Материалдар / Неліктен Ордабасы ел бірлігінің нышаны болды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Неліктен Ордабасы ел бірлігінің нышаны болды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы күресі жайлы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2019
12814
30 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісемін:

Тарих әдістемелік бірлестік жетекшісі____________Сүлейменова Г.М.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Неліктен Ордабасы ел бірлігінің нышаны болды?

Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ

Күні:02-07.09.2019ж

Сынып: 8

Мұғалімнің аты-жөні: ТилеубаеваГ.П.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Неліктен Ордабасы ел бірлігінің нышаны болды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау

8.3.1.1 Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы рөліне баға беру



Сабақ мақсаттары

Барлығы:

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Басым бөлігі: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Кейбірі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Кәсіби даму мақсаты

Білім алушылардың сыни ойлауын тарихи деректерді интерпретациялау, тұжырымдау арқылы зерттеу дағдысын дамытуға негізделеді

Бағалау критерийлері

Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы рөліне,талдау жасап, баға береді;

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Құрылтай, Аға хан, Сардарбек, Қарақұм, Ордабасы

Диалогке арналған сөз тіркестері

- Тәуке хан қазақ жасақтар мен руларын басқаруда билер жүйесін енгізді, себебі ..............

-Жоңғарларға қарсы күресте ру мүшелері неліктен бір пікірде болған жоқ ............

- Бөгенбай батыр елді жауға бірігіп қарсы шығудың мәнін .......

Құндылықтарды дарыту



Қарақұм , Ордабасы құрылтайының тарихымен таныса отырып және баға беру арқылы оқушы бірлік, ынтымақ, ауызбіршілік қасиететтерінің маңыздылығын түсінеді

Пәнаралық байланыстар

География

АКТ қолдану

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім


Әдебиет, тарих пәндерінен жоңғар шапқыншылығының салдарын, тарихи мәнін біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу. Сыныпқа жағымды ахуал орнату.

«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлумін

Диалогтік тәсіл арқылы үй тапсырмасы, алдыңғы білімге негізделген сұрақпен жұмыс жасау.

«Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналуының себебі неде?

1. «Ақтабан шұбырынды, Алқакөл сұлама» тіркесі қандай мағына береді?

2. Жоңғар шапқыншылығының себеп пен салдарларлары қандай?

3. Жоңғар шапқыншылығының барысында қандай шешуші шайқастар орын алды?

4. Қандай деректер бұл шапқыншылық туралы мәлімет береді?


«Ой салу» тәсілі арқылы бастапқы ынталандырушы материал:

Мына суреттен нені аңғарамыз?

Осы суреттердің бүгінгі сабағымызға қатысы бар ма?

Оқушылар суретке қарап сұрақтарға жауап беру арқылы өз ойларын білдіреді

Зерттеу сұрағы:

1. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте құрылтай қандай рөл атқарды?

2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте тұлғалар қандай рөл атқарды?

3. Ордабасындағы қабылданған шешім тарихи оқиғаның барысына қалайша әсер етті?


Видео материал тамашалау (Жау жүрек мың бала фильмінен үзінді)

Нақты тарихи деректерді ұғынады, тақырып бойынша білім қалыптасады

Сабақтың ортасы

Тарихи таратпа материалдармен жұмыс жасау

«НЕ, ҚАШАН, ҚАЙДА?» тәсілі арқылы тарихи орын ескерткіштеріне саяхат.



1. Қарақұм және Ордабасы құрылтайы өту себебі не?

2. Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының нәтижесі қандай болды?

3. Құрылтайда хандар мен батырларға қандай міндет жүктелді?

Дескриптор

Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының өтекен жерін, болған уақытын, қабылданған шешімдер мен нәтижесін біледі


Картамен жұмыс

Картаға саяхат тәсілі бойынша Қарақұм және Ордабасы құрылтайы өткен жерлерді табады.


Дескриптор

О қушылар картадан Қарақұм және Ордабасы құрылтайы өткен жерлерді табады. Құрылтай нәтижесінде жоңғарлардан азат етілген қазақ жерлерін көрсетеді.

Қарақұм мен Ордабасы құрылтайларындағы қабылданған шешімдер мен құрылтай мақсаты.

«Жалғасын тап» тәсілі арқылы оқушыларды үш топқа біріктіріп ықшамдалған мәтін таратамын.

Диалогке арналған сөз тіркестері

- Тәуке хан қазақ жасақтар мен руларын басқаруда билер жүйесін енгізді, себебі ..............

-Жоңғарларға қарсы күресте ру мүшелері неліктен бір пікірде болған жоқ ............

- Бөгенбай батыр елді жауға бірігіп қарсы шығудың мәнін .......



Сабақты бекіту

«Ыстық орындық» тәсілі арқылы жүзеге асады

- Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы рөліне қандай баға бересіз?





Жазылымға арналған тапсырмалар

Оқыған,көрген ақпараттарын «Салыстыру кестесіне» түсіреді.Оқыған, көрген мәліметтерді картаға түсірп, қазақ жоңғар соғыстарын сызбамен көрсетеді.



Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 3-том. – Алматы, 2010.






Сабақтың соңы


Кері байланыс:

  • Білемін…

  • Білгім келеді…

  • Білмеймін…




Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау

ТЖ.Топтық жұмыста оқушылардың дағдысы бойынша тапсырмалар беріледі.Төмен дағдыдағы оқушылар кестемен жұмыс жасау арқылы Қарақұм,Ордабасы құрылтайлары өткен жері,уақыты, қабылданған шешімдер,нәтижесін білу арқылы оқу мақсатына жетеді.

Дағдысы орта деңгейдегі оқушылар картамен жұмыс барысында құрылтайлардың орналасқан жерін, құрылтай нәтижесінде жоңғарлардан азат етілген аймақтарды сызбамен көрсету нәтижесінде оқу мақсатына жетеді,алған білімін қолданады, дәлелдер келтіреді.

Жоғары дағдылы оқушылар «Ыстық орындық» рөлдік ойыны арқылы қосымша мәліметтерден алған тың деректерді тарихшы,оқушы рөлімен сұрақ-жауап әдісімен түсіну, қолдану,талдау үдерісі жүзеге асады.Яғни, жоғары дағдылы оқушылар тақырыпты меңгеріп,оқу мақсатына жетіп ғана қоймай,қосымша тың деректерді игереді.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз.







Критериалды жеке,топтық бағалау

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!