Материалдар / Неліктен Ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атайды
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Неліктен Ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атайды

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған. Күнделікті сабақ жоспарына арналған,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
7245
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні Сабақ СыныпҰзақ мерзімді жоспардың тарауы

21 5 «Д»Ежелгі Грекия
Сабақтың тақырыбыНеліктен Ежелгі Грекияны демократияның отаны деп атайды?
Оқу мақсаты5.3.1.1- ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;5.3.1.2-Афины мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру;5.1.2.1-ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар Ежелгі Грекиядағы басқару құрылымын біледі Оқушылардың басым бөлігі Афины тұрғындарының өмірімен таныс боладыКейбір оқушылар Демократия ұғымының мемлекет қалыптасуындағы маңызын біледі
Бағалау критерийлері1. демократия деген не екенін және оның пайда болуын түсінеді;2. Ежелгі Грекияның қоғамдық құрылысына сипаттама бере алады.
Тілдік мақсатНегізгі сөздер полис, демократия, азамат, халық жиналысы, Бес жүздік кеңес, ареопаг . Оқылым -Демократия-халық билігі, Афиныдағы өмір қалай өзгерді?. Жазылым-Салыстырмалы картаАйтылым-Термин сөздердің мағынасын ашуКөрсетілім-Бейне көрсетілім «Демократия деген не?»
Құндылықтарга баулу Тарих, мәдениет пен Тілдің ортақтығыОртақ тарихи мұраларымызды мұхият сақтау
ПәнаралықбайланысТарих, әдебиет, география, құқық
Алдыңғы оқу

Ежелгі Грекия өркениеті бастауын қайдан алады?
Жоспарланған кезеңдеріСабақ барысы
Сабақтың басы

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері Үй тапсырмасын тексеруЕжелгі Грекиягалереяға саяхатБілім алушылар үйден салып келген суреттерін арнайы тақтаға іліп, салған суреттеріне сипаттама береді.
Сабақтың ортасы

Көрсетілім: Бейне фильм «Демократия деген не?»



Оқылым: -Демократия-халық билігі, Афиныдағы өмір қалай өзгерді?. Білім алушылар тақырыпты оқып талдап шығады.

ТапсырмаЖұптық жұмыс1.Крит аралы туралы не білесің?2.Лабиринт дегеніміз не?3.Мифтер дегеніміз не?4.Микены қаласына сипаттама бер5.Полис денеіміз не?6.Солон кім?7.Гомер кім, шығармаларын ата?8.Аристократ деген кім?9.Ежелгі Грекия қалаларын ата?10.Афины азаматы қандай болды?

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.



1-С2-А3-Д4-В







Дескриптор



Бағалау шкаласы “5”-4 ұпай“4”-3ұпай“3”-2 ұпай
Сабақтың соңы

Үйге тапсырма
Кері байланысОқушылар жаңа сабақтан нені жақсы игерді нені түсінбеді стикерге жазып қалдырады. Ежелгі Грекиядағы басқарушылар жайында мәлімет жинақтап келу
Рефлексия















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!