Материалдар / Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды

Материал туралы қысқаша түсінік
Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2019
1999
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ үлгісі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Өзен алқаптарының өркениеті

Мектеп:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 Қатысқандар:

Сабақтың тақырыбы

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды

Оқу мақсаты

5.1.2.1. Алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету


Сабақтың мақсаты

Ежелгі өркениеттердің өзен алқаптарындағы тұрмыс-тіршілігін шығармашылық жұмыстар арқылы көрсету

Бағалау критерийі

Барлығы: Алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігінің даму салдары туралы және жер-су аттарын біледі;

Көпшілігі: Ежелгі өркениеттердің жер бедерінде орналасу ерекшелігінің шаруашылықтың дамуына әсерін көрсетеді.

Кейбіреуі: Ежелгі өркениеттердің өзен алқаптарындағы дамуын дәлелдеп, салыстырып, қазіргі өмірмен ұштастырады.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология: өркениет, ирригация, канал, суару жүйесі

Сөйлемдер :

1. Ұлы өзендер өркениетіне жатады ...

2. Тарихтағы ең ежелгі өркениет ...

3. Уақыт өте келе олардың көбі ...

4. Месопатамия халқы егіншілікпен айналысты ...

Дағдылар: жазылым – коллаж, венн д., эссе, үй тапсырмасы,

тыңдалым – бейне жазба. Оқылым – мәтінмен жұмыс, айтылым – венн.

Құндылықтар

ға баулу

Еңбексүйгіштікке, мәдениет пен құрмет сынды құндылықтарды нығайту. Әр азаматының патриоттық борышы – Қазақстанның халықтарының достық пен келісім дәстүрін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан ұрпаққа жалғастыру.

Пәнаралық байланыс

География: ежелгі өркениеттердің орналасуының географиялық заңдылықтары.

Қазақстан тарихы: ежелгі Қазақстан тайпаларының суармалы егіншілігі туралы біледі.

Қазақ тілі: өз тілінде тақырып бойынша ой пікірін жазу.

Алдыңғы білім

  1. Алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін, еңбек құралдарын біледі. Ертедегі адамдардың мекендеген орындарын картадан көрсете алады.

  2. «Неолит төңкерілісі», экономикалық ілгерілеу қолданады.

  3. «Ұлы Жібек жолы» сауда жолы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


4 мин



3 мин




1. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

«Сағат тілі» тренингі. / шеңберге тұрып сағат тіліне жазылған тілектерін бір-біріне оқиды/


2. «Жуан және жіңішке» сұрақтарға жауап жаз.

  1. С урет қандай тақырыпта салынған?

  2. Адамдар немен айналысып жатыр?

  3. Адамның қандай тарихи кезеңі көрсетілген?

  4. Қала – мемлекеттердің дамуына өзен алқаптарының әсері бар ма?


М: Дұрыс, бүгін өтетін тақырыбымыз «Ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды».





Карточкадағы сұрақтар




Сабақтың ортасы


10мин

































1 мин



1 мин




5 мин




























1 мин




2 мин








5мин










М: 1 тапсырма

І Б: «Адам баласының өмір сүруіне қажетті 10 суретті жапсыр» коллаж жаса (жазылым, айтылым).

1. Бейне жазба арқылы тақырыппен танысады, өрбітеді

М: «өркениет», «ирригация» сияқты терминдерге анықтама жасайды.

М: Өркениет – мемлекет, жазу, заңдар, ақша мен алғашқы техникалық өнертабыстары пайда болған қоғамның белгілі бір даму дәрежесі.

Ирригация – күрделі суару жүйелері

1 тапсырманың соңы: ІІ Б: «Адам баласының өмір сүруінен 10 қажеттіліктен туындаған өркениетсалаларын жапсыр дәлелде» коллажын толықтыр

Мақсаты: Оқушылар бейне жазбадан алған түсініктерін сурет арқылы жеткізеді.


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

  1. Өркениет туралы түсінік алады, сыни көзқарастары дамиды.


  1. Коллажды жинақта алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігіні 10 қажеттілігін жаз.

  2. «Өркениет» ұғымы ағаштың діңгегіне не себепті орналасқанын талдайды.


Жұптық жұмыс – «Өз жұбыңды тап»

/Египет (Ніл) : Ақ – Қара; Қосөзен: Тигр - Евфрат; Қытай: Янцзы – Хуанхэ; Үндістан: Инд – Ганг/

2 тапсырма Ж. Әдіс: «Кескін картаға» ежелгі өркениеттерді орналастыр (жазылым, айтылым)

Мақсаты: Ежелгі өркениеттердің жер бедерінде орналасу

ерекшелігінің шаруашылықтың дамуына әсерін көрсетеді.



Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Ежелгі өркениеттердің жер бедерін картадан табады.

1.Кескін картаға атлас картасынан ежелгі өркениеттерді тауып, орналастырады.

2. Географиялық орналасу жағдайының қолайлы тұстарын атап көрсетеді.

«Бағдаршам»

Сергіту сәті: Суретті әдеби тілмен сипатта


3тапсырма .Ж.Әдіс: ВЕНН диаграммасы: Ежелгі шумерліктер мен қазіргі суармалы егіншілік жүйесін салыстыр 3 /3 (жазылым, оқылым)

Мақсаты: Ежелгі өркениеттердің өзен алқаптарындағы тұрмыс – тіршілігінің дамуын салыстырады.




Оқулық, АКТ,

Бейне жазба:

http://yandex.kz/clck/jsredir?from=yandex.kz%3Bimages

/Stop-кадр/

Суреттер:


























Қима қағаздар








Электронды оқулық, атласс карта, кескін карта





Сабақтың аяғы

5 мин






















5 мин




















2 мин



Рефлексия











«Аралдар»


4тапсырма .Әдіс: «Құрақ көрпе»: Тақырыптың мазмұнын ашатын сұрақтар жаз. (жазылым)

Мақсаты: Әр жұп өз шығармашылығына қарай тақырып бойынша ойларын түйіндейді.





Өркениет дегеніміз не?



Янцзы – Хуанхэ өзендерінің бойында қандай өркениет дамыды?


Күрделі суару жүйесі қалай аталды?


Не себептен өркениет өзен алқаптарында дамыды?


5 тапсырма. Эссе жаз: Ежелгі өркениеттің қазіргі заманауи әлемге қосқан үлесі» 50 сөз(жазылым, айтылым)

Мақсаты: Қазіргі еліміздің өркениеті туралы біледі.


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

1.Еже

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!