«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі:
....................................... ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №1
«.....».................201... ж.
|
ҰМЖ бөлімі: 1А - Рим империясының құлауы |
Мектебі: №2 «Мұрагер» мектебі |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мұратбекұлы Мейрамбек |
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады? |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
6.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу; 6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Тарихи оқиғаларды хронологиялық шегін бойынша уақыт сызығында белгілейді; Рим империясының ыдырау себептерін біледі; Көпшілігі: ерте және дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттерді картадан кӛрсетіп, оларға тән ортақ ерекшеліктерді анықтайды Кейбірі: Рим империясы ыдырауының экономикалық, саяси, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді себептерін талдайды |
||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну |
||||
|
Бағалау критериі |
Ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырдың хронологиялық шегін анықтайды |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Рим империясының құлау себептерін анықтап, оларды топтастыра және жіктей алады. Ӛзінің пікірін білдіру үшін жазбалар кӛмегімен тұтас сыныптың алдында ауызша түрде ұсынады Пәнге арналған сөздік және терминология: орта ғасырлар, ерте, дамыған және кейінгі орта ғасырлар, Ұлы қоныс аудару, ғұндар, Атилла Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени... болып табылады. Келесі себептер/факторлар қысқа мерзімді/орта мерзімді/ұзақ мерзімді... болып табылады. Кейбір факторлардың басқа факторларға, мысалы, әсері болды Талқылауға арналған сұрақтар Дүние жүзі тарихы пәні бойынша қандай мемлекеттер мен халықтардың тарихын оқып-үйрендіңдер? «Орта ғасырлар» ұғымының мәнін түсіндіріңдер. Орта ғасырлар қандай кезеңдерге бӛлінеді? Жазылымға арналған тапсырмалар: «Уақыт сызығымен» жұмыс |
||||
|
Тарихи концепт |
Себеп-салдар |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ежелгі дүние тарихы, Қазақстан тарихы |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық |
||||
|
Алдыңғы оқу |
«империя» және «император» ұғымдарын біледі |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі (Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал «Тізбекті сөйлет» «Уақыт сызығымен жұмыс» |
ИТ, «Уақыт |
|||
|
3 минут |
(М) «Түсініктеме уақыты» «Орта ғасырлар нені оқытады?» |
сызығы» |
|
Ортасы 5 минут 8 минут 5 минут 10 минут |
(Ұ) «Кинометафора» (М) - Қазір біз Сіздермен анықтауымыз қажет:
«Рим империясының ыдырау себептері» Рим империясында қандай мәселелер мен шиеленістер орын алды?
Топтастыру - «Себептер» (1, 2, 3, 4-ке санау ретімен) 1 топ- «экономикалық себептер»;
(Т) «Ойлан. Жұптас. Талқыла» Әр топ Рим империясының ыдырау факторлары жазыл- ған үлестірме қағаздарды зерттеп, ӛздерінің топтарын- дағы тапсырмалар бойынша жіктеп, таныстырылым дайындайды, қорғайды:
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» (Жт) «Менің таңдауым»
ҚБ «Мен, саған, сен маған» (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
«476 жыл - Батыс Рим импе риясының құлауы» фильмі http://www.уou tube.com/watch?v =Y8VBeA9qosw Үлестірме қағаздар Оқулық ҚБП Дескрипторлар |
|
Аяқталуы 3 минут
|
(Ж) Кері байланыс - «БББ» әдісі Үй тапсырмасы: «Ортағасырларға тән айрықша белгілер», «Негізі тарихи оқиғалар» кестерін толтыру Сабақты қорыту |
БББ кестесі Оқулық |
|
Саяси |
Экономикалық |
Әлеуметтік |
|
|
|
|
Қалыптастырушы бағалау парағы
-
Тақырып
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?
Оқу мақсаты
6.3.1.1 «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу
және уақыт сызығында белгілеу
Ойлау дағдылары
Білу және түсіну
Бағалау критериі
Ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырдың хронологиялық шегін
анықтайды
Тапсырма
Орта ғасырлар тарихының әр кезеңінін хронологиялық шегін жазыңыз.
1) Ерте орта ғасыр - ..............................................
2) Дамыған орта ғасыр - .......................................
3) Кейінгі орта ғасыр - ...........................................
Бағалау критериі
Дескриптор
Ерте, дамыған, кей- інгі орта ғасырдың
хронологиялық шегін анықтайды
-
ерте орта ғасырдың кезеңдерінің хронологиялық шегін атайды;
-
дамыған орта ғасырдың кезеңдерінің хронологиялық шегін атайды;
-
кейінгі орта ғасырлар кезеңдерінің хронологиялық шегін атайды.
