|
Сабақ:Дүниежүзі тарих Күні:12.10.2018 Сынып: 5 «г» |
№25 Г.Титов атындағы ЖОМ Мұғалімнің аты жөні:Кенжебекова Айбала Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Неліктен Батыс Рим империясы құлады Рим империясы Шығыста сақталды? |
||||||||||
|
Оқу мақсаттары: |
6.3.1,1.«Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу 6.3.2.1.Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар:Орта ғасырлар кезеңдерінің ерекшеліктерін сипаттайды; Көптеген оқушылар: Батыс Рим империясы ыдырауының себептерін анықтайды . Кейбір оқушылар: Батыс Рим империясы ыдырауының себептерін анықтайды және жіктейді, көрсетеді, топтастырады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге тән лексика мен терминология: түркілер, дипломатия,эфталиттер, |
||||||||||
|
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Батыс Рим империясы ыдырауының себептерін, алдымен, жазбалардың көмегімен визуалды түрде анықтайды, топтастырады, одан кейін ауызша түрде ұсынады |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Мәдениет пен тілдің ортақтығын ұғындыру |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География |
||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Оқулық,стикерлер,карта,смайликтер |
||||||||||
|
Бастапқы білім |
|
||||||||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басталуы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу Кезекші мәлімдемесі бойынша түгелдеу Психологиялық ахуал қалыптастыру,үй тапсырмасын бекітемін Өткенді еске түсіру «Галерея» әдісі: 1 сұрақ: Кімнің тұсында Рим империя болды? (Октавиан) 2 сұрақ: 306-337 жылдары Рим империясында кім билік етті? «Константин) 3 сұрақ: Қола дискінің иесі кім? (құлдар) 4 сұрақ:Рим империясы қай аймақта орналасқан? (Италия Қ.Б « Бас бармақ» |
Карта, оқулық, стикерлер, смайликтер |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 мин |
Жаңа сабақ мақсатымен,бағалау критерийлерімен таныстырамын 1.Батыс Рим империясының саяси, экономикалық, әлеуметтік ыдырау себептерін төмендегі кестеге жіктеп жазыңыз:
Дескриптор: - Батыс Рим империясының ыдырауының саяси себептерін атайды; - Батыс Рим империясының ыдырауының экономикалық себептерін атайды; - Батыс Рим империясының ыдырауының әлеуметтік себептерін атайды; ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы кері байланыс
2 тапсырма. «Балық қаңқасы» әдісі 3.Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірі. Ғұндар мен герман тайпалары. Батыс Рим империясының күйреуі Дескриптор: -Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірін сипаттайды; - Ғұндар мен герман тайпаларының шаруашылығын біледі; -Батыс Рим империясының күйреуінің себептерін ашады,жіктейді, топтастырады. |
|
|||||||||
|
Соңы (5мин) |
Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды 1.Сіз бүгін нені білдіңіз? 2.Сіз үшін не тиімді болды? 3.Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты? Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытындланды. Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру. Үй тапсырмасы:Тақырыпты оқу |
|
|||||||||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс |
|||||||||
|
|
«Бас бармақ,Смайликтер» |
|
|||||||||
|
Рефлексия (4мин) Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
|||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Неліктен Батыс Рим империясы құлады Рим империясы Шығыста сақталды?
Неліктен Батыс Рим империясы құлады Рим империясы Шығыста сақталды?
|
Сабақ:Дүниежүзі тарих Күні:12.10.2018 Сынып: 5 «г» |
№25 Г.Титов атындағы ЖОМ Мұғалімнің аты жөні:Кенжебекова Айбала Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Неліктен Батыс Рим империясы құлады Рим империясы Шығыста сақталды? |
||||||||||
|
Оқу мақсаттары: |
6.3.1,1.«Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу 6.3.2.1.Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар:Орта ғасырлар кезеңдерінің ерекшеліктерін сипаттайды; Көптеген оқушылар: Батыс Рим империясы ыдырауының себептерін анықтайды . Кейбір оқушылар: Батыс Рим империясы ыдырауының себептерін анықтайды және жіктейді, көрсетеді, топтастырады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәнге тән лексика мен терминология: түркілер, дипломатия,эфталиттер, |
||||||||||
|
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Батыс Рим империясы ыдырауының себептерін, алдымен, жазбалардың көмегімен визуалды түрде анықтайды, топтастырады, одан кейін ауызша түрде ұсынады |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Мәдениет пен тілдің ортақтығын ұғындыру |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География |
||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Оқулық,стикерлер,карта,смайликтер |
||||||||||
|
Бастапқы білім |
|
||||||||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басталуы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу Кезекші мәлімдемесі бойынша түгелдеу Психологиялық ахуал қалыптастыру,үй тапсырмасын бекітемін Өткенді еске түсіру «Галерея» әдісі: 1 сұрақ: Кімнің тұсында Рим империя болды? (Октавиан) 2 сұрақ: 306-337 жылдары Рим империясында кім билік етті? «Константин) 3 сұрақ: Қола дискінің иесі кім? (құлдар) 4 сұрақ:Рим империясы қай аймақта орналасқан? (Италия Қ.Б « Бас бармақ» |
Карта, оқулық, стикерлер, смайликтер |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 мин |
Жаңа сабақ мақсатымен,бағалау критерийлерімен таныстырамын 1.Батыс Рим империясының саяси, экономикалық, әлеуметтік ыдырау себептерін төмендегі кестеге жіктеп жазыңыз:
Дескриптор: - Батыс Рим империясының ыдырауының саяси себептерін атайды; - Батыс Рим империясының ыдырауының экономикалық себептерін атайды; - Батыс Рим империясының ыдырауының әлеуметтік себептерін атайды; ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы кері байланыс
2 тапсырма. «Балық қаңқасы» әдісі 3.Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірі. Ғұндар мен герман тайпалары. Батыс Рим империясының күйреуі Дескриптор: -Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірін сипаттайды; - Ғұндар мен герман тайпаларының шаруашылығын біледі; -Батыс Рим империясының күйреуінің себептерін ашады,жіктейді, топтастырады. |
|
|||||||||
|
Соңы (5мин) |
Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды 1.Сіз бүгін нені білдіңіз? 2.Сіз үшін не тиімді болды? 3.Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты? Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытындланды. Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру. Үй тапсырмасы:Тақырыпты оқу |
|
|||||||||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс |
|||||||||
|
|
«Бас бармақ,Смайликтер» |
|
|||||||||
|
Рефлексия (4мин) Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
|||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз













