсімдік дәнін, ал суыр шөпті қорек етеді. Өз кезегінде жылан тышқанды, ал сұңқар суырды жейді. Яғни жануарлар белгілі бір қорек түріне бейімделеді. Қоректену арқылы олар өз тіршілігін сақтап қалады Дескрипторы: Қоректенуіне қарай жануарлар қандай топтарға бөлінетінін біледі. Сергіту
сәті: |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырма лары. |
||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Жануарлар қоректену түріне байланысты өсімдікқоректілер мен жыртқыштарға бөлінеді. Өсімдікқоректілерге жеміс-жидек, гүл шірнесі, жапырақ, бұтақ, сабақ, тамыр, гүл сияқты өсімдік мүшелерімен қоректенетін жануарлар жатады. Ал жануарларды қорек ететін, яғни етпен қоректенетіндерді жыртқыштар дейді. Жануарлардың қоректенуге бейімделуіне байланысты өз ерекшеліктері болады. Мысалы, жыртқыш аңдар қорегін жұлып, кеміріп жейтіндіктен, олардың өткір әрі үшкір тісі мен мықты тырнағы болады. Жылан қорегінің мөлшеріне қарай аузын үлкейтіп, тұтастай жұта алады. Тоқылдақ ағаш діңіндегі құрттармен қоректену үшін үшкір әрі берік тұмсығы мен ұзын жабысқақ тілін пайдаланады. Сен білесің бе? Жыртқыштар мен өсімдікқоректілердің көру қабілеті бір-бірінен ерекшеленеді. Жыртқыштар қараңғыда жақсы көреді, өсімдікқоректілерде мұндай қабілет жоқ. Жыртқыштар түстерді ажырата алмайды, бірақ көзге көрінер-көрінбес қимылды байқап қояды. Ал өсімдікқоректілер түстерді жақсы ажыратады, соның арқасында жеуге жарамды қорегін тауып жейді. Өсімдікқоректілер мен жыртқыштар Төменде берілген ақпараттарға сүйеніп, жануарлар тобына қатысты белгілерді тап және мысал келтір. Өсімдікқоректілер мен жыртқыштардың арасында қандай байланыс барын анықта. Жұұптық жұмыс:
Топтық жұиыс:
1-топ:Үй жануарлары Өсімдікқоректі жануарлар 2-топ: Құстар Жыртқыш жануарлар 3-топ: Жырқыштар Екі топқа да енбей қалған жануарларды анықта. Олар қоректенуіне қарай қандай топқа жатады? Бұл жануарлардың ерекшелігі туралы әңгімеле. Дескрипторы: - Өсімдікқоректі жануарларды анықтайды. -Жыртқыш жануарларды анықтайды. -Қорек талғамайтын жауарларды ажыратады. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Ұстазға хат» кері байланыс.
Үйге тапсырма: оқу, түсінік айту. Бір жануардың қорегі туралы әңгімелеу. |
Түрлі түсті суреттері бар журналдар, флипчарт, желім
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс«Жұлдыздар шеруі» әдісі тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
||
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. |
|||
|
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау парақтары |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жолшибекова Индира ТурганбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Неліктен әр жануардың қорегі әр түрлі болады?
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Неліктен әр жануардың қорегі әр түрлі болады?Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне сабақ өткізгенде
Материалдың қысқаша нұсқасы | ||||


