-
-
Тақырып
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?
Оқу мақсаты
6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу
Ойлау дағдылары
Қолдану
Бағалау критериі
Рим империясының ыдырау себептерін анықтайды
Тапсырма
Батыс Рим империясының саяси, экономикалық, әлеуметтік ыдырау себептерін төмендегі кестеге жіктеп, орналастырыңыз.
-
құлдар еңбегінің тиімсіздігі;
-
ғұндардың батысқа жорығы;
-
халыққа салынатын салық мӛлшері жылдан-жылға ӛсе берді;
-
герман тайпалары шабуылдарын күшейтті;
-
410 жылы Аларих бастаған вестготтардың Римді басып алуы;
-
ішкі қырқыстар;
-
әскердің соғысу қабілетінің әлсіздігі;
-
сарбаздардың патриоттық сезімінің тоқырауы;
-
476 жылы Одоакрдың кӛтеріліске шығуы;
-
шаруашылықтың талқандалуы;
-
«Халықтардың ұлы қоныс аударуы»;
-
жалдамалылардың әскерге алынуы;
-
тауарларға, азық-түлікке бағаның ӛсуі;
-
395 жылы Рим империясының шығыс және батыс болып екіге бӛлінуі;
-
императорлық биліктің әлсіреуі;
-
ғұндардың озық технология – ер-тоқымның үзеңгісінің болуы;
-
Рим қоғамындағы сыбайлас жемқорлық.
Бағалау критериі
Дескриптор
Рим империясының ыдырау себептерін
анықтайды
-
Батыс Рим империясының ыдырауының саяси себептерін атайды;
-
Батыс Рим империясының ыдырауының экономикалық себептерін
-
атайды;
− Батыс Рим империясының ыдырауының әлеуметтік себептерін атайды
-
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша кө- мек көрсетуді қалай жоспар- лайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жос- парлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ- мен байланыс. Құнды- лықтардағы байланыс
Рефлексия
-
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
-
Бүгін оқушылар не білді?
-
Сыныптағы ахуал қандай болды?
-
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
-
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
-
Мен ӛз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Неліктен Батыс Рим империясы құлады?
Неліктен Батыс Рим империясы құлады?
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі:
....................................... ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №1
«.....».................201... ж.
|
ҰМЖ бөлімі: 1А - Рим империясының құлауы |
Мектебі: №2 «Мұрагер» мектебі |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мұратбекұлы Мейрамбек |
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады? |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
6.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу; 6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Тарихи оқиғаларды хронологиялық шегін бойынша уақыт сызығында белгілейді; Рим империясының ыдырау себептерін біледі; Көпшілігі: ерте және дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттерді картадан кӛрсетіп, оларға тән ортақ ерекшеліктерді анықтайды Кейбірі: Рим империясы ыдырауының экономикалық, саяси, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді себептерін талдайды |
||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну |
||||
|
Бағалау критериі |
Ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырдың хронологиялық шегін анықтайды |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Рим империясының құлау себептерін анықтап, оларды топтастыра және жіктей алады. Ӛзінің пікірін білдіру үшін жазбалар кӛмегімен тұтас сыныптың алдында ауызша түрде ұсынады Пәнге арналған сөздік және терминология: орта ғасырлар, ерте, дамыған және кейінгі орта ғасырлар, Ұлы қоныс аудару, ғұндар, Атилла Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени... болып табылады. Келесі себептер/факторлар қысқа мерзімді/орта мерзімді/ұзақ мерзімді... болып табылады. Кейбір факторлардың басқа факторларға, мысалы, әсері болды Талқылауға арналған сұрақтар Дүние жүзі тарихы пәні бойынша қандай мемлекеттер мен халықтардың тарихын оқып-үйрендіңдер? «Орта ғасырлар» ұғымының мәнін түсіндіріңдер. Орта ғасырлар қандай кезеңдерге бӛлінеді? Жазылымға арналған тапсырмалар: «Уақыт сызығымен» жұмыс |
||||
|
Тарихи концепт |
Себеп-салдар |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ежелгі дүние тарихы, Қазақстан тарихы |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық |
||||
|
Алдыңғы оқу |
«империя» және «император» ұғымдарын біледі |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі (Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал «Тізбекті сөйлет» «Уақыт сызығымен жұмыс» |
ИТ, «Уақыт |
|||
|
3 минут |
(М) «Түсініктеме уақыты» «Орта ғасырлар нені оқытады?» |
сызығы» |
|
Ортасы 5 минут 8 минут 5 минут 10 минут |
(Ұ) «Кинометафора» (М) - Қазір біз Сіздермен анықтауымыз қажет:
«Рим империясының ыдырау себептері» Рим империясында қандай мәселелер мен шиеленістер орын алды?
