Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
«Көкпекті орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану 34-сабақ
|
Бөлім: |
Табиғат физикасы |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Оспанова Н.Р. |
|
|
Күні: |
09.01.2023 ж |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Неліктен біз денелерді көре аламыз? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.2.2 жарықтың шағылуы, жұтылуы сияқты қасиеттерін зерттеу және түсіндіру 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі арқылы жүреді: -Қоршаған әлемді неге біз түрлі түсті етіп көреміз? -Кемпірқосақта неліктен қызыл түс жоқ? -Электр тогын тасымалдау үшін қандай материалдарды қолданған дұрыс? -Ендеше бүгінгі сабағымыз денелердің бізге көрінуі туралы болмақ. Сабақ мақсаты жария етіледі. Топқа бөлу «Санау» әдісі арқылы жүреді. |
Жаттығу жасайды. Сұрақтар қояды, жауап береді. Тақырып ашады. Топқа бірігеді. |
Сұраққа жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 18 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады. А) Сөздік жұмысы. Жарық сәулесі, кедір-бұдырлы бет. Ә) Суретпен жұмыс. Суреттерді пайдаланып, бірінші суреттегі көлді сипаттаңдар. Көлдің беті туралы не айта аласыңдар? Ол неге ұқсайды? Неліктен? Бұл құбылыс қалай аталады? Суреттерді пайдаланып, екінші суреттегі құмды сипаттаңдар. Құмның беті көлдің беті сияқты қаисетке ие бола ала ма? Неліктен деп ойлайсыңдар? Б) Топтастыру. -Суреттегі денелерді қандай екі топқа жіктеуге болады? Түсіндіріңдер. В) Сұрақ-жауап. -Кітап беті қандай? Оның бетінен жарық шағылады ма? Оның бетіндегі сурет пен жазуды неліктен көресіңдер? Түсіндіріңдер. -Басқа заттарды ше? Мысалы, қобызды, сүлгіні ше? -Айналадағы денелерді көруге жарықтың шағылуының қатысы бар ма? Олардың арасында қандай байланыс болуы мүмкін? Г) Мәтінмен жұмыс. -Мәтінді түсініп оқып танысыңдар. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Айна қандай салаларда қажет? Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әнін айтып билету. (Т) 2-тапсырма -«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі: А) Зертте. -Шағылу құбылысы қалай жүреді? Ә) Ойлан. - Тіс дәрігеріне айна не үшін қажет? -Тағы қандай мамандықтар айнаны пайдаланады? Таныстырылым жасаңдар. |
Билеп сергиді.
Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма орындайды. |
Дескриптор:
-Құмды сипаттайды-1балл. Денелерді екі топқа жіктейді-2балл. Денелерді көруге жарықтың шағылуының қатысын анықтайды-1балл.
Дескриптор: - Шағылу құбылысының жүру үдерісін анықтайды-2балл. Тіс дәрігеріне айна не үшін қажеттігін анықтайды-1балл. -Айнаны қолданатын мамандарды анықтайды, атайды-1балл. |
Жараты-лыстану оқулығы 4-сынып 2019ж, дәптер
|
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.
Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау. |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Неліктен біз денелерді көре аламыз
Неліктен біз денелерді көре аламыз
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
«Көкпекті орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану 34-сабақ
|
Бөлім: |
Табиғат физикасы |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Оспанова Н.Р. |
|
|
Күні: |
09.01.2023 ж |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Неліктен біз денелерді көре аламыз? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.2.2 жарықтың шағылуы, жұтылуы сияқты қасиеттерін зерттеу және түсіндіру 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі арқылы жүреді: -Қоршаған әлемді неге біз түрлі түсті етіп көреміз? -Кемпірқосақта неліктен қызыл түс жоқ? -Электр тогын тасымалдау үшін қандай материалдарды қолданған дұрыс? -Ендеше бүгінгі сабағымыз денелердің бізге көрінуі туралы болмақ. Сабақ мақсаты жария етіледі. Топқа бөлу «Санау» әдісі арқылы жүреді. |
Жаттығу жасайды. Сұрақтар қояды, жауап береді. Тақырып ашады. Топқа бірігеді. |
Сұраққа жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 18 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады. А) Сөздік жұмысы. Жарық сәулесі, кедір-бұдырлы бет. Ә) Суретпен жұмыс. Суреттерді пайдаланып, бірінші суреттегі көлді сипаттаңдар. Көлдің беті туралы не айта аласыңдар? Ол неге ұқсайды? Неліктен? Бұл құбылыс қалай аталады? Суреттерді пайдаланып, екінші суреттегі құмды сипаттаңдар. Құмның беті көлдің беті сияқты қаисетке ие бола ала ма? Неліктен деп ойлайсыңдар? Б) Топтастыру. -Суреттегі денелерді қандай екі топқа жіктеуге болады? Түсіндіріңдер. В) Сұрақ-жауап. -Кітап беті қандай? Оның бетінен жарық шағылады ма? Оның бетіндегі сурет пен жазуды неліктен көресіңдер? Түсіндіріңдер. -Басқа заттарды ше? Мысалы, қобызды, сүлгіні ше? -Айналадағы денелерді көруге жарықтың шағылуының қатысы бар ма? Олардың арасында қандай байланыс болуы мүмкін? Г) Мәтінмен жұмыс. -Мәтінді түсініп оқып танысыңдар. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Айна қандай салаларда қажет? Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әнін айтып билету. (Т) 2-тапсырма -«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі: А) Зертте. -Шағылу құбылысы қалай жүреді? Ә) Ойлан. - Тіс дәрігеріне айна не үшін қажет? -Тағы қандай мамандықтар айнаны пайдаланады? Таныстырылым жасаңдар. |
Билеп сергиді.
Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма орындайды. |
Дескриптор:
-Құмды сипаттайды-1балл. Денелерді екі топқа жіктейді-2балл. Денелерді көруге жарықтың шағылуының қатысын анықтайды-1балл.
Дескриптор: - Шағылу құбылысының жүру үдерісін анықтайды-2балл. Тіс дәрігеріне айна не үшін қажеттігін анықтайды-1балл. -Айнаны қолданатын мамандарды анықтайды, атайды-1балл. |
Жараты-лыстану оқулығы 4-сынып 2019ж, дәптер
|
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.
Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау. |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
шағым қалдыра аласыз














