Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БҚО, Орал қаласы, Облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнаулы мектеп-интернатының тарих пәнінің жоғары санатты мұғалімі Ғұбаш Арыстанбек Нұқхалиұлы.
ҰМЖ бөлімі: 1В бөлімі - Өзен алқаптары өркениеттері |
Мектебі: Облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнаулы мектеп-интернаты |
||||
Сынып: 5 |
Мұғалімнің аты-жөні: А.Н.Ғұбаш |
||||
Күні |
Қатысқандар - |
Қатыспағандар - |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды? |
||||
Оқу мақсаттары |
5.4.1.3. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау |
||||
Сабақ мақсаты |
Барлығы: Табиғаттың адам еңбегіне қалай ықпал ететіндігін анықтайды; Өркениеттің өзен алқаптарында пайда болу себептерін түсіндіреді Көбісі: Месопотамия өркениетіндегі егіншілік, қолөнер мен сауда ның ерекшеліктерін жіктейді. Кейбірі: Ежелгі өркениеттің шаруашылық жүйесінің өзен алқап- тарында дамуын өздігінше тұжырымдайды |
||||
Ойлау дағдылары |
Талдау, жинақтау |
||||
Бағалау критерийі |
Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесінің өзен алқаптарында дамуын сипаттайды |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар тарихи айғақтарға сүйеніп, өз пайымдарын тұжырымдайды Негізгі ұғымдар: өркениет, Қосөзен, шумер, Аккад, суландыру Диалог/жазылым үшін пайдалы тіркестер: Ежелгі өмір өте ертедегіге қарағанда ауырлау болды; Адамдар өзен алқаптарында мекендеді, себебі........ Талқылауға арналған сұрақтар: «Месопатамия» сӛзінің мағынасы қандай және ол қалайша өркениет ошағына айналды? Лугал-Заггисидің шумер мемлекетінің тағдырына тигізген әсерін қалай бағалайсың? Қазіргі заманда тоғандарды қандай мақсатта тұрғызады? Табиғаттың адам еңбегіне ықпалы? Жазылымға арналған тапсырмалар: Кластер «Өркениеттің пайда болу себептері» |
||||
Тарихи концепт |
Себеп пен салдар |
||||
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық, мәдениетті құрметтеу |
||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, әлемтану. |
||||
Алдыңғы білім |
Қосөзен, қолөнер, сауда, шаруашылық |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер |
Ресурстар |
|||
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Топтастыру: 1 топ – «Тигр»; 2 топ – «Ефрат»; 3 топ: - «Шумер»; 4 топ – «Аккад» (Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал М.: - Адамдарға тіршілік ету үшін не қажет? (Ж) Адам сұлбасының айналасына негізгі қажетті- |
Аталым карточкалары Адам сұлбасының суреті (Қосымша №1) |
1 минут |
ліктерді белгілейді (Ұ) «Ойашар» әдісі 1.Қазақстанның ең ірі ӛзендері? 2.Өзендердің маңыздылығы? |
Физикалық карта «Қазақстан Респуб- ликасы» |
Ортасы 13 минут 7 минут 5 минут 5 минут |
(Т) «Мозаика» әдісі
«Креативті матрица»
«Қара, оқы, жап, жаз» 1.Мемлекеттің аты: 2.Билеушілері:
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» (Т) Модельдеу «Өзен алқаптарындағы өркениет» (ермексазды пайдалана отырып, суландыру жүйесінің үлгісін жасау) ҚБ «Аукцион» (Жт) «Болжау» - «Қазіргі заманғы тоғандар» Заманауи тоғандарды сипаттай отырып, ежелде осындай құрылыстар қандай болғанына болжам жасау. ҚБ «Бармақтар» (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма «Бес сұрақ» әдісі бойынша тапсырманы жазбаша орындаңыз. ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
§5 Оқулық Креативті кесте А4 қағаз Түрлі-түсті маркер ермексаз Платина суреті А4 қағаз ҚБ парағы Дескриптор |
Аяқталуы 2 минут 1 минут 1 минут |
Кері байланыс - «Нысана» әдісі 1.Менің білімдерім шашыраңқы, түсінбедім 2.Мен сабақты түсіндім, бірақ сұрағым бар 3. Мен сабақты толық түсіндім, ұнады Үй тапсырмасы:Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды тақырыбына қосымша мәліметтер жинақтап келу Сабақты қорыту |
«Нысана» суреті стикерлер Оқушы күнделігі |
Месопата- мия |
Орналас- қан жері |
Табиғат жағдайы |
Ауа райы |
Бұрын |
|
|
|
Қазір |
|
|
|
Қалыптастырушы бағалау парағы
Тақырып |
§5. Месопотамия тарихының ежелгі кезеңі |
|
Оқу мақсаттары |
5.4.1.3. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау |
|
Ойлау дағдылары |
Білу, Түсіну |
|
Бағалау критерийлері |
Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесінің өзен алқаптарында дамуын сипаттайды |
|
Тапсырма «Бес сұрақ» әдісі бойынша тапсырманы жазбаша орындаңыз. Неліктен мал шаруашылығы өзен алқабында жақсы дамыды? Неліктен Неліктен Қосөзен Неліктен егін шаруашылығы өзен өркениет деп алқабында өркениет тер алқабында жақсы дамыды? аталады? пайда болды? Неліктен Қосөзен бойында қалалар пайда болды? 1. 2. 3. 4. 5. |
||
Бағалау критериі |
Дескриптор |
|
Ежелгі өркениеттердің |
- өркениет ұғымын анықтамасын атайды; |
|
шаруашылық жүйесінің |
- Қос өзен алқабында өркениет орталықтарынның қалыптасыуын |
|
өзен алқаптарында |
атайды; |
|
дамуын сипаттайды |
- мал шаруашылығының өзен алқабында жақсы дамуын |
|
|
сипаттайды; |
|
|
- егін шаруашылығының өзен алқабында жақсы дамуын |
|
|
сипаттайды; |
|
|
- Қосөзен алқабында қалалардың пайда болуын себептерін |
|
|
түсіндіреді |
Қосымша ақпарат |
||
Саралау – Сіз қосымша |
Бағалау – Оқушылардың |
Пәнаралық байланыс |
көмек кӛрсетуді қалай |
үйренгенін тексеруді қалай |
тар, қауіпсіздік және ең |
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті |
жоспарлайсыз? |
бекті қорғау ережелері, |
жоғары оқушыларға |
|
АКТ-мен байланыс. |
тапсырманы күрделендіруді |
|
Құндылықтардағы |
қалай жопарлайсыз? |
|
байланыс |
|
|
|
Рефлексия
|