Топтастыру - «Себептер» (1, 2, 3, 4-ке санау ретімен) 1 топ- «экономикалық себептер»;
(Т) «Ойлан. Жұптас. Талқыла» Әр топ Рим империясының ыдырау факторлары жазыл- ған үлестірме қағаздарды зерттеп, ӛздерінің топтарын- дағы тапсырмалар бойынша жіктеп, таныстырылым дайындайды, қорғайды:
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» (Жт) «Менің таңдауым»
ҚБ «Мен, саған, сен маған» (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
«476 жыл - Батыс Рим импе риясының құлауы» фильмі http://www.уou tube.com/watch?v =Y8VBeA9qosw Үлестірме қағаздар Оқулық ҚБП Дескрипторлар |
|
Аяқталуы 3 минут
|
(Ж) Кері байланыс - «БББ» әдісі Үй тапсырмасы: «Ортағасырларға тән айрықша белгілер», «Негізі тарихи оқиғалар» кестерін толтыру Сабақты қорыту |
БББ кестесі Оқулық |
|
Саяси |
Экономикалық |
Әлеуметтік |
|
|
|
|
Қалыптастырушы бағалау парағы
-
Тақырып
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?
Оқу мақсаты
6.3.1.1 «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу
және уақыт сызығында белгілеу
Ойлау дағдылары
Білу және түсіну
Бағалау критериі
Ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырдың хронологиялық шегін
анықтайды
Тапсырма
Орта ғасырлар тарихының әр кезеңінін хронологиялық шегін жазыңыз.
1) Ерте орта ғасыр - ..............................................
2) Дамыған орта ғасыр - .......................................
3) Кейінгі орта ғасыр - ...........................................
Бағалау критериі
Дескриптор
Ерте, дамыған, кей- інгі орта ғасырдың
хронологиялық шегін анықтайды
-
ерте орта ғасырдың кезеңдерінің хронологиялық шегін атайды;
-
дамыған орта ғасырдың кезеңдерінің хронологиялық шегін атайды;
-
кейінгі орта ғасырлар кезеңдерінің хронологиялық шегін атайды.
-
-
Тақырып
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?
Оқу мақсаты
6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу
Ойлау дағдылары
Қолдану
Бағалау критериі
Рим империясының ыдырау себептерін анықтайды
Тапсырма
Батыс Рим империясының саяси, экономикалық, әлеуметтік ыдырау себептерін төмендегі кестеге жіктеп, орналастырыңыз.
-
құлдар еңбегінің тиімсіздігі;
-
ғұндардың батысқа жорығы;
-
халыққа салынатын салық мӛлшері жылдан-жылға ӛсе берді;
-
герман тайпалары шабуылдарын күшейтті;
-
410 жылы Аларих бастаған вестготтардың Римді басып алуы;
-
ішкі қырқыстар;
-
әскердің соғысу қабілетінің әлсіздігі;
-
сарбаздардың патриоттық сезімінің тоқырауы;
-
476 жылы Одоакрдың кӛтеріліске шығуы;
-
шаруашылықтың талқандалуы;
-
«Халықтардың ұлы қоныс аударуы»;
-
жалдамалылардың әскерге алынуы;
-
тауарларға, азық-түлікке бағаның ӛсуі;
-
395 жылы Рим империясының шығыс және батыс болып екіге бӛлінуі;
-
императорлық биліктің әлсіреуі;
-
ғұндардың озық технология – ер-тоқымның үзеңгісінің болуы;
-
Рим қоғамындағы сыбайлас жемқорлық.
Бағалау критериі
Дескриптор
Рим империясының ыдырау себептерін
анықтайды
-
Батыс Рим империясының ыдырауының саяси себептерін атайды;
-
Батыс Рим империясының ыдырауының экономикалық себептерін
-
атайды;
− Батыс Рим империясының ыдырауының әлеуметтік себептерін атайды
-
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша кө- мек көрсетуді қалай жоспар- лайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жос- парлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ- мен байланыс. Құнды- лықтардағы байланыс
Рефлексия
-
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
-
Бүгін оқушылар не білді?
-
Сыныптағы ахуал қандай болды?
-
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
-
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
-
Мен ӛз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
-
шағым қалдыра аласыз













